duminică, 11 octombrie 2015

EXPLOZIILE URIASE , S - AU ADEVERIT DIN PĂCATE ! ÎN TURCIA , LA ANKARA !

                                   Dragii mei, 

                                  
                              

 Scriam zilele acestea, în două articole ,despre doua Explozii uriase.

Si chiar mentionam ca, se vor lăsa cu urmări tragice.

Din păcate dragii mei, cele scrise de mine si spuse de Dumnezeu, s-au adeverit astazi, sâmbata 10 octombrie 2015.

Iată linkul cu stirea tragica, precum si articolele mele, de mai jos :

BREAKING NEWS: Explozii puternice în capitala Turciei lângă gara centrală. Bilanţul: morţi şi răniţi

Două explozii puternice au avut loc sâmbătă lângă gara centrală din capitala turcă, Ankara, cauzând rănirea și moartea mai multor persoane. [citeste]

EXPLOZII puternice în TURCIA. Cel puţin 97 de MORŢI şi 400 răniţi în urma unui atac sinucigaş produs la Gara centrală din Ankara. Trei zile de doliu național | GALERIE FOTO

 .

Autor: Dodo RomniceanuSilvana Chiujdea | sâmbătă, 10 octombrie 2015 |
Două explozii puternice, soldate cu cel puţin 97 de morţi şi 400 răniţi, s-au produs sâmbătă dimineaţă la Gara centrală din Ankara, în timp ce numeroase persoane se adunau pentru a participa la o manifestaţie împotriva conflictului dintre PKK şi statul turc.

Iata dragii mei, cele 2 articole :

1. 
                                   Noapte de 7 -8 Octombrie 2015,ora 2,00 !

                                                   Dragii mei,

În această noapte , in timp ce scriam aici pe Blog, văd înspre Sud, văd un Cer de noapte, iar in depărtare, ca la un furnal cu circumferinţa mare si nu prea inalt, a avut loc o mare Explozie.
                                                                   

Alice in WonderNet: Radiatii ca la Cernobil. La Fukushima, nivelul a ...ALERTĂ NUCLEARĂ la două reactoare de la Fukushima externe.


 Tuburi din beton armat (cu plasa sudata din sarma lisa) — cumpara ....
Dintr-un astfel de tub, nu prea inalt ,iesea un fum negru, gros si înecăcios.
Tubul era larg la gură, iar fumul iesea negru si extrem de dens;se ridica mult inspre Cer, acest val de fum negru. 
Ca in pozele de mai sus, iesea fumul negru . 
Dragii mei, din nefericire vom auzi de o astfel de EXPLOZIE uriasa, care se va produce inspre Sud.
Unde si cand, eu nu stiu. Dar stiu cu siguranta că, asa va fi precum mi s-a arătat.
                                         Cu dragoste, Maria! 

 2.
                      4  Octombrie 2015, ora 23,50 !

                                                       Dragii mei,

În această noapte dragilor, in timp ce scriam pe Blog, văd înspre Est, desi eram cu ochii pe Monitor, va O  EXPLOZIE  uriasa.
Un nor imens de fum negru -cenusiu, se înălţa de la Pământ la Cer,luând forma unui copac foarte inalt, precum sunt brazii seculari.
 
 Trei explozii puternice au avut loc, marţi, la un centru militar din ...13213n1310n 13213n1310n 13213n1310n 13213n1310n 13213n1310n ...,
Şi aud dragilor, multe glasuri care se roaga încontinuu la Dumnezeu  Tatăl Cel Ceresc, precum si la Sfanta Treime.
Glasurile strigau în cor asa :

        "Iarta-ne Dumnezeule Tatăl Cel Ceresc !
      Miluieste-ne pe noi păcătosii, Prea Sfantă Treime !" 
Aceste glasuri, păreau ca nu mai au vlaga în ele. 
Erau stoarse de putere. 
Dragii mei,din nefericire vom auzi de o asemenea EXPLOZIE  uriasă. Eu nu stiu unde anume si cand se va produce, dar stiu ca asa va fi, precum mi s-a arătat.
Din păcate ,cred ca se va lăsa si cu urmari tragice, aceasta EXPLOZIE. 
                                                Cu dragoste, Maria. 

 





 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu