miercuri, 24 decembrie 2014

ŞI S - A ADEVERIT ! TRENUL A DERAIAT !


                                                      
                                                              Dragii mei , 

Scriam in luna august 2014 , despre un Tren care va deraia !
Şi iată dragilor cum s-a adeverit si acest Mesaj venit de Sus, numai de la BUNUL DUMNEZEU ! 

Un tren de marfă a deraiat la Ploiești!

Trenurile de călători care trec marţi dimineaţă prin Ploieşti au întârzieri între 20 şi 60 de minute, după deraierea unor vagoane de marfă, la ieşirea din staţia Ploieşti Sud, informează CFR Călători.

Un tren de marfă a deraiat la Ploiești!
"Trenurile care circulă prin stațiile Ploiești Sud și Ploiești Vest înregistrează întârzieri între 20 și 60 de minute ca urmare a deraierii în această dimineață a unor vagoane de marfă la ieșirea din stația Ploiești Sud", se precizează într-un comunicat citat de Mediafax.
Potrivit sursei citate, echipele feroviare se află la fața locului și intervin pentru reluarea circulației în condiții de siguranță.
CFR Călători mai precizează că pasagerii care nu mai doresc să continue călătoria vor primi, la cerere, contravaloarea biletelor pentru traseul neefectuat, conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare.
 

marți, 5 august 2014

UN TREN VA DERAIA !

                                  Noapte de 4 - 5 August  2014, ora 2,05 !

                                                    Dragii mei,

            În timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu şi la Maica Domnului , ochii mi se închid o clipă şi astfel văd cu ei închişi, spre Est, O Locomotivă  obisnuită, albastră ,care venea dinspre Est spre Vest , şi care sare de pe şine pe partea dreaptă, la marginea unei păduri verzi.
Dragii mei ,Locomotiva era cu totul înclinată pe partea dreaptă, şi era iesită de pe şine. 
Aud un glas fratilor, care spune foarte convingător aşa :

                    " Pentru ca  niciodată  să nu spuneţi...!"

Iar glasul se opreste dragii mei, si nu mai vrea sa ne spună şi continuarea.
Dar pe care noi am putea s-o intuim, şi anume :
întotdeauna spunem că mergem cu trenul ,pentru că e mai sigur.  
Cel puţin eu aşa văd lucrurile. Dar sa asteptăm dragilor, ca să vedem unde si când se vor adeveri toate acestea, căci chiar se vor adeveri , şi atunci ne vom lămuri cu toţii, despre locul unde a deraiat locomotiva, si Doamne fereste si vagoanele cu călători.
                                                   Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu