vineri, 15 decembrie 2023

PE CUVANTUL TĂU,STA ADEVARUL ! PE TINE ,TE COLINDĂ CUVINTELE DE SUS !


                                 


                   Dragii mei,

In aceasta noapte, in timp ce scriam aici pe Blog, aud Cor de Ingeri care colinda atat de frumos, atat de sublim.

Rasuna atat Cerul cat si Pamantul la glasurile Ingerilor care colindau.

Erau colinde asa ca la noi pe pamant,colinde pe care noi le cunoastem, le vestim in zilele Sfinte ale Nasterii Domnului.

Cand,deodata aud un glas care imi spune asa:

             "Pe tine te colinda Cuvintele de Sus!

             Pe Cuvantul tau, sta Adevarul !

          Pe Cuvantul pe care tu il scrii,sta                                  ADEVARUL DUHULUI SFANT !"


Prieteni dragi,cu lacrimi de bucurie am multumit Bunului Dumnezeu si Prea Sfintei Nascatoarei de Dumnezeu pentru aceste Cuvinte sfinte ,Cuvinte care au venit si vin in aceasta perioada sfanta,ca un Colind divin.

Ce puteam sa mai spun?

Am ramas uimita la auzul acestor cuvinte,am plans de bucurie ,iar acum dragilor, am scris aici toate cate am auzit si vazut.

Sa avem Credinta fierbinte dragilor,sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine, sa fim buni si milostivi,sa iertam ca sa fim iertati si niciodata sa nu ne lepadam de IISUS HRISTOS si nici de MAICA Prea Curata FECIOARA MARIA,Carora Li se cuvine toata cinstea ,slava ssi inchinarea,Amin!

                         Cu dragoste,Maria.

P.S.

                                                  Dragii mei, 

Sa nu credeti niciodata in astfel de Titluri  si Informatii mincinoase!
Eu nu am scris si nu am facut astfel de Previziuni!
Sunt doar inventii ale jurnalistilor de la BZI ,dupa care, preiau si unele televiziuni.
Va asigur dragilor, ca nu-mi apartin asa zise "previziuni ingrozitoare".
Iata doar una ,din Informatiile mincinoase ale BZI -Presa scrisa! 

Știrile BZI

Previziune îngrozitoare făcută de Maria Gheorghiu pentru 2024: „Vine sfârșitul lumii!” --- https://tinyurl.com/yky3umjv

Un comentariu:

  1. Slavă lui Dumnezeu întru cei de sus pe Pământ pace întru oameni bunăvoire 🙏
    Slavă Ție Doamne Slavă Ție 🙏

    RăspundețiȘtergere