luni, 25 decembrie 2023

24 DECEMBRIE 2023, AJUNUL NASTERII DOMNULUI SI....VINE MOS CRACIUN!





                                            Dragii mei,

Iata-ne ajunsi si in Ajunul Sfantului Craciun,al anului 2023!
Doresc ca sa va multumesc din inima, voua tuturor celor care ati ajutat cu atat dragoste pe MOS CRACIUN ,ca sa imparta DARURI celor care-L asteapta cu multa iubire si cu multa dragoste sufleteasca.
Uitati dragii mei, uitati cate suflete am bucurat impreuna , si cata bucurie am adus pe fețele copiilor cu chip de Ingerasi. 


  .

Dumnezeu si Maicuta Domnului sa va ocroteasca si sa va daruiasca sanatate si izvor nesecat de bucurii.
Nu uitati de cei dragi inimii voastre.
 Sunati-i dragilor, colindati-i,spuneti-le cat de mult ii iubiti, nu amanati pe maine, ce puteti face azi.
Sunteti in Rugaciunile mele, sunteti pomeniti la Sfantul Altar pentru Credinta voastra, pentru inima voastra mare si pentru sufletul vostru plin de iubire si de dragoste.
Din toata inima va doresc dragii mei, ca sa va bucurati de un Sfant Craciun Fericit ,binecuvantat si plin de bucurii.
Va imbratisez cu mult drag si cu multa dragoste sufleteasca.
                                                     Cu dragoste,Maria.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu