duminică, 17 decembrie 2023

CERUL SFANT ESTE GATA,CA SA-L PRIMEASCA PE PRUNCUTUL IISUS HRISTOS ! MINUNEA DIN CAMERA MEA!

                                                    16 Decembrie 2023, ora 5,22 !

                                                              Dragii mei, 

Tot in aceasta dimineata in zori, tot Cerul sfant a coborat in camera mea, si asa treaza cum eram,.dar cu ochii inchisi(nu simteam nevoia sa-i deschid),vedeam cum in Cerul sfant toti Sfintii Lui Dumnezeu si a Maicii Domnului impodobeau o intreagaa gradina de Brazi verzi pana la 2 metri inaltime.

Toate Stelele ceresti imbracau rand pe rand fiecare bradut verde,iar luminile Curcubeului straluceau pe fiecare ramura de Brad sfant.

Asa arata Gradina Maicii Domnului, in Cerul Sfant.

Doar Brazi peste tot, brazi ce erau impodobiti cu stralucirile Ceresti.



Cand totul stralucea precum Bolta Cereasca pe care o privim, in mijloc a aparut Maica Domnului cu Pruncutul Iisus in bratele, pe bratul Său stang.

Imparateasa Cerului si a pamantului era imbracata in Vesminte rosii catifelate,la fel si Pruncutul Iisus Hristos din bratele Sale.

.
Maicuta Domnului ma priveste,apoi ,se plimba prin toata Gradina Sa impodobita cu Brazi si era tare fericita.
Imi doream dragilor, ca toata aceasta Mare si Sfanta Minune,sa nu se mai termine niciodata.
Sfintii Lui Dumnezeu si ai Maicii Domnului cu aureolele stralucitoare pe cap, Stele infinite ale Cerului ,multe Stele aurii care pulsau, parca tot Cerul sfant cu toate Minunile Sale, toate erau in jurul meu,deaupra mea si peste tot.
Asa in intuneric fiind eu, am intins mainile mele in mijlocul Cerului divin, si totul devenise real.Precum albinele care vin pe fagurele din stup, tot la fel,mainile mele erau inconjurate de Minunile care se petreceau sub privirea ochilor mei inchisi, 
De miscam palmele mele in mijlocul lor, simteam de parca as fi atins ceva precum ar fi , un burete de catifea, doar ca, aici era totul din lumina Duhului Sfant.
Imi vedeam mainile si bratele albe stralucitoare si simteam presiunea catifelata a Minunilor Ceresti, care coborasera la mine.
Dar asa precum a aparut,Cerul Sfant s-a inchis la loc, si totul era ca mai inainte, adica,Cerul firesc cu Stele sale, asa precum noi le vedem seara de seara, daca este senin.
.
Ma simteam iuibita,ma simteam ocrotita si stiam ca nimic rau nu mi se putea intampla.
Toate Sfintele Icoane din camera mea, prinsesera viata,straluceau precum Stelele de pe Cer, le priveam doar stand cu pleoapele inchise.
Toata casa se umpluse de Lumnina Duhului Sfant si de Tainele Ceresti.
Eram fericitaa,iar lacrimile-mi fierbinti care curgeau fara sa le pot stapani,au inceput sa-mi curga pe obraji,erau lacrimi de bucurie si de fericire divina.
Iar acum dragilor, cu infinita bucurie v-am impartasit  aceasta Vizita Cereasca a Imparatesei Cerului si a Pamantului ,cu tot cu Pruncutul Iisus Hristos in bratele Sale.
Nu este pentru prima oara cand vad din Tainele Ceresti,dar acum, parca tot Cerul Sfant  a coborat in camera in care eu dormeam .
Ce bucurie mai mare puteam sa am, daca nu aceasta care este unica si infinita, si de care mi-as fi dorit sa nu ma mai despart nicicand.
Dar, a trebuit sa revin la viata reala, la viata lumeasca ,ca sa va pot povesti cu multa iubire ,toate cate mi  s-a ingaduit sa vad si sa aud, adica, si Colindele sfinte ale Cerului cantate divin de frumos de Ingerii Domnului si ai Maicii Domnului.
Vedeam in Cerul din Cer,pana si locurile pe unde eu am umblaat si umblu in viata de pe pamant,brazii impodobiti in Sfintele Biserici, florile care era vii ca intr-o gradina, pe care le-am dus in intreaga viata la Sfintele Biserici, pachetelele pregatite pentru Mos Craciun si care Pachetele ,ajungeau in casele si-n bratele copilasilor, absolut tot ce eu am faacut pe pamant pana acum,toate erau acolo Sus,inconjurate de Lumina Duhului Sfant, toate erau aievea si pline de viata si de stralucirea Cereasca.
Imi doream ,ca sa nu se mai termine niciodata  aceasta Mare si Sfanta Minune.
Dar totul a luat sfarsit cat am clipi din ochi.Cerul Sfant s-a inchis la loc, iar eu am aprins veioza de la capataiul meu si am inceput a-mi nota toate cate am vazut si auzit.
Cu adevarat dragilor, tot ce noi daruim aici pe pamant, le gasim acolo Sus stralucind de lumina si de iubire divina.
Sa fim fericiti dragilor, sa nu ne pierdem nciodaata Credinta si iubirea pentru Prea Sfanta Treime si pentru Maica Domnului cu Sfintii Sai,sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine, si vom fi mantuiti si ocrotiti de intreaga Divinitate.
Sa fim buni dragilor si sa nu purtam ură nimanui.
Vom simti in inima si-n suflet ,Lumina Duhului Sfant si Iubirea Maicii Lui Dumnezeu, care va revarsa cu prisosinta din Darul si Harul Său asupra noastra a tuturor.
Cu dragoste, Maria.


2 comentarii:

  1. Minunat doamna Maria 🙏
    Slavă Ție Doamne Slavă Ție 🙏🙏
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc la toată lumea 🙏
    Cu mult drag doamna Maria 🙏🙏🌹🥰

    RăspundețiȘtergere
  2. Raiul nu e un loc sau un alt fel de taram cu o noua natura inconjuratoare cu forme fizice ..ci e o stare spirituala deci a caracterului una sfinta imateriala dar care poate imagina ca viziune orice fel de forme si culori vii .
    Nici forma spatiala a trupului ingeresc nu e una asemeneacu a omului cu trup membre cap desi asa e a mortilor nedesavirsiti ramasa de la ultima incsrnare.
    Trupul spiritual al celor desavirsiti zis trup ingeresc ori de slava (daca nu ai si trup fizic ca viu pe Pemant) are forma globulara ptca Chakrele care poarta si calitatile caracterului si spiritul identitar de baza si Duhul Sfint ca in vas sint concentrice incit formeaza o aura comuna globulara care e forma reala a trupului ingeresc inclusiv a Taralui-
    insa nu de dimensiuni egale ci variabile in functie de sfintenia cereasca mai mica sau mai inalta plecind de la marimea unei mingii de handball pina la o sfera cu diametrul de 1m si un pic.
    Uneori ingerii se lasa vazuti in spectrul omenesc al ochiului dar ateii si cei care nu banuie ii confunda cu presupuse fulgere globulare sau extraterestrii.
    Restul viziunilor si exprimarilor inclusin din Biblie prin care apar ca avand trup de forma umana nu reprezinta forma reala originala ci una fie adaptata doar imagistic in imaginarea revelatiei date pt a ne fi noua apropiata emotional personalizat ( imagine preluata preferat de la icoanele mai aoropiate fiecaruia care in lume sint felurite inclusiv adaptate la rasa si culoarea credinciosilor din fiecare zona a lumii ) fie pt a exprima prin dimensiunile colosale o realitate inalt spirituala deci metaforica asa cum e cazul acelui mare inger cu cununa de curcubeu sprijinit cu un picior pe uscat si cu unul pe mare ramas inca scris in Ap.10 in versiunile din mileniul 2 pina azi.
    Am zis ramas pt ca in mileniul 1 tot el era si ingerul din Ap.14 .cel care anunta ca a venit j7decata catre l8cuitirii Pamantului chemind si la pocainta.
    Ternenul de inger uneori a fost folosit cu referite la trupul vazut al cuiva divin ( Dumnezeu aratat lui Avraam in forma e 3 Oameni fara ca el sa moara dovada ca era sfint / si in cazul lui Iisus < ingerul Lui a plecat de acolo >
    desi nu e unicul fel folosit biblic pt asta ci mai este si expresia care e si explicata in 2 capitole din cele 3.
    Cele 3 fiind : primul cel cu sfintirea Templului ca catre Solomon
    al doilea in Iez.38 intai cu rost de indiciu al temporalitatii in versetul 14 dupa care in ultimul verset in care explicarea e <.. Ma voi arara lor ( popoarelor) si ele vor sti ca Eu sint Domnul >
    al treilea e in 2Mac.2 4-10 unde explicarea face trimere la arararea Sa lui Moise pe mu te cit si lui Solomon linga altar la sfintirea Templului ( deci doar linga altar nu si aburul care a umplut Templul.l si care si ea fusese numita tot slava Sa si care acum nu ecazul chiar daca nu e exclusa si ea ca ceva supkimentar fiind si acest abur profetit insa in alt context cu viitoare temporalitate.
    Detaliul suplimentar si cu inca un indiciu de temporalitate in 2Mac.2 e aducerea Chivotului din pestera prin servi de catre teofania Sa astfel exprinata vizibila popoarelor.
    Azi talmacirea oficiala despre aceasta teofanie (macar din 2Mac.2 in BO) e in ideea ca e Iisus revenit la Judecata insa in realitate inclusiv acel mare inger cu cununa de curcubeu va fi de fapt Venirea Cineva intentiinat inca neteologizata pt afi asa Dumnezeu insysi < piatra de poticnire care va rani grav pe cei care vir ibdrazni sa ..> cit si tot la inceput < lat pentru Israel> Care va atrage de fapt contra Sa tabara gogului in Israel cazind apoi doar pe Israel pt ca Dumnezeu nu poate fi atins cu arme mai ales ca nici nu e cazul ci misiunile Sale sint altele sumar atinse in Is.66 care tin insa cu precadere de cele ale Duhului Sfibt promis calauzitor etc Care n8ci nu ar trebui hulit ( teorer8c caci practicva fi larg majoritar pkanetar cu manie fanatica pina la mania Sa poruncita in direct din Sion urgia.

    RăspundețiȘtergere