sâmbătă, 16 decembrie 2023

MARIA, IN VIATA TA VA AVEA LOC UN MOMENT UNIC!

 .

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"                   

                                

                                                  

                                        Dragii mei, 

Tot in aceasta noapte, si tot in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care-mi spune asa:

       "Maria, in viata ta va avea loc un moment unic.

             Asteptam un moment unic in viata ta!"

Am ramas mai mult decat uimita dragilor, am plans de bucurie si am multumit Domnului si Maicutei Domnului pentru o asa binevestire mare.

Ce anume se va intampla in viata mea,care va fi momentul unic, eu nu stiu a va spune.

Doar Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului il cunosc.

Eu nu pot decat ,sa ma bucur infinit dragilor si sa ma rog la Prea Sfanta Treime si la Maicuta Domnului ,ca sa ma faca vrednica de acest viitor moment unic,pe care-l asteapta intreaga Divinitate.


Aceste cuvinte sfinte,mi-au intarit inima si cugetul,sufletul si intreaga-mi fiinta.

Mi-au intarit Credinta in Bunul Dumnezeu si-n Maicuta Domnului cu Sfintii Sai,precum si dorinta de a cauta in fiecare clipa a vietii mele,ca sa nu supar pe Mantuitorul nostru Iisus Hristos si nici pe Maicuta Domnului.Nimic din tot ce este lumesc, din bunurile si bogatiile pamantului, nu s-au alipit de inima sau de sufletul meu.

Inima si sufletul meu,intreaga mea fiinta,sunt alipite numai de Prea Sfanta Treime si de Maicuta Domnului cu ai Sai Sfinti, numai de dorinta infinita de a face bine Aproapelui si de a-l intoarce la Credinta.

Dragilor, sa credeti in toate cate scriu aici pe Blogul Lui Dumnezeu si al Maicii Domnului,caci,nu de la mine scriu,ci numai de la Duhul Cel Prea Sfant,numai cu Voia si cu Puterea Sa,Caruia I se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea ,Amin!

                                         Cu dragoste,Maria.

P.S.

Dragii mei,sa nu credeti in Titlurile infricosatoare publicate de Presa scrisa BZI sau de la Televiziuni.

Eu nu am scris si nu voi scrie niciodata ceea ce ei spunca as fi scris eu.

Intotdeauna cautati pagina oficiala a Blogului Dumnezeu Exista Marturii si paginile mele de Facebook: Maria Ghiorghiu .ro si alta cu like-uri Dumnezeu exista -Marturii !

In rest, ma debarasez de toate stirile infricosatoare puse pe umerii mei, ca si cum eu le-as fi scris,deoarece ,nu sunt altceva decat minciuni care le aduc faima celor care le inventeaza.

Eu stiu ca asa zisilor acestor jurnalisti ,le place sa spuna de Cutremure devastatoare ,de razboaie care seamana groaza si moarte, si chiar le asteapta cu sufletul la gura ca sa se intample pentru a spune ca ei au avertizat. Bine, dar sa nu scrie ca eu am zis si scris asemenea gogomanii.

Asa ceva nu se va intampla in Romania Adevarului Duhului sfant,in Gradina Maicii Domnului.

                                            Cu dragoste,Maria.

13 comentarii:

  1. Cine stie sint multe momente unice in viata
    Moment unic va fi cind vedeti expuse cartile in vitrina sau poate mergeti la baiat in strainatate sau poate ambele sau Reunificarea pe asta ultimul mizam toti-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Olanda accepta intrarea Bulgariei in Schengen, mai ramin evreii habsburgici pentru Romania-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fraude de securitate cibernetice pe internet
    Romanii fentati prin prin oferte de joburi pe internet sau cistiguri marunte drept momeala prin scheme piramidale pe internet pentru a trimite datele personale, conturi,
    inclusiv folosind reclame cu mesaje cunoscute cam cum se incerca si chiar reusea si cu persoana doamnei Maria inclusiv metoda cu prorociri false umflate pe pagini care trimit la reclame cu excrocherii folosite mai ales de sarbatori-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Atentie la Pericolele in plimbarile , deplasarile de sarbatori

    cu cazare la case vechi cu incalzire veche care degaja emisii de carbon ce da relaxare si adormire Vesnica sau durere de cap cu camere neaerisite

    Soba se cerifica obligator cu un chibrit sau luminare pusa la usa deschisa a sobei inainte de aprindere
    Daca Flacara nu e Atrasa pe gura sobei inseamna ca aceasta nu are tiraj suficient si poate emana bioxid sau mai grav oxid de carbon

    In nici un caz nu se recomanda.
    Dormirea cu focul aprins in camerele straine vechi sau chiar cu focul aprins la bucatarie sau baie-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sper sa fie mai multe unice deosebite caz in care accentul profetiei e pus pe primul care va urma ..insa vom vedea atunci daca el e posibil si in cazul altora macar in nr f mic.
    Ar fi in total vreo 7 sau poate 8 variante care nu se exclud intre ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate mesajele doamne Maria din 2012,până în prezent,știm că doamna Maria este vizitata de toată divinitatea,dar acel moment unic pentru doamna Maria ,va fi cu Prunca Lui Dumnezeu 7.

      Ștergere
  6. Tornada Rosie

    Senzatia de placere a cumparaturilor de sarbatori care creste Dopamina in creier data de impulsul
    Cuparaturilor de sarbatori sccentuata de afectiuni sau trucurile vinzatorilor.
    Ce aduce regretul banilor dati nechibzuit dupa sarbatori datorita impulsurilor nechibzuite inclusiv in deplasari exagerate-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Claudia Malancea medic spagar de la ATI Botosani decorata de Iohannis si acum arestata -craciun.

    RăspundețiȘtergere
  8. Doctor Ciuhodaru-scaderea temperaturii cu un grad sub 0 creste riscul de infact cu 2 procente si implicit la decese mai ales la virsnici-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  9. Protest Pro Palestina anunta cu fariseism televiziunile evreiesti din Romania.

    De fapt in realitate protest contra Israelului-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  10. Uite un moment istoric unic
    Inceperea negocieii de aderare a R Moldova la Ue,partea poporului roman de dincolo de Prut-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  11. Va cred doamna Maria 🙏
    Sunt destui oameni rău voitori, invidioși, mândrii etc.
    Noi care vedem tot ce faceți știm.
    Lăsații sa latre,va pup și vă îmbrățișez cu mult drag 🤭

    RăspundețiȘtergere
  12. ff urat Masinca-latra doar cainii-asadar ii asemuiti pe oameni cu animalele?!-oricat de multe pacate au oamenii nu trebuie sa-i jigniti,asta da jignire-ca exista si lume rea, e stiut -omul are parte buna si rea din nastere ,altfel DUMNEZEU nu ar avea cu cine lucra- pamantul este PENITENTA pt pamaneni= scoala-suntem in post!

    RăspundețiȘtergere