luni, 4 septembrie 2023

RÂUL OLT SE VA REVARSA SI VA INUNDA TOTUL !

 


3 Septembrie 2023, ora 5,21 !
 
Dragii mei, 

In aceasta dimineata in zori, ma trezeste un glas care spune asa:

"Oltul !
Si o sa mai vina un Olt...!"
Clipa in care,vad inspre Sud, o apa mare care-si iesea din matca, inunda totul si pe-o parte si pe cealalta.

.
Dragii mei, din nefericire vom auzi in timp,despre Râul Olt care se va revarsa si va inunda imprejur provocand dezastre.
Asadar, sa avem mare grija cu Râul Olt,si mai ales,localnicii care-si au casele aproape de Râul Olt.
Cu dragoste, Maria.

24 de comentarii:

  1. Astainseamna ploie in muntii Meridionali cu afluentii oltuluica in Ardeal sint baraje de reguralizare
    Chiar spuneam ca se anunta de meteo un septembrie mai ploios dar poate fi si in primavara-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puterea lui Dumnezeu este mare
      Dumnezeu sa ne păzească

      Ștergere
  2. Mai era un mesaj cu inundatii la Aiud neimplinit-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Atacurile lui Satan au devenit mai Frecvente
    De Shelley Anna. 2 Martie 2023
    În timp ce penele aripilor mă umbresc, îl aud pe Sfântul Arhanghel Mihail spunând.
    Iubiții Domnului și Mântuitorului nostru, adăpostiți-vă în Inima Sfântă a Domnului și Mântuitorului nostru, Iisus Hristos, cu rugăciuni neîncetate pe buze.
    Este foarte urgent să vă recunoașteți îngerii păzitori, care veghează. Invocați-i zilnic, ca să vă conducă și să vă călăuzească, ferindu-vă de relele diavolului și ale lumii, care piere în întuneric.
    Atacurile Satanei au devenit tot mai frecvente, pe măsură ce îi orbește pe cei vulnerabili de Lumina Iubirii lui Dumnezeu.
    Plăgi care nu mai sunt adormite, au început să iasă la suprafață. Satana dorește să facă omenirea să sufere, de pe urma năvălirilor sale. Obțineți medicamentele cerești necesare pentru a lupta împotriva infecțiilor,(Uleiul Bunului Samaritean).
    RĂZBOAIELE ȘI ZVONURILE DE RĂZBOAIE VOR ADUCE UN MARE ÎNTUNERIC CAUZAT DE PENE DE CURENT CARE VOR APĂREA ÎN ÎNTREAGA LUME
    Un guvern mondial unic va apărea din întuneric, un întuneric care va fi rezultatul unor pene de curent care vor avea loc în timpul celui de-al treilea război mondial. Dominația mondială va fi atunci controlată de un dictator care este cunoscut sub numele de fiul pierzaniei.
    Prezența sa va fi dezvăluită după o mare rebeliune, în care inimile vor deveni reci ca ceara. Inimi de piatră care vor fi îndreptate împotriva Domnului și Mântuitorului nostru, Iisus Hristos.
    POPORUL LUI DUMNEZEU
    Pregătiți-vă proviziile având încredere în Domnul și Mântuitorul nostru pentru nevoile voastre.
    Nu abandonați Rozariul de Lumină al Maicii noastre.
    Îmbrăcați-vă cu toată armura lui Dumnezeu mânuind armele voastre spirituale în mâini rugătoare.
    Nu lăsați frica să vă schilodească credința.
    Aceste lucruri trebuie să se întâmple, (Matei 24).
    Domnul și Mântuitorul nostru, Iisus Hristos, nu v-a abandonat, ci vă împodobește cu dragostea și protecția Sa.
    Rămâneți ascunși în limitele protecției, pe care numai Inima Sacră a lui Iisus o poate oferi.
    PLANETELE INTRĂ ÎN ALINIERE, se ciocnesc făcând vizibil un semn al Domnului nostru, care va fi văzut de toți, pe măsură ce aspectul cerului devine roșu.
    Pregătiți-vă inimile pentru această întâlnire, cu Domnul și Mântuitorul nostru, Iisus Hristos.
    Eu sunt pregătit, împreună cu mulțimi de Îngeri, pentru a vă apăra, de răutățile și capcanele diavolului, ale cărui zile sunt puține la număr.
    Așa vorbește, Apărătorul Voastru Vigilent.

    1/2

    RăspundețiȘtergere
  4. 2/2

    Scripturi de Conformație
    Matei capitolul 24
    De aceea vă spun: nu vă îngrijorați pentru viața voastră, ce veți mânca și ce veți bea; sau pentru trupul vostru, ce veți purta. Oare nu este viața mai mult decît hrana, și trupul mai mult decît hainele?

    Uitați-vă la păsările cerului; ele nu seamănă, nu seceră și nu depozitează în hambare, și totuși Tatăl vostru ceresc le hrănește. Nu sunteți voi mult mai valoroși decât ele? Poate vreunul dintre voi, prin îngrijorare, să adauge măcar o oră la viața sa?
    MATEI 6:25-34

    Domnul este aproape de toți cei care îl cheamă, de toți cei care îl cheamă cu adevărat.
    (Psalmi 145:18)

    Frica de om se dovedește a fi o cursă, dar cine se încrede în Domnul este păzit.
    PROVERBE 29:25

    Căci lupta noastră nu este împotriva cărnii și a sângelui, ci împotriva principatelor și a puterii, împotriva stăpânitorilor lumii acestui întuneric, împotriva duhurilor răutății din locurile înalte
    Efeseni 6:12

    Demonii, L-au respins pe Dumnezeu și se străduiesc zilnic să se opună înțelegerii și dezvoltării spirituale a omenirii.

    RĂZBOAIELE ȘI ZVONURILE DE RĂZBOAIE VOR ADUCE UN MARE ÎNTUNERIC CAUZAT DE PENE DE CURENT CARE VOR AVEA LOC ÎN ÎNTREAGA LUME


    Ciuperca Neagră (buba neagră - poză pe copertă)
    Dicolorație peste nas,
    vedere încețoșată,
    dureri faciale într-o singură parte a feței,
    dureri de dinți,
    dureri toracice și dificultăți de respirație.

    Ciuperca Albă
    Similară cu simptomele COVID-19 - tuse,
    lipsă de aer și durere toracică.
    Cefalee și umflături (la aceiași pacienți).

    Ciuperca Galbenă
    Letargie, pierderea poftei de mâncare, scădere în greutate.
    În stadiul ulterior scurgere de puroi, hemoragie internă, vindecare lentă a rănilor și ochi înfundați.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sf. Arhanghel Mihail anunța prin văzători că ne așteaptă o mini judecată de 15 minute (unii nu vor reușii să treacă de ea), vom trăi o pregustarea a drumului pe care suntem, iad sau rai.
    Dumnezeu să ne binecuvânteze.

    RăspundețiȘtergere
  6. Înainte de lovitura de stat, exista o revistă, Știință și Tehnică, se vorbea de timpul 0.

    Domnul Iisus Hristos:
    Timpul nu mai este timp!
    Timpul este acum!
    Eu am scurtat timpul pentru ai nu-i pierde pe ai Mei!

    Rezonanța Shuman este mult mai alertă, aceasta înseamnă că timpul este mai scurt.
    Ceasul este la fel dar timpul e la jumătate 12 ore reale din cele 24,
    În 2016 erau cca. 16 ore reale.
    Rezonanța pământului a fost foarte mult timp 7.8, dar acum este dublă.

    Maica Domnului: faceți grupuri de rugăciune continuă!
    Domnul Hristos: Unire și Trezire!

    Dumnezeu Tatăl: Copii, nu luați cu ușurință Mesajele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se mai spune ca ,cimpul magnetic al Pamintului e in scadere afectind omul caruia ii scade protectia la radiatiile cosmice si un pericol pentru corp obijnuit cu unul mai intens si constant nu cel variabil de la antene sau retele electrice de inalta tensiune alta pacoste.
      De aici influente biologice si faptul ca omul e obijnuit cu locurile natale inclusiv prin alimentatia locala diferita de cea din import sau in marile migratii o spunea si Eduard Caise-profetul american adormit- despre alimente si sanatate-craciun.

      Ștergere
    2. Briza răcoroasă a Duhului Sfânt! = Energie Comprimată Vibrând. Este exact ce au găsit oamenii de știință când au cautat materia, NU există.
      Suntem energie și da, suntem afectați de energiile care nu sunt în armonie.

      Turnurile, care sunt arme, au energie, ex. 5G, 30 - 300 GHz, energia corpului uman este afectată deja de la 2.7Ghz.

      Tot ceea ce există, pentru a fi în forma pe care o vedem, are o frecvență, rugăciunea, blestemul, orice altceva este energie.

      Avem nevoie de scutul rugăciunii, pentru protecție. De aceea trebuie să chemăm (atragem) energii pozitive, Iubire, Conștiință, Dragoste, Pace, Inocență ... Hristos Dumnezeu, Maica Sa și Sfinții.

      Ștergere
  7. Pt Crăciun. Salut nea Crăciune. Cu mult timp în urmă ai scris că ai lucrat în SRI. De aceia te am făcut SRI-st și de aceia am mai schimbat cuvinte cu matale. Tot de la matale aici pe blog, am aflat unele informații pe care eu nu le știam și mă am bucurat f mult după ce am observat că acele informații sunt adevărate. Nu te numesc SRI-st ca să te înjosesc. Un SRI-st nu e adus de la coada vacii. Eu nu stau la vorbă cu cei de rând. Nu îmi permit să pierd timp pt nimeni. Deci, ești SRI-st sau nu ? Și dacă nu ai lucrat în SRI, atunci unde ai dat cu sapa ? Să știu și eu cu cine conversez aici pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  8. MESAJ AL TATĂLUI ETERN, TRANSMIS ÎN CENTRUL MARIAN DIN FIGUEIRA,
    MINAS GERAIS, BRAZILIA, FRATELUI VIZIONAR ELÍAS DEL SAGRADO CORAZÓN DE JESÚS. Mesaj Special, 31 Ianuarie 2023
    În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

    Prezența Mea se multiplică în cei care Mă iubesc.

    Vocea Mea răsună în cei care ascultă Chemarea Mea.

    Eu sunt prezent în deșert, ca și în Paradis. Sunt prezent în căderi, precum și în triumfuri, dar Tăcerea Mea este cea care Mă face invizibil pentru ochii celor care pretind că sunt puternici.

    Iubirea mea este ca o suliță care străpunge inima omului, o traverzează și o luminează, făcându-o să fie toată pentru mine. Acesta este motivul pentru care Eu sunt aici.

    Eu Sunt Cel Care s-a gândit la tine, dar și Cel Care te-a creat.

    Cuvântul Meu rezonează în cei care trăiesc Mesajul Meu și, chiar dacă sunt imperfecți, Eu îi susțin prin Viața Mea. Căci bucuria Mea se află în cei care Mă caută, în toți cei care se încred în Mine.

    Fiecăruia îi dau ceea ce trebuie să învețe, ceea ce trebuie să îndure și să susțină, dar nu vă voi da niciodată ceva cu care nu puteți face față.

    Învățați să mergeți prin ceea ce este mai bun din ceea ce ați obținut.

    Nu vedeți universul ca fiind gol, ci mai degrabă plin de experiențe de iubire și iertare.

    Eu Sunt briza care suflă dimineața.

    Eu Sunt Soarele care răsare prin cei care trăiesc în Credința Mea.

    Eu Sunt triumful Iubirii în cei care se transformă.

    În ceea ce este mic, Eu Sunt Mare. În ceea ce este Mare, Eu sunt Invizibil. Aceasta este nota cheie a Umilinței Mele.

    Semnele Mele indică faptul că Eu Sunt mereu aici, iar Razele Conștiinței Mele îi îmbrățișează pe cei care Mă invocă. Căci în ceea ce pare a fi o pierdere se află triumful, în resemnare se află loialitatea, în supunere se află fidelitatea, în serviciu se află oportunitatea de a iubi și oportunitatea ca Eu să vă conduc viețile pentru totdeauna, indiferent de bătălii și de incertitudini.

    Am nevoie de voi transformați, așa cum este Fiul Meu. El a băut din Potir fără teama de eșec. El s-a predat pentru ca toți să fie salvați, până astăzi.

    Domnia Sa este în Coroana de Spini. Voința Lui este în Sceptrul Meu Divin. Iubirea Sa Infinită este în toți cei pe care El îi iubește neobosit.

    Dar voi, copiii Mei, veți face la fel?

    Fiecare dintre voi are o parte cu Mine în acest univers, pe care l-am creat cu protecție pentru ca voi să recunoașteți Iubirea Mea și fericirea pe care o am de a fi cu Copiii Mei. Acesta este motivul Creației Mele. Acesta este scopul cu care lucrez și manifest, concretizez și realizez de-a lungul timpului.

    Ați fost chemați să trăiți aceste vremuri. Acesta este motivul pentru care vă aflați aici și nicăieri altundeva. Universul Creator îi ghidează pe cei care ascultă.

    Există încă o Lucrare minunată de realizat, chiar și în aceste vremuri critice, când impunitatea și indiferența încearcă să înlocuiască iubirea și unitatea. Cu toate acestea, nu voi permite acest lucru.

    Numele Meu este scris în toate dimensiunile.

    Iubirea mea este prezentă în toate ființele, chiar și în cele care sunt departe de mine. Căci iubirea Fiului Meu va face să triumfe crucea acestor vremuri. Iar cei care se agață de Lumina Victorioasă a lui Hristos nu vor pieri.

    Astăzi, vă adun din nou, la fel ca acum mai bine de 2.000 de ani, când poporul lui Israel îi asculta pe profeți și urma Scripturile.

    1/2

    RăspundețiȘtergere
  9. 2/2

    Dar acum sufletele voastre sunt noua Carte pentru Fiul Meu, în care El așteaptă să scrie noul triumf al Iubirii Sale, dincolo de toate dimensiunile și conștiințele, dincolo de orice rău.

    Și El vă cunoaște adevăratele nume. În fața ochilor Săi, nimic nu este ascuns.

    Urmați-L acolo unde El vă cheamă să mergeți, pentru că acesta este timpul Întoarcerii Sale.

    După ce El se va întoarce, se va întoarce și Tatăl Său Celest. Va fi mai mult decât tufișul aprins din fața lui Moise, mai mult decât apele care s-au despicat pentru ca poporul Său sacru să fie eliberat din captivitate, mai mult decât însăși transformarea Trupului și Sângelui lui Hristos.

    Voi veni cu Puterea și Iubirea Cerurilor, mai mult decât toate laudele și cântările îngerilor, mai mult decât însăși Prezența Frăției.

    Iubirea Mea, în acel ceas, se va înmulți mai mult decât pâinea și peștele, mai mult decât vindecarea experimentată de paralitic și orb, mai mult decât însăși învierea lui Lazăr și a morților.

    Iubirea Mea va restabili Legile pe Pământ. Mai mult decât toate elementele, voi aduna toate Regatele. Mai mult decât la însuși Cenaclul Cincizecimii, limbile vor deveni una, înțelegerea va aduce înțelepciunea și Justiția Divină va reclădi Pământul, de la Nord la Sud și de la Est la Vest.

    Și în acel moment, Crucea Noii Umanități se va manifesta. Sinteza va fi finalizată din punct de vedere spiritual, iar ultimele văluri vor cădea de pe ochii voștri pentru ca voi să puteți vedea Cine Sunt Eu.

    Iubirea Mea continuă să fie necunoscută, dar după Întoarcerea Fiului Meu, totul va fi consumat, așa cum a fost pe Cruce. Iar legea suferinței nu va mai exista, sufletele nu-și vor mai cunoaște durerile și vinovăția, ci li se va permite mai degrabă să cunoască fericirea din Împărăția Cerurilor, pe care îngerii le-o vor arăta.

    În acel ceas, noua ființă umană, noua conștiință va reapărea, pentru că nu vor mai fi unite cu datoria spirituală, ci mai degrabă cu darul Cerurilor.

    Construiți acest eveniment cu speranță. Nu-l căutați, așteptați-l, căci el va veni.

    Încă o dată, ora Fiului Meu se apropie. De aceea, este timpul să ne rugăm cu milă și evlavie.

    Fie ca războiul și diviziunea să nu mai existe între ființe.

    Nimeni să nu mai încurajeze vreodată cultura lepădării și a indiferenței, nici măcar cu însuși fratele de lângă el.

    Fiți demni de darurile din Cer, căci Cerul și Pământul vor trece, dar Mesajul Meu va rămâne viu în cei care se încred în Mine.

    Inima Mea este plină de Haruri pentru toți. Brațele Mele sunt deschise pentru cei care vor să simtă mângâierea Mea.

    În tăcere, vă ascult mărturisirea.

    Să nu existe teamă, ci mai degrabă credință.

    Să nu fie durere, ci mai degrabă speranță.

    Să nu fie suferință, ci mai degrabă eliberare.

    Să nu fie rău, ci mai degrabă iubire.

    Acesta este Mesajul Meu pentru cei care vor trăi următoarele întâlniri cu Fiul Meu, ca o ocazie unică de a fi în fața Porții Milostivirii Mele, care se arată ca Apa și Sângele lui Hristos.

    Cel Care se bucură și vă binecuvântează pe voi și lumea pentru această întâlnire,

    Adonai

    În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu am spus niciodata asa ceva Ciceroane nu mai incurca persoanele si paharele cu aghiasma cu cele cu zaibar si ramii pe blogul tau ca pe aici nu te prea place nimeni-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hai fi sincer Ciceroane, noaptea nu ai somn si te apuci de tras ceva trascsu sau te pomenesti ca si mai rau cu obiceiuri de afara poate si ceva vre-un fel de iarba si atunci ai chef de discutii la ore tirzii din noapte si cam dai cu bita-n balta si stropedti pe toti si apoi mai si zici ca ei sint de vina.
    Vezi drogat sa nu dai cu masina si peste olteni ca ai incurcat-o olteneste.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si chiar mai exista un Olt,Oltetul care vine din muntii Capatinii prin chrile oltetului trece pe la Bals si se varsa in Olt pe dreapta lui la nord de Draganesti -Olt si aproape de Caracal cu primarul miliardar PSDist care omorise oamenii la Crevedia-mesajul netrecut la timp pe blog-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  13. Corturi Vii
    De Lorena. 14 August, 2023
    Postat inițial de către: Mary Refuge of Souls
    NOTĂ (De către un suflet):
    Vă rugăm să înțelegeți că acest mesaj de la Sfântul Arhanghel Mihail nu indică faptul că toate persoanele care îl citesc au devenit Corturi Vii. Sunt doar câțiva oameni în lume care au devenit Corturi Vii până acum, dar pentru cei care au devenit unul, Sfântul Mihail confirmă transformarea spirituală cu Dumnezeu. Vei ști că ai devenit un Cort Viu, pentru că vei avea o vizită mistică din partea Preasfintei Treimi care îți va spune că ai realizat această performanță spirituală rară - Camera a Șasea - permanenta locuire intensificată a Duhului Sfânt în sufletul tău - cel mai înalt grad de Iubire Unitivă între tine și Dumnezeu Atotputernic. Așadar, vă rog să nu presupuneți că ați atins această stare spirituală prin simpla citire a acestui mesaj. Despre această transformare spirituală nu vi se va spune printr-un mesaj ceresc sau de către un alt mistic, ci vi se va spune acest lucru direct de către Dumnezeu Însuși.

    MESAJ DE LA SFÂNTUL ARHANGHEL MIHAIL CĂTRE LORENA
    14 AUGUST 2023

    CORTURI VII

    EU, SFÂNTUL MICHAEL ARHANGELUL, VIN ÎN NUMELE TUTUROR CERURILOR SĂ VESTESC VESTEA CEA BUNĂ A VENIRII DOMNULUI MEU IISUS HRISTOS ÎN INTERIORUL FIECĂRUI CORT VIU DIN LUMEA DE ASTĂZI, FIECARE DINTRE CEI CARE L-AU PRIMIT CU IUBIRE AU DEVENIT CORTURI VII.

    Astăzi, Iisus al meu TRĂIEȘTE ÎN RĂMĂȘIȚA LUI CREDINCIOASĂ care va lumina întunericul Lumii, Duhul Sfânt va curge în fiecare dintre ei dând Lumii Lumina acestora, fiind instrumente de IUBIRE și PACE pentru toate Națiunile.

    Din aceste câteva Corturi Vii, Fața Pământului va fi Reînnoită, Inimile au fost deja luate, Fiii de Lumină au fost deja aleși, pentru a-și îndeplini Misiunile Eshatologice.

    EU SFÂNTUL MICHAEL ARHANGELUL VOI UNI DIN TOATĂ LUMEA, TOATE CORTURILE VII ȘI TOȚI UNIȚI ÎNTR-O SINGURĂ VOINȚĂ, SE VOR UNI LA INIMA EUHARISTICĂ A LUI IISUS ȘI A MARIEI, PENTRU A FACE LOC ÎMPLINIRII LUI DUMNEZEU - A FI UNA - UNIȚI CU SFÂNTA TRINITATE.

    ACEST MARE EVENIMENT ȘI O MARE LUMINĂ VA LUMINA ÎNTUNERICUL LUMII PENTRU A SUFOCA RĂUL ȘI VA FI ZIUA ILUMINĂRII CONȘTIINȚEI, când aceste Corturi Vii vor fi umplute cu Puterea Duhului Sfânt, unde cu Puterea Lui vor da Lumina necesară pentru a începe MARELE JUBILEU ȘI MAREA CINZIZECIME, unde Duhul Sfânt va coborî și va stinge TOATE SUFLETELE pocăite, pentru a da Puterea de a trece Marele Necaz și a fi Lumina în întuneric.

    Nu vă temeți Armata Mea, Corturile Vii care au fost luate de Duhul Sfânt, vor începe de astăzi să își dezvolte DARURILE, sunt unii dintre voi care NU au fost încă luate, SĂ NE RUGĂM PENTRU ACEASTĂ INTENȚIE și pentru ca, convertiți în Corturi Vii, să fiți Lumina și Sarea Lumii, vă dau Armura mea pentru ca cu ea să vă puteți îndeplini Misiunea, în acest Sfârșit de Timp.

    BĂTĂLIA VA ÎNCEPE ÎN CURÂND, FIȚI PREGĂTIȚI ȘI LA POSTURILE VOASTRE!!!

    VĂ INVIT SĂ FACEȚI ULTIMELE PREGĂTIRI.

    CINE ESTE CA DUMNEZEU, NIMENI NU ESTE CA DUMNEZEU!!!


    1 / 2

    RăspundețiȘtergere
  14. 2 / 2

    ATAȘAT LA ACEST MESAJ ESTE UN EXTRAS DIN MESAJUL PE CARE SFÂNTUL ARHANGHELUL MIHAIL L-A DAT PE 13 IUNIE 2023, CU O CAPELĂ SPECIALĂ PENTRU CA NOI SĂ NE RUGĂM ȘI SĂ OBȚINEM ASTFEL HARUL DE A FI CORTURI VII:

    Veți rosti această capelă, până în ziua transformării voastre în Corturi Vii, care NU va fi neapărat la Avertisment, poate fi mult mai devreme, așa că pregătiți-vă pentru ea.

    RUGĂCIUNE PENTRU A FI UN CORT VIU:

    V: Eu, în calitate de Precursor al Noii Umanități, îi cer Duhului Sfânt să vină în Inima mea și să o transforme într-o inimă CURATĂ și PURĂ, liberă de orice ură și resentimente, pregătită pentru ca Domnul meu Iisus Hristos să locuiască în ea.

    R: Prin meritele Patimilor, Morții și Învierii lui Iisus Hristos, cerem Tatălui, Fiului și Duhului Sfânt o inimă curată și reînnoită, Amin (Se repetă de 10 ori).

    (SE POATE RUGA CU MĂRGELELE ROZARIULUI)

    Veți spune această Coroniță (rugăciune), până când Duhul Sfânt vă va revela că ați fost transformați în Corturi Vii și atunci Lumina pe care fiecare dintre voi o dăruiește, va începe să umbrească întunericul Lumii și astfel între lumini de Albastru, culorile Roșu și Galben, Lumea va fi invadată de Lumină și va exploda transformând Vechea Creație în Noul Ierusalim, De aceea, vă cer să vă pregătiți pentru acest Mare Eveniment de natură Universală, deoarece oamenii din TOATE POPULAȚIILE, RASELE ȘI NAȚIUNILE, VOR FI TRANSFORMAȚI ÎN LUMINA SFÂNTULUI SPIRIT ÎN CORTURI VII, PREGĂTITE SĂ ILUMINEZE ÎNTUNERICUL LUMII.

    RăspundețiȘtergere
  15. pt Ion Oglinda- toate mesajele d-stra sunt de la catolici- ca brazilienii catolici sunt-BAGATI FRICA in cei mai slabi in DUH-lasati crestinii ortodocsi cu IISUS HRISTOS, MAICA DOMNULUI SI SFINTII NOSTRI -- stiu ca d-na Maria accepta toate religiile dar una este credinta ortodoxa= cea drepta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau vin puse de cei din server cu epoleti-craciun.

      Ștergere
    2. SINGUR ORTODOXIA - cititi cartea Arhimandritului Arsenie Papacioc

      Ștergere
  16. Cred că va ploua mai mult intracolo doamna Maria.
    In Spania este prăpăd de inundații.
    Deh când transformi biserică în bar și tot așa la ce sa se aștepte?
    A mâniat pe Dumnezeu.
    Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului sa fie cu noi cu toți 🙏

    RăspundețiȘtergere
  17. Dupa trei luni de incendii de neoprit Grecia sub ploi si inundatii sub un Ciclon Mediteraneean -craciun.

    RăspundețiȘtergere
  18. ca si BISTRITA din Moldova -Oltul si Oltetul dar si Muresul la ploi abundente mai ies din matca-in vremurile noastre cu schimbarile climei e de asteptat-sefa de la meteo a spus ca in insulele Greciei au fost 700 L/m2 -asa ceva este un cosmar

    RăspundețiȘtergere