vineri, 7 august 2020

INGERUL MEU PAZITOR ,ERA DEASUPRA PATULUI MEU !


                                             Chemarea îngerilor, un miracol uitat | Divertisment, Inedit | Unica.ro.

                                                 7 August 2020,ora 4,11 !

                                                                       Dragii mei,

În aceasta dimineata,in timp ce vedeam o posibila tragedie  despre care o sa scriu in articolul urmator, atunci cand am fost readusa in trup, am deschis ochii iar deasupra patului meu,la circa 2 metri inaltime,vad doua aripi mari de lumina alba ,orbitor de stralucitoare ,aripi ce erau ale unui trup tot din lumina alba si densa foarte stralucitoare.Tot ceea ce vedeam era un INGER,era INGERUL meu pazitor care ,după ce mi-a aratat o posibila ce tragedie(sau mai multe)ce urmeaza a avea loc in Romania,ma asteptase ca nu cumva sa mi se faca teama de ceva sau de cineva ,din ceea ce tocmai vedeam sau traiam.
Asa arata INGERUL PAZITOR sau ca in imaginea de mai sus.

               Afla ce inger al lui Dumnezeu te protejeaza!.
Doamne,eram atat de fericita cand l-am vazut cum dadea din Aripile Sale lungi si transparente,si chiar i-am multumit in gandul meu ca-mi veghease somnul si trairea pe care tocmai o avusesem, si care,nu era deloc linistitoare.
Totul a durat pana la 1 minut, apoi ,inainte ca sa dispara,vad in mana dreapta a INGERULUI meu Pazitor ,vad o Sfanta Cruce aurie, foarte stralucitoare, clipa in care ,Ingerul Pazitor a si disparut asa cu Sfanta Cruce a Lui Hristos,in mana Sa dreapta.
Dragii mei,INGERUL PAZITOR exista! Fiecare dintre noi primim cate un INGER PAZITOR din clipa in care am fost botezati INTRU HRISTOS DOMNUL !După ce ne rugam Prea Sfintei Treimi si Maicii Prea Curatei Fecioare Maria,este bine sa ne chemam INGERUL PAZITOR in ajutor ,sa-i multumim ca ne ajuta si ne calauzeste si sa ne rugam asa:

Rugaciune catre Inger Pazitor grabnic ajutătoare:


„O, Înger prea frumos, lumină blândă, apărător al meu de Sfânt Botez,
Mă închin la tine în înima plăpândă, te rog, te chem, te caut, te visez.
Doar tu îmi ești suport în calea lungă, pândită de noroi, de patimi, de păcat.
Aduci scânteia în cale să-mi ajungă, când trec prin loc întunecat.
Căci mâna ta pe a mea o întărește și ochiul tău pe al meu îl face văzător
Și la urechea mea cuvântul tău șoptește, adus de tine de la Creator.
Mă închin adânc sfinției tale, te rog să fii alăturea oricând
Căci fără tine, eu mă pierd pe cale și pot să fiu un vețnic rătăcit
Durerea mea îi nealinată și plânge sufletul rănit,
Căci toată viața e întinată de un șuvoi necontenit
De un șuvoi amestec groaznic, din vânt, din faptă și cuvânt,
Ce a alungat pe bunul paznic al vieții mele pe pământ
O, Sfinte Îngere, la tine eu vin să caut pocăință
Întoarce-ți fața înspre mine
Arată-mi calea spre credință. Amin„
                                       Cu dragoste,Maria.
P.S.
 Dragii mei,

Iata cum puteti comanda Cartile:

CARTILE ADEVARUL DUHULUI SFANT se pot comanda la tel.0747226236 sau http://adevarulduhuluisfant.ro/a!Sunt 3 volume si toate 3 la numai 50 lei,dar le puteti comanda si separat! Va multumesc din suflet !

                    https://adevarulduhuluisfant.ro/
                             Adevarul Duhului Sfant Vol 2
Adevarul Duhului Sfant Vol 1

Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, text

Este posibil ca imaginea să conţină: text

CARTILE ADEVARUL DUHULUI SFANT se pot comanda la tel.0747226236 sau http://adevarulduhuluisfant.ro/a!Sunt 3 volume si toate 3 la numai 50 lei,dar le puteti comanda si separat! 
Iata si contul in care puteti depune banii pentru Donatii pentru viitoarele volume ,sau pentru contravaloarea CARTILOR :
RAIFFEISEN BANK :
      
 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307
Toti Donatorii,vor primi CARTILE absolut GRATUIT oriunde s-ar afla.

                Va multumesc din suflet !
Va multumesc din suflet !
                                  Cu dragoste,Maria.

5 comentarii:

  1. Așa este doamna Maria sa credem în îngerul nostru păzitor.Intr-o seara mă rugam îngerașul înainte de culcare ,dar la un moment dat îmi vine in minte un gând:mă rog eu îngerului meu dar oare el chiar exista ?Și nu mare mi-a fost surpriza că în timpul nopții am simțit foarte clar cum doua mâini mia tras plapuma pe mine pina la umeri
    De atunci eu nu mai am îndoieli cu privire la îngerul păzitor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate, biserica, preotii, media nu trateaza pe larg despre ingerul pazitor si despre ceilalti ingeri. Nici macar nu stim cui sa ne rugam. Nu ni se spune nicaieri ca mijlocitorii dorintelor noastre catre Dzeu si sfinti sunt ingerii. Ingerii de lumina. Ingerii pazitori. La nastere fiecare primeste cate un inger. Apoi, pe parcursul vietii se mai pot primi ingeri, functie de persoana. Iisus pt a face minunile descrise in Biblie se folosea de f multi ingeri. Exista in Biblie 280 de mentionari clare si explicite a Ingerilor. Sunt clasificati in 9 tipuri : serafimii, heruvimii, tronurile, domniile, virtutile, stapanii, intaietorii, arhanghelii, ingerii.Fiecare are atributii distincte. Daca nu le cunoastem, degeaba cerem ceva de la cel care nu are in atributii acel lucru. Ei sunt desemnati sa ne ajute, dar nu intervin niciodata peste liberul arbitru. Oamenii nu stiu cum si cui sa se roage pt indeplinirea unei dorinte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa rugăciune doamna Maria
    Atât ne -a mai rămas doamna Maria credința,credința în divinitate,aici pe pământ parca nu mai este loc de bucurie,fericire este un cuvânt rar,asa a devenit pentru mulți dintre noi.
    Nu vezi nimic doar rau ori unde privești sau auzi este numai de tristețe de plâns si mai puțină veselie.
    Doamne fa lumina si pace in cer,fa lumina si pace pe pământ,fa lumina pace si iubire pentru fiecare.
    Va doresc o seara minunata la toata lumea

    RăspundețiȘtergere
  4. ingerii pazitori sunt ruguri de lumina FARA ARIPI-asta e inchipuire-iar ca sa-l vezi pe TATAL creator trebuie SA FII FARA PACAT

    RăspundețiȘtergere
  5. unde este mesajul despre ingeri?

    RăspundețiȘtergere