luni, 31 august 2020

D-NA MARIA HANDIC ,NE ROAGA S -O AJUTAM !


                                                         Prieteni dragi, 

Mi-a scris dna MARIA HANDIC din nou.A fost la neurolog ,i-a prescris tratamentul si ei si baiatului,dar nu le-a mers bine deloc cu tratamentul.Deoarece nu simt bine deloc, vor sa mearga la BRASOV pentru niste analize mai amanuntite.Cum dna MARIA HANDIC are o pensie f mica,ne roaga s-o ajutam cu bani,ca sa poata merge la BRASOV pentru analize.
Contul dnei Handic este :
RAIFFEISEN BANK : RO72RZBR0000060011810593 !
Telefon : 0725646379 Cine vrea si poate sa o ajute pe dna Handic,sa o faca din toata inima. Cine nu vrea si nu poate s-o ajute pe dna Handic,sa nu o judece si sa nu o jigneasca.

Iata mesajul pe care mi l-a trimis dna HANDIC:


Buna seara Maria,te rog frumos,posteaza rugamintea mea! M-am hotarat sa mergem la analize! Vreau sa megem la Brasov!
..
Maria drag,medicamentele ptr.Parkunson,nu le-am suportat,au fist prea tari sau nu au fost ce trebuie! Doctorul de familie mi-a dat sa fac si analize de sange si ecografie.Celor care mi-au intins mana de ajutor de atatea ori,le multumesc din suflet su nu uit sa ma rog pentru ei! Va rog mult,cine poate sa ma ajute sa o faca,cine nu,sa nu jigneasca si sa trimita mailuri si sa-mi doreasca la cat mai multe medicamente(asta chiar de Sfanta Marie)!


Maria,am fost nehotarata,am dat multi bani si pe analize si starea nu se inbunatateste! M-am saturat si eu!Asta ti-o spun tie! Te pup!
Trimiterile,nu am putut sa le descifrez nici eu! Stiam despre ce e vorba.Am uitat sa scriu ecografie la glanda,te rog frumos completeaza tu! Te pup!Am uitat sa scriu ecografie la glanda,te rog frumos completeaza tu! Te pup!Te pup Maria,te rog sa ma ierti! Ai uitat sa ma treci si pe mine,la ce te-am rugat! M'-am programat ptr.ecografie la Medlive,ptr.tiroida! M-programat pe 3 septembrie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu