marți, 4 august 2020

NU JUDECA, CA SA NU FII JUDECAT !!! DOAMNA MARIA HANDIC,NE ROAGA CA S-O AJUTAM !

Dragii mei,
Voi incepe acest articol cu acest Aforism al dlui Dr Laurentiu Lupu ,după care,fiecare dintre noi este liber ca sa decida in privinta vietii sale, a faptelor sale si nu in ultimul rând,a Credintei sale.
Iata câta intelepciune este in aceasta cugetare a dlui Dr si Scriitor Laurentiu Lupu si pentru care, îi multumim din suflet.
Citez:
Prieteni dragi,m-a sunat dna Maria Handic si cu lacrimi in glas, m-a rugat ca sa-i mai public iar necazul său,deoarece,trebuie sa mearga la neurolog si nu are bani. Se simte foarte rău si are programare pe data de 7 august.
Cum nu are bani ca sa plateasca consultatia si fireste tratamentul necesar,m-a rugat pe mine ca sa -i scriu necazul aici pe Blog, iar noi toti,fiecare după putere,fiecare după inima sa,să incercam s-o ajutam cat si cum putem.
Cine doreste si poate ca s-o ajute pe dna MARIA HANDIC,o poate face astfel:
Cont:
RAIFFEISEN BANK : RO72RZBR0000060011810593 !

Iar telefonul doamnei este:
Telefon : 0725646379.
Cine nu crede in necazul dnei Handic,il rog sa sune la numarul dnei ,si-i va da toate detaliile si toate dovezile.
Cu pretuire si cu multumire si dragoste,Maria..
P.S.
Sfânta Evanghelie după Matei
Capitolul 7

1.Nu judecaţi, ca să nu fiţi judecaţi.
2.Căci cu judecata cu care judecaţi, veţi fi judecaţi, şi cu măsura cu care măsuraţi, vi se va măsura.
3.De ce vezi paiul din ochiul fratelui tău, şi bârna din ochiul tău nu o iei în seamă?
4.Sau cum vei zice fratelui tău: Lasă să scot paiul din ochiul tău şi iată bârna este în ochiul tău?
5.Făţarnice, scoate întâi bârna din ochiul tău şi atunci vei vedea să scoţi paiul din ochiul fratelui tău.
6.Nu daţi cele sfinte câinilor, nici nu aruncaţi mărgăritarele voastre înaintea porcilor, ca nu cumva să le calce în picioare şi, întorcându-se, să vă sfâşie pe voi.
7.Cereţi şi vi se va da; căutaţi şi veţi afla; bateţi şi vi se va deschide.
8.Că oricine cere ia, cel care caută află, şi celui ce bate i se va deschide.
9.Sau cine este omul acela între voi care, de va cere fiul său pâine, oare el îi va da piatră?
10.Sau de-i va cere peşte, oare el îi va da şarpe?
11.Deci, dacă voi, răi fiind, ştiţi să daţi daruri bune fiilor voştri, cu cât mai mult Tatăl vostru Cel din ceruri va da cele bune celor care cer de la El?
12.Ci toate câte voiţi să vă facă vouă oamenii, asemenea şi voi faceţi lor, că aceasta este Legea şi proorocii.
13.Intraţi prin poarta cea strâmtă, că largă este poarta şi lată este calea care duce la pieire şi mulţi sunt cei care o află.
14.Şi strâmtă este poarta şi îngustă este calea care duce la viaţă şi puţini sunt care o află.
15.Feriţi-vă de proorocii mincinoşi, care vin la voi în haine de oi, iar pe dinăuntru sunt lupi răpitori.
16.După roadele lor îi veţi cunoaşte. Au doară culeg oamenii struguri din spini sau smochine din mărăcini?
17.Aşa că orice pom bun face roade bune, iar pomul rău face roade rele.
18.Nu poate pom bun să facă roade rele, nici pom rău să facă roade bune.
19.Iar orice pom care nu face roadă bună se taie şi se aruncă în foc.
20.De aceea, după roadele lor îi veţi cunoaşte.
21.Nu oricine Îmi zice: Doamne, Doamne, va intra în împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu Celui din ceruri.
22.Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: Doamne, Doamne, au nu în numele Tău am proorocit şi nu în numele Tău am scos demoni şi nu în numele Tău minuni multe am făcut?
23.Şi atunci voi mărturisi lor: Niciodată nu v-am cunoscut pe voi. Depărtaţi-vă de la Mine cei ce lucraţi fărădelegea.
24.De aceea, oricine aude aceste cuvinte ale Mele şi la îndeplineşte asemăna-se-va bărbatului înţelept care a clădit casa lui pe stâncă.
25.A căzut ploaia, au venit râurile mari, au suflat vânturile şi au bătut în casa aceea, dar ea n-a căzut, fiindcă era întemeiată pe stâncă.
26.Iar oricine aude aceste cuvinte ale Mele şi nu le îndeplineşte, asemăna-se-va bărbatului nechibzuit care şi-a clădit casa pe nisip.
27.Şi a căzut ploaia şi au venit râurile mari şi au suflat vânturile şi au izbit casa aceea, şi a căzut. Şi căderea ei a fost mare.
28.Iar când Iisus a sfârşit cuvintele acestea, mulţimile erau uimite de învăţătura Lui.
29.Că îi învăţa pe ei ca unul care are putere, iar nu cum îi învăţau cărturarii lor.

35 de comentarii:

  1. Eu nu o judec pe dna Maria H. Pe tine te studiez, cum te folosesti de nefericirile oamenilor ca sa-ti creasca audienta pe blog. Daca chiar voiai sa o ajuti te-ai fi descurcat. Te pricepi de minune la ițele economiei de piața.

    RăspundețiȘtergere
  2. Indraznesc sa pun cu mana pe inima ca sunt niste porcarii mai mari decat capul unora ce par descendenti de bulgari. Nu-mi amintesc sa fi facut vreun rau voit cuiva si pot sa spun ca am avut parte de rautati din belsug. Si nu ma.refer la mici glumite, la lucruri serioase cat sa ma lase pe strazi, cat sa nu mai.fiu eu, cat sa nu ma pot intretine, cat sa nu traiesc. Exact aceia care mi-au facut rau imi tot turuiau lucruri ,,ceresti,, , cum sa nu vreau raul nimanui ca totul se intoarce asupra mea, cum sa iert ca sa-mi gasesc linistea si pacea interioara, cum sa daruiesc ca sa-mi ierte D-zeu pacatele (tot mie)... Un lucru este cert: de cate ori cautam ajutor, intelegere din partea cuiva, de cate ori ma vaitam si eu, cum se zice in popor, gasind un suflet trecut prin probeme si din ochii caruia iti dai seama.ca-i pasa, de atatea ori mi se intampla cate o tragedie. Va dau cuvantul meu de onoare, mi-am calcat pe suflet de nenuarate ori, mi-am luat de la gura, am renuntat la mine umbland ani de zile ca ultima zdreanta pe strazi, cu incalltari ponosite luate de la.second ca majoritatea lucrurilor mele, am ajutat persoane aflate la mare necaz, fara nicio urma de ajutor din partea unor autoritati statale, si asta am facut-o contra ,,curentilor,, , n-am stat o clipa sa judec ce si daca va urma ceva rau, am incercat sa fiu om cat am putut eu de mult, mi-am zis ca pot manca mai putin , de ex.ca sa pot darui ceva, pot scrie si pe copertile caietelor ca sa pot face putina economie, pot merge si pe jos ca sa scutesc o calatorie pentru ca in.situatia mea doar asa puteam darui din putinul meu. Oameni buni, jur cu mana inima, nu stiu pentru ce rau a trebuit sa platesc atat de grav, si inca rautatile n-au incetat, si nici sperante nu sunt. Am ajuns sa cred , si inca cu tarie, ca platesc pentru pacatele exact a celor care mi-au facut rau, pentru ca nu doar mie mi-au facut-o. Va rog, doamna Maria, ajutati-ma sa unteleg, ajutati-ma sa-l gasesc pe Dumnezeu in toate aceste nenorociri.
    Va rog sa nu-mi spuneti ca acei nenorociti, acei dusmani ce-si fac relaxarile prin statiuni prin casa de pensii, ei care isi permit absolut orice, ei care nu sunt deranjati nici de politie, sa nu-mi spuneti ca vor ajunge sa plateasca. Deja au trecut 20 de ani. Cand , d-na Maria isi face aparitia D-zeu cu judecata lui cereasca, dupa ce n-oi mai fi, si pe cine ajuta? Nu cumva El este de partea gresita? Aia mergeau in biserica doar ca sa-si bata joc , doar ca sa para ca subt credinciosi, dupa comentau verzi si uscate, eu m-am nascut , am crescut intr-o familie de credinciosi unde as fi primit o palma daca indrazneam sa spun ceva necuviincios in fata icoanelor din casa, primeam.mustrari in fata persoanelor la care omiteam sa spun ,,sarut mana !,, , pretul era vazut ca Dumnezeu, in scoli intotdeauna mi-am luat in serios misiunea mea de elev, la serviciu la fel, intotdeauna am inspirat incredere si seriozitate, am lasat de la mine prosteste de mult, fiarte multe persoane refuzau, renuntau sa mai lucreze in acelasi colectiv si ma tot intrebau cum de eu am rezistat atat? Si pe un salariu atat de mizer, chiar nu vad ca primesc tratamente de sclav? Am rezistat, d-na Maria pentru ca am avut incredere in D-zeu. Unde este, cand isi face aparitia, cand va face dreptate? Pentru ca eu imi vad ,,criminalii,, destul de des , zambindu-mi batjicoritor in fata, veseli, in putere, eu am albit, imi cade parul, nu-mi permit sa fac atata risipa sa-mi pun vopsea in par din doua in doua saptamani,am imbatranit, am pierdut atatea de la viata, m-am inecat in munca, in munca in zadar, am uitat sa zambesc, ei sunt proaspeti, relaxati , plimbati, fara griji, li se citeste pe fata faptul ca se simt protejati. Unde se gaseste Dumnezeu in toata harababura asta, d-na Maria? Unde?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim4 august 2020, 11:43
      Ai strigat catre DUMNEZEU atunci cand ai avut si ai un necaz?L-ai chemat in ajutor?Te/ai rugat Lui in genunchis stand si sa /I ceri iertare pentru ca te-ai ingropat in munca si-n clevetirile oamenilor?Ti-a fost cumva zi si noapte gandul numai la DUMNEZEU si la MAICUTA DOMNULUI,ca nu cumva sa faci ceva gresit si sa-L mânii?>Iti facu tu Rugaciunea dimineata si seara,in timpul zilei ,fie si numai in gand?Cand te trezesti dimineata, cand te dai jos din pat,spui tu oare asa': Multumesc Doamne ca m-ai trezit si azi! O chemi tu pe MAICA DOMNULUI in ajutor prin Rugaciuni fierbinti? Sau iti spui,lasa ,ca nu am timp acum. Daca tu nu/L cauti pe DUMNEZEU,daca tu nu ai nevoie de EL in fiecare clipa,de ce te-ar cauta DUMNEZEU pe tine? De ce nu te/ar lasa sa orbecai in intunericul diavolului?IL judeci tu pe DUMNEZEU_? Te intrebi unde a fost si unde este?Dar tu,une ai fost pana acum?Ai fost in SFANTA BISERICA?Te/ai spovedit,te-ai impartasit? Mergi la Sfanta si Dumnezeiasca Liturghie? Si daca da,gandulk de ce ti zboara la cei de langa tine? De ce îi judeci? Spui ca te/ai inecat in munca? Diavolul te pune sa muncesti pana nu mai poti,ca sa uiti de DUMNEZEU si de MAICA SFANTA.Diavolul te conduce pe tine,iar acolo unde omul alege sa traiasca dupa voia diavolului,DUMNEZEU nu intervine.Spui ca de cate ori cautai ajutor la cineva,ti de intampla o tragedie.Ai cautat cumv ajutor la DUMNEZEU si la MAICUTA DOMNULUI si ai trait tragedii?Categoric,ai cautat ajutor la oameni si pe DUMNEZEU si pe MAICA DOMNULUI i/ai scos din viata ta,din Rugaciunile tale.Tu cautai sa placi oamenilor,.nu LUI DUMNEZEU.Si/atunci,cum mai poti intreba unde era DUMNEZEU? Langa tine era,intru tine era,dar tu nu/L vedeai,nu/L simteai in sufletul tau,pentru ca nu/L chemai in ajutor.Tu ai pus si puneai mai presus de Dumnezeu,pe oamenii in care sperai sa gasesti ajutor,sa te inteleaga. Toate cate ai facut pana acum,trebuia sa te sfatuiesti cu DUMNEZEU si cu MAICA DOMNULUI si nicidecum cu oamenii. Tocmai de aceea DUMNEZEU te-a lasat sa te descurci singura,pentru ca tie iti place sa judeci pe cei de langa tine,nu poti dormi ziua si noaptea ca nu i-a judecat DUMNEZEU.Nu ar trebui sa fie asa! Dumnezeu stie pe cine judeca,pe cine si cand il pedepseste pentru pacatele lor, nu trebuie sa te intrebi tu,de ce nu-L judeca DUMNEZEU pe X sau pe Y. Cand vei putea sa faci un zid puternic intre tine si lume, si vei inainta cu pasi mici la inceput,pe CALEA care duce catre DUMNEZEU,abia atunci vei incepe sa traiesti cu adevarat.Nu trebuie sa-ti judeci Aproapele,pentru ca este hoţ sau criminal,pentru ca este bogat sau sarac.DUMNEZEU îi va judeca! Tu vezi-ti de sufletul tau si nu-l mai lasa sa zburde in pacalelile dulci ale diavolului.Fii un om al LUI DUMNEZEU si incearca sa faci VOIA SA,si nu-L mai judeca pe DUMNEZEU si pe MAICA DOMNULUI si nici pe semenii tai.Atata timp cat tie iti va păsa de lume,in sensul cel rău al lucrurilor,DUMNEZEU va sta departe de tine! Daca vrei sa fie aproape de tine,cheama-L in fiecare clipa si la orice lucru din viata ta.Nu chema oamenii in ajutor,ci cheama-L pe DUMNEZEU si pe MAICA DOMNULUI.

      Ștergere
    2. 11.43
      Iti raspund eu :

      Iti vei gasi linistea exact cand te vei indrepta inspre tine, lasa dogmele, lasa-i pe altii , iubeste-te pe tine, taie cu totul, inchipuie-ti o foarfeca mare care taie si tu te desprinzi de tot. Pentru ca cei buni se duc, cei rai raman.
      Tu esti centrul tau , nu mai fa nimic din ce nu e normal sa faci, nu te mai risipi si consuma , fii ca o planta si bucura-te de ce esti tu . Nu salvezi lumea, nu iti lua culpe, fa o schimbare , cu loc de munca, cu o alta locatie de domiciliu , cu alti oameni .
      Am trait cam exact ce povestesti tu.
      Cei care mi-au facut rau , o parte din ei, nu mai exista , au plecat dincolo, si nu au platit nimic pe lumea asta , altii exista inca si si-au bagat mainile in agoniseala alor nostri.
      La un moment dat intervine indiferenta , egoismul si asta te salveaza . Fa scut cu tine, echipa cu tine , ia-ti din cand in cand ceva frumos sufletului tau pentru ca facerea de bine .... ti se intoarce impotriva.
      Elibereaza-te ,bucura-te , schimba ceva , fii o alta persoana , Destinul fiecaruia este deja scris , nu stii niciodata viitorul, el exista si atat.
      Razi mult , plimba-te unde poti, cat poti, reia-ti prietenii vechi din scoala, refugiaza-te intr-un loc al copilariei care-ti da pace .
      Pace si intoarcerea inspre tine este cheia anonim drag , ti-o spun din suflet , nu chinul, nu framantarea , dezechilibrul fizic apare atunci cand intre ceea ce vrei si ceea nu ai se inclina balanta .
      Am trecut printr-o mare , dar mare pierdere a cuiva din familie , isi dorea enorm sa traiasca , isi dorea sa se faca bine, a fost o luptatoare pana in ultima clipa , ultimii ani era doar in biserici si manastiri si astepta de la bunul Dumnezeu un miracol care nu a venit . Crede-ma ca de atunci, in mine s-a rupt ceva . Vreau sa traiesc fara sa mai aduc in cauza pe nimeni, nu exista salvare si nici salvatori , exista Destin si el e deja scris.
      Nu exista miracole decat aleatoriu , nu mai sunt marii duhovnici ai tarii .
      Mi-am facut curat in viata ca sa traiesc in liniste.

      "Nu dati margaritarele voastre cainilor si porcilor ".

      Traieste liber, simplu, lasa trecutul, lasa oamenii toxici
      , lasa viata sa vine de acum incolo cu bucurie .

      Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa te ingrijesti, sa te schimbi . Stresul face ca parul sa cada , insa iti dau un remediu de nota 20 : da o ceapa mare pe razatoare , stoarce-i sucul prin sita de ceai si inainte de a face baie aplica pe crestetul capului cam o ora . O sa vezi rezultate vizibile . Sunt ani de zile de cand eu am rezolvat aceasta problema si mi-a devenit rutina , e simplu, economic, te speli apoi normal cu sampon si balsam. Si poate te si vopsesti pentru ca ai un suflet mare si frumos si sigur o culoare frumoasa iti va ridica moralul . Eu folosesc fara amoniac de la Garnier.
      Succes si sa auzim de bine .

      Ștergere
    3. Il gasesti pe Dumnezeu in cartea Design inteligent

      Ștergere
    4. 17.56
      Graba de a certa, de a da imediat un sfat şi a vedea de îndată roadele duhovniceşti ale celui povăţuit pot avea, uneori, urmări zdrobitoare.
      Avva Pimen cunoştea acestea când sfătuia: Dacă cineva a făcut un păcat şi nu neagă, ci spune: «Am păcătuit!», nu-l mustra, căci atunci zdrobeşti hotărârea sufletului său.
      Dacă, dimpotrivă, îi spui: «Nu te întrista, frate, ci de acum înainte să fii atent!», îi aduci inima spre pocăinţă (Patericul, p. 180).

      Ștergere
    5. Draga anonim 11.43, am citit cu mare surpridere prin ce ați trecut în viata și vă mărturisesc că și eu am avut experiențe asemănătoare. Nu vă descurajați, experiențele neplăcute din viața fac parte din Calea pe care Dumnezeu v-a ales-o să treceți în această viață pentru a ajunge în Veșnicie. Toți oamenii lui Dumnezeu, care sunt scriși în Cartea Vieți, trec prin experiențe asemänătoare și chiar mai grele. Eu m-am plâns Maicii Domnului și am cerut ajutor să mă scape de dușmanii (criminali) cu funcții și putere mare în lumea aceasta, care m-au prigonit pe mine și pe familia mea, de mai bine de 30 de ani. Maica Domnului mi-a răspus că trebuie să trec prin toate necazurile pentru a mă mântui iar Dânsa îmi va da putere să le indur. Nu mi-a plăcut ce va raspuns d-na Maria, am simtit lipsa de intelegere si de iubire, însă sfaturile sunt corecte. Să nu ascultați nimic din ce vä îndemnă unii sau alti să deveniti egoista si sa va indepartati de Dumnezeu pentru că o să pierdeți tot ce ați câștigat în toată viața, adică lumina Duhului Sfânt. Dupa cum povestiți că ati trăit in viață sigur ati primit multa luminä. Cereți ajutor când sunteți in necazuri la un părinte duhovnic cu har, nu la orice preot și nu la oricine de pe internet. Rezistati pana la final pentru ca numai cei puternici intră in Impărăția lui DUMNEZEU. Și eu am cazut de multe ori in depresie din cauza necazurilor, dar ingerul meu ocrotitor mi-a fost aproape si nu m-a lăsat sä mă îndepărtez de credința. De la ingerul meu stiu ca toate necazurile din viata unui om sunt similare cu examenele pe care le dai la scoala. Rugați-vă tot timpul și bucurați-vă că sunteți pe Cale. Nu va descurajati. Doamne ajuta!

      Ștergere
    6. 17.56 Dumnezeul tau se „manie”? Atunci unde e iubirea Lui?

      Ștergere
    7. 11:43
      Care e rostul vietii?
      Sa traiesti bine sau sa evoluezi spiritual?
      Ce e mai important?

      Ștergere
    8. 20.42-esti un intelept!

      Ștergere
  3. În ziua de 04 August 2020, la ora 12:37:37 (ora locală a României), s-a produs în EASTERN TURKEY un cutremur semnificativ cu magnitudinea ml 5.8, la adâncimea de 12km.

    RăspundețiȘtergere
  4. ȘOCANT!
    BILANŢ coronavirus 4 august România. Un nou record al deceselor de 46 persoane. Creştere semnificativă a cazurilor grave la ATI - 436 pacienţi . Grupul pentru Comunicare Strategică a anunţat 1.232 cazuri noi de coronavirus în România în ultimele 24 de ore. Au fost depășite toate cifrele care erau prevazute pentru începutul lui septembrie. Se așteaptă sa scada pandemia inainte de alegeri-craciun

    RăspundețiȘtergere
  5. COD GALBEN de ploi torenţiale, grindină şi vijelii în vestul ţării. Disconfort termic accentuat în restul ţării, podibil tornade. Interval de valabilitate: 04 august, ora 16:00 – 05 august, ora 12:00
    Fenomene vizate: instabilitate atmosferică temporar accentuată-craciun

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru 11.43

    Despre FACEREA DE BINE cu dr. Edith Kadar

    https://www.youtube.com/watch?v=3TkxTzEI1qM

    RăspundețiȘtergere
  7. eu judec dupa adevar si am tot dreptul sa ma revolt cind in tara asta merge prost in plus nu suport manipularea chiar daca sintem mintiti eu nu sint prostul nimanui pt El vede cita nedreptate este si tot El poate judeca dupa vointa Lui si chiar ii cer sa ma judece cind gresesc pt ca ii simnt prezenta lui chiar daca nu il vad.

    RăspundețiȘtergere

  8. CE AM DE FĂCUT PENTRU A MĂ SCHIMBA, A MĂ VINDECA? cu dr. Edith Kadar

    https://www.youtube.com/watch?v=KqkY2pVkOn8

    RăspundețiȘtergere
  9. A scris cineva aici acum cateva luni la comentarii de explozii in occident. Beirutul, zguduit de două explozii puternice. Deflagraţia din port a fost devastatoare, sunt cel puţin 70 de morţi-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se stie ca exploziile in occident sunt foarte rare, se intampla la cateva sute de ani si doar marii profeti si credinciosii alesi pot sa faca asemenea predictii

      Ștergere
  10. Un cutremur cu magnitudinea de 2.5 pe scara Richter a avut în această seară în zona seismică Fărăraș-Câmpulung, Braşov, la o adâncime de doi kilometri.Seismul a avut loc la ora 21:33, în zona seismică Fărăraș-Câmpulung, Prahova, conform Institutului Național de Cercetare - Dezvoltare pentru Fizica Pământului.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dati drumul si la restul comentariilor d-na Maria !

    RăspundețiȘtergere
  12. De ce nu apar comentariile ??????? Ce este de ascuns ?????

    RăspundețiȘtergere
  13. Un calugar caruia nu ii mai dadea Dumnezeu incercari, necazuri, era suparat si L-a intrebat pe Dumnezeu daca l-a uitat, de ce nu ii mai da incercari, de ce l-au lasat toti cei rai in pace, cei care il suparau. Acel calugar nu se mai putea mantui daca Dumnezeu nu ii mai oferea incercari, necazuri prin care sa treaca!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce pretentie poti avea la un strain sa fie altfel cand pana si fratii/surorile chiar isi fac nedreptati unii altora precum Cain si Abel?!?!!
    Din mai multi frati, o singura sora - care nici nu a avut grija de parintii sai, a luat absolut tot. Dar Dumnezeu nu doarme si faptul ca s-a bucurat de intreaga avere nemeritata pe lumea asta pana la finalul vietii, enorm de multi ani, Dincolo nu se mai bucura asa de mult, cu siguranta.
    Au fost situatii similare si copiii, nepotii sau alte rude i-au visat foarte urat de-a lungul timpului, anilor - erau rau, rau de tot cei care au luat ceva nemeritat, necuvenit, nu ajunsesera pentru faptele lor urate in Rai, categoric!
    Un alt exemplu: cineva a luat averea nemeritata fara sa aiba nici dreptul si nici sa fi ingrijit persoana respectiva, apoi s-a bucurat cativa ani bunisori, pentru ca ulterior sa-si doreasca sa moara pentru ca a orbit (persoana destul de tanara) si acum are o colectie impresionanta de n boli si nu mai are nici acei bani din averea necuvenita. Banii i-a cheltuit pe medicamente si tot nu i s-a imbunatatit situatia.
    Era o avere care se cuvenea de drept copiilor/nepotilor persoanei respective care a lasat mostenirea, nicidecum unei persoane straine, care dupa ce a fost ajutata aceasta persoana straina, ulterior s-a mai transformat si in calau pentru acea persoana buna, deosebita, de la care a mostenit tot!
    Oricum la Dumnezeu este dreptatea si nu trebuie sa se razbune nimeni pe nimeni (razbunarea este arma prostului), pentru ca, fara discutie, Dumnezeu il judeca cel mai bine pe cel care nedreptateste. Daca noi incercam sa ne facem singuri dreptate se poate sa cadem in latura aceea a razbunarii si sa fim egali cu cei mojici, rai, ticalosi. Astfel, lasandu-L pe Dumnezeu sa plateasca dupa dreptatea Sa, fiecare isi va primi cel mai bine rasplata aici si dincolo!

    RăspundețiȘtergere
  15. 11.43, stiti cum se spune ca in fata lui Dumnezeu au fost mult mai apreciati cei doi banuti ai vaduvei sarace, fata de ceilalti care dadeau pentru fala o avere sau chiar nu neaparat pentru fala, dar aveau si din multul lor, faptul ca dadeau ce le scapa printre degete nu este atat apreciat atat in fata lui Dumnezeu cum este gestul suprem al unui sarac are isi da si ultimul ban.
    Asa ca nu trebuie sa regretam o fapta buna facuta. Si poate cele mai bune fapte sunt catre saraci cu adevarat, nu catre un vecin sau o cunostinta caruia/careia i se da ceva asa-zis de pomana, dar de fapt imediat i se cere ceva la schimb pentru acea pomana - sa i se faca curat, toate cumparaturile, sa i se coasa ceva, sa i se bata un cui, sa i se vopseasca ceva gratis ca doar i s-a dat de pomana. Este anormala o astfel de gandire! Stiu pe cineva care ii dadea unei persoane f. sarace "de pomana" o paine sau o eugenie si i se cerea sa-i munceasca din greu cel putin o jumatate de zi, ori aia nu se poate numi pomana, sa avem iertare! Dar persoana, fiind f. saraca, pentru un colt de paine accepta sa-si bata joc oricine de aceasta persoana de care va spun!
    Alte cazuri - se faceau pomeni mari, impresionante, si toata lumea le dadea de pomana doar la 2-3 persoane grasute, as putea spune obeze, care erau imbracate de firma, pe motiv ca aveau vreo 5-7 copii dupa ele care sa impresioneze si au plecat cu TAXIUL fiecare persoana cu 20 de sacose-saci imense, fara sa exagerez! Nici nu puteau sa ridice de jos o sacosa-sac de rafie! Presupun ca se faceau terci (tot una) pana acasa tot ce aveau acolo! Adunau tot, pentru ca apoi sa arunce cu piciorul (sa joace fotbal) cu cateva pahare de coliva pe care le scosesera din sacii de rafie in cele nici doua minute pana le-a venit taxiul! Aveau si telefoane ultimul racnet! Ciudati oameni sa le dea unora atat de bogati! DAR CE ESTE CU ADEVARAT IMPRESIONANT: faptul ca un cersetor deosebit de amarat, slab (nu stiu daca avea 40-45 kg la aproximativ 1,80 m!!!), piele si os, avea niste zdrente pe el, era descult, avea si niste rani pe picioare si nimeni nu i-a dat nimic acelui om care statea retras, rezervat si nu se imbrancea precum cele 2-3 persoane adulte, care probabil ca au cucerit inimile oamenilor cu hainele de firma, pline de sclipici, poate cu insistenta, indrazneala cu care cereau. Nu mi-am explicat. Unuia care murea de foame nu ii dai nimic, iar altora obezi le dai 20 de sacose fiecaruia!!!??????? Exagerat!
    Daca vrei sa faci cu adevarat o fapta buna, ii dai pomana unuia cu adevarat sarac. Aceea este adevarata pomana apreciata si luata in calcul fapta buna in fata lui Dumnezeu!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. De ce cenzurati comentariile ????

    RăspundețiȘtergere
  17. Unde sunt comentariile , de ce cenzurati?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comentariile care contin jigniri,injurii si cuvinte necuviincioase sunt sterse !

      Ștergere
    2. Atunci de ce publicatI comentariile lui craciun, dna Maria? Sunt pline de jigniri la adresa anumitor etnii si nu numai. Eu nu mai am incredere in impartialitatea dvs. Tot ce injura puterea publicati, chiar daca contine jigniri si injurii.

      Ștergere
  18. 22.02 Pe tine nu te deranjaza jignirile ci Argumentele si Adevarul.
    Daca ar mai trai Iisus sau Eminescu i-ai omorii a doua oara pentru ca ar spune tot adevarul cu argumente cum i-au OMORIT si prima data tot Evreii iudei cu credinta lor rasista care se cred ca si nazistii rasa superioara si ca doar ei au dreptul sa conduca si sa distruga pe toti cei din jur cum au facut cu Romania si toate tarile din jurul lor din Orientul Mijlociu..

    RăspundețiȘtergere
  19. Chiar daca cineva are o parere contradictorie fata de cea a doamnei Maria, dansa am vazut ca publica, insa sa fie exprimate in termeni civilizati.

    RăspundețiȘtergere
  20. 11.43 Te contrazic , orgoliul dumneai este foooarte mare si nu accepta alte pareri . Unii au făcut mulţime de fapte bune: au împărţit averile, au dăruit celor nevoiaşi bogăţiile, au făcut fapte preaslăvite, au luminat lumea, au înţelepţit oameni, au salvat sufletele multora , au vindecat şi nu s-au lăudat. Aici e opusul.

    RăspundețiȘtergere
  21. 22,02 alias 11,05 Crezi rau ca la tine ma refeream .Nu la doamna Maria.
    Daca nu suporti pareri cu argumente si date si diferite de ale tale bazate pe dorinte si lipsa de imformatii.

    RăspundețiȘtergere