marți, 7 ianuarie 2020

SFANTUL IOAN BOTEZATORUL STRIGA : TE IUBESC DOAMNE ! TE IUBESC DOAMNE !

 Noapte de 7 -8 Ianuarie 2016, ,ora 1,40 !

                                                                    Dragii mei, 

Iată cum ,tot în aceasta noapte dragii mei, desi eram cu ochii pe monitor,văd dragilor, cum Cerul de noapte se deschide ,iar în Cerul din Cer, de culoare bleu stralucitor, se întampla O  MARE  MINUNE !
Aud dragii mei un glas, care strigă cu dragoste infinită aşa :

                    "Te iubesc Doamne!
                  Te iubesc Doamne ! 

După care, aud un alt glas dragii mei,care spune pe un ton poruncitor:
                      Mâni Legea Mea !"

Şi văd fratilor ,precum l-am văzut pe Ilie Tezviteanul cu CARUL de foc în Ceruri, văd pe SFANTUL  IOAN  BOTEZATORUL într-un CAR ceresc ,nu de foc.                                    
Un CAR care avea doi cai ,şi al căror frâie erau chiar în mâinile Sfantului Ioan Botezatorul.
Sfântul Ioan Botezatorul mai avea pe cineva in dreapta sa, iar CARUL  era plin cu oameni.
Sfantul Ioan Botezatorul era îmbracat cu o cămaşă albastra violet si cu o vesta neagra pe deasupra. 
La fel era îmbrăcata si cealalta persoana din dreapta sa,dar pe care ,eu nu am recunoscut-o.
      Dragii mei, asa precum Sfantul Ilie strabate Cerul cu, CARUL de Foc, tot la fel si Sfantul  Ioan Botezatorul strabatea Cerul tot cu un CAR ,dar care CAR era plin cu oameni, si striga tare precum în pustie:
"Pocaiti-va căci s-a apropiat Impărătia Cerurilor",acum striga asa :

                        "Te iubesc Doamne !
                       Te iubesc Doamne !"

 Şi continua a mâna caii de la CARUL său, CAR plin de oameni,după care, MÂNTUITORUL i-a răspuns aşa :

                    Tu mâni , LEGEA  MEA !

Stim cu totii fratilor că, Sfantul Ioan Botezatorul a pregatit Calea Domnului, propovaduind în pustie, strigând oamenilor de atunci :

               "Pocăiţi-vă ,căci s-a apropiat Împărătia Cerurilor!"
Dragii mei, să fie oare si acesta un Semn Dumnezeiesc, pentru a Doua Venire a Lui  Iisus  Hristos?
Cert este că, am rămas uimită de ceea ce am văzut, si nu exista nicio îndoială că aceasta Mare Minune, înseamna ceva bun pentru Omenirea de azi.
Cu siguranţă în timp , Dumnezeu ne va arăta nouă aievea CALEA, ADEVĂRUL  si VIAŢA.  
Să  strigam si noi dragii mei asa precum striga SFANTUL IOAN BOTEZATORUL:

            "Te iubesc Doamne ! 
             Te iubesc Doamne!"

Să avem fratilor CREDINŢĂ, NADEJDE şi DRAGOSTE infinita, în Bunul Dumnezeu si-n Maica Domnului, si ne vom putea bucura de toata Iubirea si Bunatatea Divină.
                                     Cu dragoste,Maria.   

4 comentarii:

  1. Asa este doamna Maria
    Dragoste de Dumnezeu și Maica Domnului
    Doamne Ajuta la toata lumea.Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Zilele acestea s-au împlinit multe din predctiile scumpei noastre Mării. Cine nu credea pînă acum va fi surprins. Sînt peste 10 fapte anticipate de Maria cu mare acuratețe. Post si rugăciune Dragilor...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioan Botezatorul este Ilie, Evanghelia scrie negru pe alb, nu sunt doi... asta e semnificatia...

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu pregateste prin noua religie oun nou val de botez la nivel planetar si convertirea merge mina in mina cu botezul pt ca ea se va face si orin internediul botezului in urma caruia omul capata o curatire mai m8ca sau mai mare care poate fi si o dovada concreta dar poate dezvolta haric si credibta perceptia deschizond si mintea si inima. Unii se vor lasa mai greu altii deloc dar cei scrisi nu pot scapa de iubirea lui Dumnezeu..pina la urma ii va ajunge din urma oricit ar fugi. Unii vor cadea temporar de la noua credinta "ajutati" sa cada de cei care nu pot ajunge la ea cirtitorii hulitori de multe ori clerici cu pretentii.

    RăspundețiȘtergere