miercuri, 11 septembrie 2019

UN NOR DE FOC SI UN CER DE NOAPTE CU NORI NEGRI !


                                10 Septembrie 2019, ora 6,08 !

                            Dragii mei,

Tot in aceasta dimineata si tot inspre Apus,mi se arata un Cer de noapte pe care norii negri si mari alunecau cu mare viteza, se adunau ca batuti de un vant puternic.
Nu se vedea nici cea mai mica luminită pe undeva, nici cea mai mica steluta cereasca.
Doar Cerul de noapte albastra pe care se asterneau nori negri si densi.
O Forţă nevazuta dragilor, dă la o parte din norii negri, si-mi arata ca o potcoava de foc cu varfurile intoarse spre Apus, ce se intindea pe o suprafata mai mare sub norii negri.
Acest nor lat ca de foc si cu forma de potcoava, se ascundea sub Cerul de noapte,respectiv si sub norii negri.
Acea Forţă nevazuta,mi-a aratat ca peste tot Cerul era de noapte inorata,apoi a dat la o parte norii negri si mi-a aratat potcoava mare ca de foc (sânge).
                                      Imagini pentru CER DE NOAPTE CU NORI .
Dragii mei, ce inseamna toate acestea cate mi s-a aratat, eu nu stiu a va explica.
Si pentru ca nu vreau ca sa gresesc talcuindu-le,voi incheia acest articol cu rugamintea fierbinte catre voi toti cititorii acestui Blog, ca sa ne rugam împreuna pentru Pacea Romaniei sfinte si pentru Pacea Lumii intregi.
                            Cu dragoste,Maria.
Contul pentru România Banca Raiffesein:


 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307

8 comentarii:

  1. Pare a fi la origine o eruptie vulcanica cel mai probabil pe cele doua; Cercul de foc al Pacificului sau in Atlantic probabi falia de mijloc in jurul Islandei

    RăspundețiȘtergere
  2. Vulcanii sint primii care ne vor semnala inclinarea axei Pamintului,toate ultimile 3 viziuni venite in interval de o jumatate de ora se refera la aceste schimbari dar in ordinea inversa a semnelor ce anunta fenomenul planetar-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca sunt semne prevestitoare, tot nu putem schimba nimic din ce va sa fie. Pentru fiecare om viata in trup fizic se sfarseste la un moment dat si asta este o certitudine incontestabila.

      Ștergere
    2. 06.30,din contră ,totul poate fi schimbat prin credința în planetă.ea e vie si are conștiință...

      Ștergere
  3. Toate se arată de la apus ,se pare că se acolo va veni ceva !?

    RăspundețiȘtergere
  4. Potcoava de pe cer semnifica Capul Dragonului echivalent cu Sensul vietii.Deci cand Capul Dragonului va fi in Berbec semn de foc(potcoava de foc) se vor vedea pe cer nori negri apocaliptici si vant puternic.PUPICI

    RăspundețiȘtergere
  5. Viorica sensul vieții este experimentarea in Ființare.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere