sâmbătă, 14 martie 2015

ZGÂRÂIE NORII , VOR FI ŢINTA ATACURILOR TERORISTE !

                                                                                                                                   
                                   Noapte de 7 - 8 Martie 2015, ora 2,45 !

                                                                       Dragii mei, 

Abia mă băgasem în pat si am inchis ochii, asteptând ca să adorm.
Vedeam cu ochii închisi, un Cer de noapte albastra, din care O Lumina alba stralucitoare, îmi luminează si jos pe Pământ.
Astfel dragilor ,văd spre Est, multe Blocuri zgârâie nori ; cred ca erau cele mai înalte din lume, iar forma lor era cilindrică.



Tlcharger Fond d'ecran Hong Kong, Chine, ville Fonds d'ecran gratuits ...nr 8 guangzhou twin towers west tower guangzhou china constructia..

Dragii mei,acesti zgârâie nori, doar mi-au fost arătati si apropiati de ochii mei ca sa-i văd mai bine.
Erau circulari ca si formă, şi extrem de înalţi.
Dragii mei, cu siguranţă undeva, pe undeva, cândva în timp, acesti zgârâie nori, vor fi ţinta unor atacuri teroriste.
Din păcate ,vom auzi din nou, de alte tragedii cumplite.
Este atâta ură în lumea aceasta, atâta cruzime, si atâtea războaie, de parcă nu am fi în secolul XXI !
Noi să încercăm fratilor, să fim buni si milostivi, sa avem Credinţă si Dragoste în DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI, si astfel,vom putea si noi sa ajutam pe Semenii nostri, care sunt la necaz si la durere.
                               Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu