sâmbătă, 14 martie 2015

UN PLATOU DE TELEVIZUNE , ÎN CARE UN BĂRBAT SE PRĂBUŞEŞTE !

                                          Noapte  de  6 -7 Martie 2015, ora 2,55 !

                                                                           Dragii mei, 

În această noapte, când abia mă băgasem în pat, o lumină albă stralucitoare, imi luminează întunericul noptii din faţa ochilor închişi, şi astfel ,văd un Platou de Televiziune, unde la o masă ovală, stăteau până la 5 persoane.
                    
                            Plateau TV "63" & "64"
Chiar în mijlocul lor, văd un bărbat voinic îmbrăcat la costum , şi care  se prăbuseste pe spate, ca şi atunci când i s-ar rupe scaunul, sau i s-ar fi făcut rău. 
Dragii mei ,vom auzi în timp de această întâmplare tragi -comică, în care un bărbat va cădea de pe scaunul său, va cădea pe spate.
Unde si când se va întampla aceasta, eu nu stiu. Dar vom afla împreună de acest accident.
                                           Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu