miercuri, 11 martie 2015

ROMÂNIA ! HARTA ROMÂNIEI CUPRINSĂ DE O VIITOARE SECETĂ ?


                                                 11  Martie 2015, ora 23,10 !

                                                  Dragii mei,

În această noapte dragilor, in timp ce scriam la articolul anterior, văd spre stânga mea, de parcă aş fi avut un ochi în crestetul capului, văd deasupra mea, HARTA  ROMÂNIEI !
Era un Cer de noapte, iar pe Cerul din camera mea, stătea  HARTA  ROMÂNIEI !

HARTA  ROMÂNIEI fratilor, arăta cam 80 % toata uscata, galbena la culoare ,precum grâul copt.
HARTA  ROMÂNIEI, avea doar puţin verde crud ,cam de 1 cm grosime,pe marginea interioară ,începând de la Galati, urcând spre Iaşi, subţiindu-se spre partea nordică până la disparitie, ca apoi să revină firav,între Oradea si Timisoara.
EX:                                                                         
Aşa un verde ,ca mai sus, tot la fel de îngust şi foarte puţin pe HARTA  ROMÂNIEI !
În rest dragilor, toată HARTA  ROMÂNIEI , arăta precum PUSTIUL  din SAHARA. 
Adică ,un galben prăfuit si care acoperea circa 80 % din totalul ROMÂNIEI.
Dragii mei, am mai scris si anul trecut ; cred că anul 2015 , mai precis vara anului 2015, va fi una secetoasa.
Altfel de ce mi s-ar fi arătat ,atât de puţin verde in interiorul Hărtii României ?
                           Voi ce spuneti dragii mei ?
                                          Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu