luni, 2 martie 2015

TSUNAMI ÎNSPĂIMÂNTĂTOR LA APUS !


                                                                 1  Martie  2015 , ora 22,50 !

                                                 Dragii mei, 

În această noapte, m-am băgat în pat mai devreme ca de obicei  .
Eram obosită si voiam ca să recuperez din somnul pierdut în alte nopti, când scriam pâna pe la 3 în noapte pe Blog.
Am luat O Cărticică de Rugaciuni ,despre SFÂNTA  ÎMPĂRTAŞANIE şi citeam din ea.
La un moment dat fratilor, cu ochii in Carticica fiind, văd cum vine dinspre Apus o Apă mare.
Pur şi simplu, Apa a crescut din adânc, si s-a ridicat ca un monstru la suprafaţă ,având câţiva metri înălţime.
Era înfricoşător ceea ce vedeam.  
                                                                            

                      ..

Chiar ca un monstru din adâncuri s-a  înălţat Apa, într-o clipă s-a ridicat pe neasteptate ,ac în această poză de mai sus.
Dragii mei, din nefericre vom auzi de acest înspăimântător TSUNAMI, care tare mi-i teamă că va face multe victime omenesti, acolo unde el se va produce pe neasteptate !
Să ne rugăm Domnului dragii mei, si pentru cei dragi noua ,dar si pentru semenii nostri din toata aceasta Lume mare, care sunt la necaz si suferinţă.
                                       Cu dragoste,
                                                          Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu