duminică, 15 martie 2015

VINO DUMNEZEU ! DUHUL SFÂNT VEGHEA DEASUPRA PATULUI MEU !

                           15 Martie 2015, ora 7,30 dimineaţa !

                                                                  Dragii mei, 

În această dimineaţă, duminică fiind, am mai stat puţin în pat, dar eram trează.
Priveam cu ochii închisi în plafonul camerei mele, care nu mai exista în acele momente, ci era totul ca un Cer de noapte albastră.
În mijlocul acestui CER de noapte albastra, vad un NOR gri închis.
Deasupra  norului gri închis, chiar pe vârful lui, văd O  AUREOLĂ ca de Soare.
                                 
„Cu ocazia eclipsei solare partiale, avem placerea sa va anuntam ca vineri, 20 martie, incepand cu ora 10:30, astroclubul organizeaza observatii solare publice in centrul orasului Tecuci (o locatie mai exacta va fi comunicata mai tarziu). Va invitam pe toti cu drag sa veniti cu mic cu mare si sa profitati de ocazie.

Distribuiti mai departe tuturor celor care ar fi interesati!”
Aureola extrem de strălucitoare a pulsat de trei ori, după care, de pe vârful norului gri, îşi ia zborul un Porumbel alb pufos si orbitor de stralucitor.
 
                      DOMNUL ISUS ȘI DUHUL SFÂNT!..

Auzeam dragilor fâlfâitul Aripilor Porumbelului, care a apărut în urma pulsării Aureolei rupte ca din Soare, atât de tare stralucea.
Aud un glas, care spune cu dragoste infinită aşa :

                      " Vino Dumnezeu, căci mult ai suferit !
                  Vino Dumnezeu , şi cinste şi durere şi suferinţă !
                  Vino  Dumnezeu !"  

Iar Porumbelul alb, Duhul  Cel Prea Sfânt , Îşi ia zborul spre Înaltul  Cerului. 
Pe vârful norului gri închis, stă acum cu Mâinile Sale ridicate, Însuşi DUMNEZEU  TATĂL  CEL  CERESC !
                       Dumnezeu-Tatal.
Doar câteva secunde lumesti şi un timp infinit de lung Dumnezeiesc, şi totul dispare ca şi prin topire. 
Eu deschid ochii dragii mei, si cu lacrimi de bucurie îmi notez în caietul sufletului meu, cele văzute si cele auzite.
Eram atât de fericită, că am avut parte de o astfel de trezire, astăzi Duminica 15 martie, când este si DUMINICA  SFINTEI  CRUCI.
Aşadar dragii mei, sa strigam si noi din toata inima noastra şi din tot sufletul nostru : 
                          Vino Doamne Dumnezeul nostru ,în inima noastră si-n sufletul nostru, si le curaţeste si le mântuieste ,AMIN ! 
Fraţilor, să nu ne pierdem niciodată Credinţa si Nădejdea în Bunul Dumnezeu, si-n Maica Domnului, oricât de greu am fi încercaţi de greutăţile vieţii.
Să nu uităm dragilor, că DUMNEZEU poate fi văzut şi auzit de fiecare dintre noi, dacă vom crede cu adevărat în EL şi-L vom iubi cu toată inima noastră ,împlinind Poruncile Sale, din Dragoste si cu Dragoste.
Să chemăm în ajutorul nostru si pe Maica Lui Dumnezeu, pe  Pururea Prea Curata Fecioara MARIA, căci ne este grabnic ajutătoare la Fiul Ei si Dumnezeul nostru.
                        
                                       Maica Domnului Oranta - acrilic pe lemn de tei, 28 cm diametrul
Prea Curata Fecioară, este mijlocitoarea noastra si Maica tuturor, care duce Rugaciunile noastre la Scumpul Ei Fiu şi Mântuitorul nostru Iisus Hristos, Căruia I se cuvine toată cinstea , slava şi închinăciunea, acum şi pururea şi-n vecii vecilor, 
Amin !
                                                       Cu dragoste, Maria.

P.S.
Cititi si :
 

joi, 5 martie 2015

ACUM 2000 DE ANI , PĂTIMIRILE , RĂSTIGNIREA ŞI ÎNVIEREA LUI IISUS HRISTOS !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu