miercuri, 18 martie 2015

MINUNEA DIN SFANTA CRUCE ! LUMINA ROŞIE , A IEŞIT DIN SFÂNTA CRUCE , DE PE VÂRFUL TURLEI BISERICII !

                                                               18 Martie 2015 ,ora 21,30 !

                                                       Dragii mei, 

        Îm această seară, când am mers ca sa-mi închid poarta cu cheia, am privit liber spre SFANTA  BISERICA, care este la circa 200 metri distanţa de mine.
Şi priveam dragilor,la Sfânta Cruce din vârful Turlei Sfintei Biserici ,cu Hramul Sfintilor Voievozi si Arhangheli Mihail şi Gavriil !
Aceasta este SFÂNTA  BISERICĂ la care merg eu, si de care aparţin. Dar merg si la celelalte Biserici Crestin Ortodoxe ,din oras si de oriunde !
   
                ..

www.tecuci.eu/lacase-de-cult/biserica-sf-voievozi-vechi...Biserica este ctitorie a spătarului Constantin Vidră, născut la 1784 în satul Burdusaci din ţinutul Tecuciului . Documentele pomenesc în anul 1845 ca slujitori ..Şi privind dragii mei, din curtea casei mele spre Sfanta Biserică, văd cum din dreapta Sfintei Cruci, din vârful Turlei, se ridică arcuit în sus, tot spre dreapta , O  LUMINĂ  ROŞIE, dublu de lată faţă de Curcubeu ,şi uşor mai arcuită spre dreapta, după care s-a ridicat spre Cer si a dispărut.
                           
                                          -Curcubeu deasupra Piatrei Mari, in zona Bunloc - Gatul Chivei
 .Aşa de lată:

.                                                                                                                                   
                                                                                                                                   
                                                                                                                                    
                                                                                                                                        
                                                                                                                                       
                                                                                                                                       .

Lumina era foarte stralucitoare ,transparenta si foarte roşie, precum roşul de mai sus.
Dragii mei, m-a bucurat foarte tare ceea ce am văzut ! Nu stiu ce înseamnă aceasta, dar cred că este ceva minunat ca să vezi cum iese LUMINA  ROŞIE  ,care este LUMINA  DUHULUI  SFÂNT acolo Sus în Ceruri, să iese din Sfânta Cruce, este ceva mai mult decât uimitor.
Sub formă de nor lat si arcuit spre dreapta, teşit ca o semilună, lung de vreo 3 metri , după care a fost atras de CER,si a disparut cât am clipi !
Dragii mei, cu adevărat mântuirea noastra, este în SFANTA  BISERICA  a LUI  HRISTOS !
Sa mergem cât mai des la Sfânta Biserică, sa ne hranim Sufletul cu Sfanta si Dumnezeiasca Liturghie, să ne spovedim dragilor ,la Părintele Duhovnic, ca asa sa ne învrednicim a primi Sfanta si Dumnezeiasca Împărtăşanie, cu Prea Scump si Prea Sfânt Trupul şi Sângele Domnului.
Să fim buni şi milostivi cu cei necăjiţi  si suferinzi, să-i ajutăm cu ce putem, si s-o facem din toata inima, fără ca să aşteptăm răsplata de la cel căruia i-am făcut Binele !
Asa sa ne ajute BUNUL DUMNEZEU şi  MĂICUŢA  DOMNULUI !  AMIN !
                                    Cu dragoste, Maria.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu