vineri, 6 martie 2015

BUCURĂ -TE MARIA NOASTRĂ ! DUMNEZEU ESTE PROPRIUL MEU , EDUCATORUL MEU !

                                                 5 Martie  2015,ora 23,10 !

                                            Dragii mei, 

Iată dragilor, că în timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas dragii mei, un glas din Cer, care răsuna de peste tot,şi care spunea  aşa :

               "Bucură-te, Maria  noastră !
             Bucură-te !
             Cu adevărat bucura-te !
Iar un alt glas continuă :
             Că  eşti plină  de Dar, Maria !"

Iar in clipa următoare, glasul sufletului meu,raspunde fara gura mea, si spune asa :

                     Dumnezeu propriul meu ,
                Educatorul  meu !"

 Domnul Iisus Hristos MântuitorulSfanta Fecioara Maica Domnului
După care ,glasul se pierde ca un ecou, iar eu rămân din nou uimită de cele auzite.
Toate aceste CUVINTE  venite de la Duhul Sfant, mă întăresc de fiecare dată, si-mi dau putere ca sa merg mai departe.
Asa cum si voi dragii mei cititori ai BLOGULUI  LUI  DUMNEZEU,( eu sunt doar administratorul ), imi aduceti bucurie ,si-mi dati multă putere sufleteasca,când văd că munca mea de suflet,nu este în zadar. 
Si pentru aceasta va multumesc din inimă, si mă rog pentru voi toti si pentru cei dragi voua, la Bunul Dumnezeu si la Măicuta Domnului.
                                             Cu dragoste si preţuire,
                                                             Maria. 
 P.S.
Citi cu dragoste si :

"ACUM 2000 DE ANI , PĂTIMIRILE , RĂSTIGNIREA ŞI ÎNVIEREA LUI IISUS HRISTOS !   

Sufletul vostru va fi tare fericit, după ce veti fi citit cu dragoste si acest articol, trait de mine pas cu pas, pe parcursul a 18 ani de zile.






                            

Un comentariu:

  1. Maria ,ma bucur ca esti plina de Harul Duhului Sfant ,Bucura-te ca Dumnezeu este cu tine ! Cu adevarat bucura-te Maria !

    RăspundețiȘtergere