luni, 5 mai 2014

POTOP PESTE ROMÂNIA ŞI PESTE EUROPA !



                             HRISTOS  A  ÎNVIAT  ,dragii mei !




vineri, 2 mai 2014


PLOI, FURTUNI ŞI VIJELII ! ASTA NE AŞTEAPTĂ CÂT DE CURÂND !

                            Noapte de 1 spre 2 Mai 2014 , ora 2,00 !

În timp ce scriam aici pe Blog, asa cum se întâmplă de obicei, ochii mi se închid fără voia mea, şi văd cu ei închişi, curtea casei mele, precum si corcoduşul din curte.
Acest copac, are o coroană foarte mare şi nu e deloc prea aproape de pământ. Brusc a început o ploaie torenţială şi o furtună mare; o  vijelie  mare. Ramurile copacului deşi groase, se aplecau până la pământ, aproape să se rupă.
Veţi vedea dragilor că, vom trăi cu toţii vremea capricioasă, care vine cu ploi multe , cu furtuni şi vijelii puternice.
S-au schimbat oamenii, s-au schimbat şi timpurile.
Eu nu mă schimb dragilor, ci rămân aceeaşi ca şi până acum,şi vă aştept cu drag pe Blogul meu, pentru ca împreună să descoperim Calea bineplăcută Bunului Dumnezeu şi Maicii Domnului !
                             Cu dragoste, Maria.


conds) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu