marți, 6 mai 2014

GUVERNUL , S - A APROPIAT DE SFÂRŞIT !!!

                                6 Mai  2014  ,ora 5,08 dimineaţa !

                                   HRISTOS  A  ÎNVIAT  , dragii mei !

Astăzi dimineaţă , O  LUMINĂ  albă şi foarte stralucitoare ,îmi luminează ochii mei închişi, şi astfel mă trezeşte .
Aud un glas puternic, care spune cu hotărâre aşa :

                  "GUVERNUL,  S-A  APROPIAT  DE  SFÂRŞIT !
                    GUVERNUL , S-A APROPIAT  DE SFÂRŞIT "!

Cu siguranţă dragilor, este vorba de GUVERNUL  ROMÂNIEI ! Altfel mi s-ar fi spus ,dacă ar fi fost vorba de un alt GUVERN din altă ţară !
Să aşteptăm împreună să treacă timpul ,şi vom asista la căderea acestui GUVERN !
                                     Cu dragoste şi preţuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu