duminică, 4 mai 2014

AVIOANE DE RAZBOI , SUBMARINE , SE ÎNDREAPTĂ DINSPRE SUD , SPRE NORD !


                                                                            Noapte  de 3-4 Mai 2014 ,ora 0,55 !
                                                         
  AVIOANE  SUBMARINE , se îndreaptă de la Sud spre Nord !
Avioanele zburau prin apă ,cu o viteză mare ca şi prin aer !




Dragii mei, în timp ce scriam aici pe Blog, brusc ochii mi se închid şi astfel văd cu ei închişi, văd fundul Mării Negre, şi aici văd UN  AVION , ce arăta aproximativ ca si cele din fotografie.
AVIONUL ,se deplasa cu o viteză uluitoare pe sub apă şi se îndrepta dinspre SUD spre NORD !
Aud un glas, care spune :

                    "ŞI  CĂRAREA....
                      IATĂ  CĂRAREA  "!

Clipă în care, vedeam AVIONUL  cum zbura pe sub apă, de parcă ar fi fost la câţiva metri de mine. Era ca si cum ar fi fost ziua, numai că vedeam apa brăzdată de viteza AVIONULUI.
Apa era limpede precum seninul Cerului. 
Eu cred dragii mei, că AVIOANELE SUBMARINE , au legătură cu ceea ce se întâmplă în RUSIA şi UCRAINA.
Cuvintele de mai sus...Şi Cărarea....spun foarte mult !
După cum vedeţi fraţilor, nu contează unde se petrece actiunea. Ca e in aer, sau în Cer, sau pe Pamant, sau sub pamant, pe apa sau sub ape, DUMNEZEU şi MAICUTA  DOMNULUI mi le arată oriunde ! Ma duce cu sufletul peste tot, unde EL VOIESTE !
 Oricum, după cum vedeţi, PACEA  LUMII  va fi cutremurată prin CĂRAREA  din adâncuri.
DOAMNE , IARTĂ-NE ŞI ŢINE  ÎN  MÂINILE TALE ,PACEA  LUMII  ÎNTREGI !
                                   Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu