miercuri, 17 iulie 2019

URAGAN ? TSUNAMI ? FURTUNA APOCALIPTICA ÎNSPRE SUD !


                                     17 Iulie 2019,ora 4,17 !

                                Dragii mei,

În aceasta dimineata in zori, o lumina alba si stralucitoare m-a trezit ,si astfel, cu ochii inchisi fiind, vad cum dinspre Sud se rostogoleste ceva inspaimantator.
Vedeam o strada, pe care se rostogolea cu violenta ceva inalt de cativa metri, ceva ce se asemana cu o apă uriasa, cu un Uragn apocaliptic.
Am cautat o imagine pe net,si am gasit ceva asemanator cu ceea ce mi s-a aratat azi in zori.
Fireste, este doar o asemanare a valului urias,ca la un Tsunami daca vreti.Nu vedeam case,ci numai inspaimantatorul val de apă.Cel putin ,eu asa cred ca era apă, deoarece,o ceaţă densa nu se rostogoleste,nu ocupa strada in inaltime de cativa metri.
Parca se unise Cerul cu pămantul, si continua sa se uneasca cu o viteza uluitoare.

storm cloud in georgia looks like tsunami in the sky by johanna hood 4 Storm Cloud in Georgia Looks Like Tsunami in the Sky.
Dragii mei, unde se va intampla acest Dezastru  sau cand,eu nu stiu a va spune.
Ceea ce stiu, este faptul că, asa se va intampla precum mi-a aratat mie Duhul Cel Prea Sfant.
Sa ne rugam Domnului si Maicii Domnului,ca sa ne ierte pentru păcatele noastre, iar prin Rugaciune fierbinte si curata,sa ne intoarcem la Credinta intru Hristos si Prea Curata Fecioara Maria.
Sa mergem la Sfanta Biserica fratilor! Macar in ziua de Sfanta Duminica sa mergem si sa ne curatim inima si sufletul ,prin ascultarea Sfintei si Dumnezeiestii Liturghii,precum si ,prin sfanta Spovedanie, la Preotul care este Slujitorul Domnului.
Asa sa ne ajute Prea Sfanta Treime si Maica Domnului,Amin !
                             Cu dragoste,Maria.
P.S.

                                  Prieteni dragi,

Pentru EDITAREA celorlalte doua volume ale 

ADEVARULUI DUHULUI SFANT, am nevoie de 

ajutorul vostru financiar.

Stiu ca mai este timp pana la vara viitoare,dar va rog din 

suflet, ca impreuna sa incepem a pune caramida cu 

caramida la zidirea Cuvantului LUI DUMNEZEU !

Va multumesc din toata inima pentru ajutorul vostru la 

cele 3 volume scoase, si ma rog din tot sufletul pentru

 voi toti si pentru cei dragi voua,ca sa va binecuvinteze

BUNUL DUMNEZEU DARUL vostru cât de mic 

si sa vi-l înmulteasca. 

Sanatate sa va daruiasca si mantuire sufletului !


Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

Contul pentru România:


 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307


Mare Rasplata veti avea in CERURI de la BUNUL

 DUMNEZEU si de la MAICUTA DOMNULUI pentru faptul 

că, ma ajutati ca sa scriu si sa scot CARTILE cu 

ADEVARUL DUHULUI SFANT !

         Imagini pentru duhul sfant imagini

Asa cum stiti deja,toti Donatorii vor primi 

gratuit toate CARTILE ,toate volumele.

DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va 

apere cu mila si cu dragostea Sa, si sa va

 inmulteasca DARUL vostru pentru zidirea

 CUVANTULUI LUI IISUS HRISTOS ! AMIN!


Dragilor,

 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 

volum doreste,iar eu sa pot strange 


banutii pentru urmatoarele doua volume ,


pe care urmeaza ca sa le editez.

Iata dragilor noile preturi:

25 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
10 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
20 Lei primul volum din 2016 :
.Imagini pentru romania al doilea ierusalim carte maria ghiorghiuImagini pentru romania al doilea ierusalim carte maria ghiorghiu
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai 
mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe maill

 mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307
                  

                                                    Cu dragoste,Maria.








                           

11 comentarii:

  1. pe MAREA NEAGRA iarasi a aparut o tornada-vai de noi toti s-au inmultit dezastrele-DUMNEZEU SA APERE SI POPORUL ROMAN

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciudat lucru este că același lucru îl anunță ca primit de la Dumnezeu și Emilia Mezei pe blogul ei în mesajul ceresc primit în 26.05.2019. Asta nu prea este de bine. Totuși poate fi o tornadă dar poate fi și reprezentarea unei armate distrugătoare care vine ca un taifun. Doamne ferește!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da se vede ca a copiat de la Emilia Mezei multi ia scris ca copiaza de la alti sa iasa ia in relief .

      Ștergere

    2. Anonim18 iulie 2019, 06:50

      Daca spui tu ca eu am copiat de la aceasta doamna care pacaleste lumea cu lucrul ei,si de la altii cum spui tu, eu iti spun ca n/am copiat pe nimeni niciodata. Daca am facut asa ceva,IL rog pe DUMNEZEU sa ma pedepseasca cum vrea EL. Dar daca tu nu ai dreptate ,si te asigur ca nu ai, cum sa te pedepseasca DUMNEZEU ? Alege tu pedeapsa pentru minciunile si invinuirile tale gratuite.Ce spui ? Vrei sa ai tu atatea zile, cate cuvinte am copiat eu,asa cum ma invinuiesti ? Te prinzi la aceasta pedeapsa? Ai curaj sa ceri LUI DUMNEZEU aceasta pedeapsa, adica,atatea zile sa mi ai cate cuvinte am copiat eu ?
      DUMNEZEU sa te ierte si sa-ti lumineze mintea inima si sufletul .
      Ce-ti doresc eu tie,sa-mi dea Bunul Dumnezeu mie; iar ce-mi doresti tu mie....(spune tu mai departe ).

      Ștergere
    3. 6:50Nu,d-naMaria nu a copiat pe nimeni.Este imposibil sa copiezi sute de ms. si de la ....cine?Toti care au astfel de ms. si viziuni(reale ,verificate prin acceptul unor duhovnici si prin faptul ca s-au adeverit)stiu bine ca sunt de la Dumnezeu.EL ne ajuta in ac. perioada de mari ispita sa ne intarim in Credinta si Iubire sa ne schimbam viata in fapte bune cu smerenie.Totul poate fi inundat de Lumina Bunatate si Fericire daca ne schimbam sufleteste si ii ajutam si pe altii,mai ales pe copii si tineri(atentie la studenti o categorie inteligenta dar expusa unor influente mocive masive prin concerte droguri,sex,ideologii necrestine etc.)

      Ștergere
  3. Asa este s-au înmulțit formatele.
    La noi mai zilele trecute a fost o ploaie de ziceai ca este potop nu ma gândeam de cât la avertizare pentru Buzău doamna Maria. Sa ne apere Dumnezeu și Maica Domnului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Calmati-va! Este doar sfarsitul lumii. Care aveti averi, bunuri ce prisosesc, donati-le! Doar asa va veti salva.
    Sau....puteti sa-l ignorati pe duhu asta morocanos si sa va faceti alt prieten imaginar ...mai vesel?
    Un extraterestru..din ineriorul pamantului..ceva? 🤕

    RăspundețiȘtergere
  5. Romania o merita e o fără ucigașa.are milioane de avorturi.un.păcat este lacoma are peni reapăreți .lacomi.cel maiare păcat este lăcomia.biliard scrie in isaia.mihai 18-8

    RăspundețiȘtergere
  6. mai Om smerit-verifica ce scrii ca nimic nu intelegem!?-pacate avem toti omul este dual are si pozitiv si negativ-lasa-i sa-i judece DOMNUL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 16:39, cam asta vroiam si eu sa-i spun userului "Om smerit"!

      Ștergere
  7. In primul rind suntem pedepsiti am omorit pe Ceausescu in ziua de craciun si in al doilea rind a pierdut lumea credinta sunt raii si ne roaga bunul dumnezeu sa ridicam ochii la cer sa ne rugam ca daca nu isi va varsa minia lui asupra noastra !

    RăspundețiȘtergere