joi, 25 iulie 2019

DOAMNA MARIA HANDIC , NE ROAGA DIN SUFLET CA S-O AJUTAM !

Dragii mei,

Cu durere in suflet si cu multa parere de rau,costat ca sunt si cateva persoane care se grabesc sa arunce cu piatra si sa judece pe cel batran ,oropsit si necajit si pe deasupra si bolnav de cancer,avand in ingrijire un baiat de 44 de ani OLIGOFREN,care nu vorbeste,nu mananca singur ,nu se spala singur,nu se poate deplasa singur.
Este vorba de doamna MARIA HANDIC,care este foarte bolnava si are nevoie de ajutorul nostru nal tuturor,ca sa poata sa-si procure tratamentul pentru boala cumplita : CANCER !
Deoarece ,eu am fost ocupata cu înmormantarea fratelui meu, saracuta a scris singura un MESAJ in care ,cerea ajutorul financiar (cât de mic) al nostru.
Si imediat, s-au si gasit unii care nu au niciun Dumnezeu,care nu au inima cu mila LUI HRISTOS si a MAICII DOMNULUI, care nu au iubire faţă de Aproapele său,care au sufletul plin de ură si de intuneric, s-au gasit s-o judece si s-o jigneasca pe dna Handic. Cei care au facut acest lucru urât si neplacut LUI DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI,îi rog din suflet sa revina cu un Comentariu in care sa-si ceara scuze in faţa Doamnei Handic.
Fratilor, nimeni nu va baga mâna in buzunar ! Daca vreti,daca puteti si aveti mila si iubire faţă de Aproapele vostru,atunci ,ajutati-l! Daca nu vreti sau nu puteti,nu-l jigniti si nici nu-l judecati.
Iata ce ne spune MANTUITORUL nostru drag si bun in Sfanta Sa Evanghelie de la MATEI:
Sfânta Evanghelie după Matei
Capitolul 7
1.Nu judecaţi, ca să nu fiţi judecaţi.
2.Căci cu judecata cu care judecaţi, veţi fi judecaţi, şi cu măsura cu care măsuraţi, vi se va măsura.
3.De ce vezi paiul din ochiul fratelui tău, şi bârna din ochiul tău nu o iei în seamă?
4.Sau cum vei zice fratelui tău: Lasă să scot paiul din ochiul tău şi iată bârna este în ochiul tău?
5.Făţarnice, scoate întâi bârna din ochiul tău şi atunci vei vedea să scoţi paiul din ochiul fratelui tău.
6.Nu daţi cele sfinte câinilor, nici nu aruncaţi mărgăritarele voastre înaintea porcilor, ca nu cumva să le calce în picioare şi, întorcându-se, să vă sfâşie pe voi.
7.Cereţi şi vi se va da; căutaţi şi veţi afla; bateţi şi vi se va deschide.
8.Că oricine cere ia, cel care caută află, şi celui ce bate i se va deschide.
9.Sau cine este omul acela între voi care, de va cere fiul său pâine, oare el îi va da piatră?
10.Sau de-i va cere peşte, oare el îi va da şarpe?
11.Deci, dacă voi, răi fiind, ştiţi să daţi daruri bune fiilor voştri, cu cât mai mult Tatăl vostru Cel din ceruri va da cele bune celor care cer de la El?
12.Ci toate câte voiţi să vă facă vouă oamenii, asemenea şi voi faceţi lor, că aceasta este Legea şi proorocii.
13.Intraţi prin poarta cea strâmtă, că largă este poarta şi lată este calea care duce la pieire şi mulţi sunt cei care o află.
14.Şi strâmtă este poarta şi îngustă este calea care duce la viaţă şi puţini sunt care o află.
15.Feriţi-vă de proorocii mincinoşi, care vin la voi în haine de oi, iar pe dinăuntru sunt lupi răpitori.
16.După roadele lor îi veţi cunoaşte. Au doară culeg oamenii struguri din spini sau smochine din mărăcini?
17.Aşa că orice pom bun face roade bune, iar pomul rău face roade rele.
18.Nu poate pom bun să facă roade rele, nici pom rău să facă roade bune.
19.Iar orice pom care nu face roadă bună se taie şi se aruncă în foc.
20.De aceea, după roadele lor îi veţi cunoaşte.
21.Nu oricine Îmi zice: Doamne, Doamne, va intra în împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu Celui din ceruri.
22.Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: Doamne, Doamne, au nu în numele Tău am proorocit şi nu în numele Tău am scos demoni şi nu în numele Tău minuni multe am făcut?
23.Şi atunci voi mărturisi lor: Niciodată nu v-am cunoscut pe voi. Depărtaţi-vă de la Mine cei ce lucraţi fărădelegea.
24.De aceea, oricine aude aceste cuvinte ale Mele şi la îndeplineşte asemăna-se-va bărbatului înţelept care a clădit casa lui pe stâncă.
25.A căzut ploaia, au venit râurile mari, au suflat vânturile şi au bătut în casa aceea, dar ea n-a căzut, fiindcă era întemeiată pe stâncă.
26.Iar oricine aude aceste cuvinte ale Mele şi nu le îndeplineşte, asemăna-se-va bărbatului nechibzuit care şi-a clădit casa pe nisip.
27.Şi a căzut ploaia şi au venit râurile mari şi au suflat vânturile şi au izbit casa aceea, şi a căzut. Şi căderea ei a fost mare.
28.Iar când Iisus a sfârşit cuvintele acestea, mulţimile erau uimite de învăţătura Lui.
29.Că îi învăţa pe ei ca unul care are putere, iar nu cum îi învăţau cărturarii lor.
Pentru cine vrea si poate s-o ajute pe doamna MARIA HANDIC ,iata si contul dar si telefonul doamnei:

RAIFFEISEN BANK : RO72RZBR0000060011810593 !


Iar telefonul doamnei este:
Telefon : 0725646379

Adresa de facebook :



                                            
Va multumesc si eu dragii mei,pentru ajutorul pe care il dati acestei doamne MARIA HANDIC,care se apropie de 80 de ani ca varsta.
DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va binecuvinteze DARUL,Casa,familia si pe toti cei dragi inimii si sufletului vostru.
Iata si articolul  mai vechi :
Este si tare bolnava, deoarece, nu -si poate permite ca sa continue tratamentul pe care i l-a recomandat medicul.
Doamna MARIA HANDIC m-a rugat ca sa va multumesc din inima in numele dânsei,celor care, deja ati ajutat-o cu cât ati putut fiecare.
Ceea ce s-a adunat, nu este indeajuns pentru RMN si pentru tratamentul ce-l face.Sunteti in Rugaciunile ei, in lacrimile ei pline de durere si suferinta trupeasca si sufleteasca.
Are nevoie URGENTĂ de ajutor financiar ca sa-si poata procura medicamentele atat de necesare,pentru a putea supravietui si sa aiba grija de fiul ei trecut de 44 de ani,pe care-l hraneste si-l spala ca pe un bebelus,din pricina bolilor pe care le are.
Acesta este numarul doamnei MARIA HANDIC,pe telefonul sotului ei :

Telefon : 0725646379
                
S-o ajutam dragilor,cum putem si cu ce putem, si veti vedea ca vom primi inapoi de la BUNUL DUMNEZEU si de la MAICA DOMNULUI, inzecit faţă de ceea ce am daruit din inima .
Este tare greu ca s-ajungi la o varsta inaintata si cu o pensie mica,sa fii si bolnav si sa ai in ingrjire un adult care nu -si poate folosi mainile si picioarele si nici mintea.
Nu ai cum sa supravietuiesti ,fara ajutorul semenilor cu inima mare si buna si cu mare Credinta in DUMNEZEU si-n MAICUTA DOMNULUI .
Dar sa ne reamintim ,de necazul doamnei MARIA HANDIC:

                                                Dragii mei,

Vă scriu cu multă dragoste in suflet, si totodata cu tristete ,deoarece doamna MARIA HANDIC căreia i-a murit sotul de curand, si a ramas singura cu baiatul de 44 de ani care este diagnosticat cu :
      OIigofrenie 1' 2 cu alolie motorie, Epilepsie si multe alte complicatii, si care fiu ,nu se poate hrani singur,nu se poate imbraca singur,etc etc.,
are mare nevoie de ajutorul nostru.
Doamna Maria Handic este si ea suspecta de CANCER, si trebuie neaparat sa faca un RMN cu substanţă de contrast .
Din pricina pensiei foarte mici,doamna MARIA HANDIC nu-si poate pewrmite sa faca acest RMN care, este posibil sa-i mai prelungeasca viata,daca se va descoperi la timp despre ce CANCER ar fi vorba.
Doamna MARIA HANDIC nu stie dragilor că eu am publicat acest articol , in care am cerut ajutorul vostru,al oamenilor cu suflet mare si cu inima buna,plina de iubire si credinta.
Iata dragilor ,preturile la aceste investigatii care presupune un RMN cu substanta de contrast.

Iata si contul personal al doamnei MARIA HANDIC,ca sa ajutam fiecare cu atât cât putem, si cu atât cât ne lasă inima noastra.
Iata Contul pentru ROMANIA :



RAIFFEISEN BANK : RO72RZBR0000060011810593 !


Telefonul doamnei MARIA HANDIC,este :
Telefon : 0725646379


Eu va multumesc din inima si din suflet,pentru Ajutorul vostru de nepretuit,si ma rog la BUNUL DUMNEZEU si la MAICA DOMNULUI,ca sa fiti sanatosi si fericiti alături de cei scumpi si dragi,iar DARUL vostru, al fiecaruia sa va fie înapoiat însutit de BUNUL DUMNEZEU si de MAICA DOMNULUI.
Cu recunostinta si cu iubire,Maria Ghiorghiu.
P.S.
Mai jos, este articolul care arata prin ce a trecut doamna MARIA HANDIC.

                                                        Dragii mei,

Scriam cu ceva timp în urmă un articol, in care va rugam ca sa facem o fapta buna si sa ajutam un bolnav de cancer malign, si anume ,pe domnul Constantin Handic.
Cu durere in suflet si cu adâncă tristete,doamna Maria Handic ne spune că sotul ei iubit ,lângă care, a trait mai bine de 50 de ani, a trecut la Domnul,la cele vesnice.
Doamna MARIA HANDIC multumeste tuturor celor care au ajutat-o cu un bănut pentru procurarea medicamentelor necesare prelungirii vietii sotului ei.
Dar oricât ne-am stradui noi ca sa ne mai prelungim viata, atunci când Sufletul ne este chemat la Domnul, orice am face, nu avem nicio putere. Trebuie sa dam pămantului ce este al pămantului, adică trupul, iar DOMNULUI ce este al DOMNULUI,adică Sufletul.
Sa-i fim si noi alaturi dragilor, doamnei Maria Handic cu inima cu sufletul,fiecare cum putem si mai ales cu ce putem.

                           Cu multumiri din inima si cu multa dragoste sufleteasca, MARIA GHIORGHIU si MARIA  HANDIC !

                        DUMNEZEU SA -L ODIHNEASCĂ  ÎN  PACE !                             
                                                                                      

Image result for candela aprinsa
                             

Prieteni dragi,

Un suflet bun si cald a ajuns la cele din urmă zile ,de a mai sălăşlui în trupul bolnav de CANCER

Este vorba de un bărbat în vârstă ,ţintuit la pat de cea mai nemiloasa boala : CANCER !

Sotia lui ,Maria Handic si ea pensionara, incearca sa faca faţă cheltuielilor cu tratamentul foarte scump.

Deoarece sotul ei CONSTANTIN HANDIC are mari dureri, medicii îi schimba mereu pe hartie tratamentul, dar MARIA sotia lui, nu are cu ce sa i -l cumpere.
Cu lacrimi in ochi si cu durere in suflet pentru suferinta insuportabilă a sotului ei, si mai ales stiind că va ramane singura cu un fiu CLAUDIU, in varsta de 44 de ani ,necasătorit si care a fost diagnosticat cu OIigofrenie 1' 2 cu alolie motorie, Epilepsie si multe alte complicatii, si care fiu ,nu se poate hrani singur,nu se poate imbraca singur,etc etc.
Maria a gasit puterea ca sa ma sune ,si cu sfiala ,cu teama si cu râuri de lacrimi mi-a spus durerea ei.
Este singura ,singurica ,numai sufletul ei cu BUNUL DUMNEZEU si cu MAICUTA DOMNULUI ,dar si cu noi toti cei milosi si cu dragoste faţă de Aproapele aflat la suferintă.

MARIA HANDIC are nevoie de AJUTORUL nostru, pentru a mai alina durerile crunte ale sotului ei, din pricina nemilosului CANCER care i-a atacat tot trupul.

Am rugat-o pe MARIA HANDIC ,sa-mi trimita actele care dovedesc ca sotul ei HANDIC CONSTANTIN ,sufera de CANCER malign.
Cu inima-i strânsă ,si cu multa munca de convingere din partea mea, mi-a trims in cele din urmă BILETUL de IESIRE din SPITAL ,care atestă că HANDIC CONSTANTIN are CANCER MALIGN la plamani,si care CANCER a început sa se extindă în tot corpul.
Fiecare bănuţ cât de mic ar fi el, poate alina durerea pentru un ceas,pentru două, a celui bolnav si-n cumplită suferinţă. Sa-i alinăm durerea, si sa-i stergem o lacrima,dându-i o clipă de viata fără dureri ,din puţinele zile câte i-au mai rămas de trait ,pe acest Pămant !
Prieteni dragi, a trecut POSTUL PĂTIMIRILOR DOMNULUI nostru IISUS HRISTOS, a trecut si SFINTELE PASTI si ne-am bucurat si ne bucuram de SFANTA ÎNVIERE a LUI HRISTOS,Căruia Îi este bineplacut ca fiecare dintre noi ,sa ajutam pe cel bolnav,sa hranim pe cel flamand,sa imbracam pe cel gol .
Iar de vom face asa, LUI Îi facem acest mare Bine, după cum ÎNSUŞI IISUS ne graieste în SFANTA EVANGHELIE de la MATEI:
Sfânta Evanghelie după Matei :

Capitolul 25

1.Împărăţia cerurilor se va asemăna cu zece fecioare, care luând candelele lor, au ieşit în întâmpinarea mirelui.
2.Cinci însă dintre ele erau fără minte, iar cinci înţelepte.
3.Căci cele fără minte, luând candelele, n-au luat cu sine untdelemn.
4.Iar cele înţelepte au luat untdelemn în vase, odată cu candelele lor.
5.Dar mirele întârziind, au aţipit toate şi au adormit.
6.Iar la miezul nopţii s-a făcut strigare: Iată, mirele vine! Ieşiţi întru întâmpinarea lui!
7.Atunci s-au deşteptat toate acele fecioare şi au împodobit candelele lor.
8.Şi cele fără minte au zis către cele înţelepte: Daţi-ne din untdelemnul vostru, că se sting candelele noastre.
9.Dar cele înţelepte le-au răspuns, zicând: Nu, ca nu cumva să nu ne ajungă nici nouă şi nici vouă. Mai bine mergeţi la cei ce vând şi cumpăraţi pentru voi.
10.Deci plecând ele ca să cumpere, a venit mirele şi cele ce erau gata au intrat cu el la nuntă şi uşa s-a închis.
11.Iar mai pe urmă, au sosit şi celelalte fecioare, zicând: Doamne, Doamne, deschide-ne nouă.
12.Iar el, răspunzând, a zis: Adevărat zic vouă: Nu vă cunosc pe voi.
13.Drept aceea, privegheaţi, că nu ştiţi ziua, nici ceasul când vine Fiul Omului.
14.Şi mai este ca un om care, plecând departe, şi-a chemat slugile şi le-a dat pe mână avuţia sa.
15.Unuia i-a dat cinci talanţi, altuia doi, altuia unul, fiecăruia după puterea lui şi a plecat.
16.Îndată, mergând, cel ce luase cinci talanţi a lucrat cu ei şi a câştigat alţi cinci talanţi.
17.De asemenea şi cel cu doi a câştigat alţi doi.
18.Iar cel ce luase un talant s-a dus, a săpat o groapă în pământ şi a ascuns argintul stăpânului său.
19.După multă vreme a venit şi stăpânul acelor slugi şi a făcut socoteala cu ele.
20.Şi apropiindu-se cel care luase cinci talanţi, a adus alţi cinci talanţi, zicând: Doamne, cinci talanţi mi-ai dat, iată alţi cinci talanţi am câştigat cu ei.
21.Zis-a lui stăpânul: Bine, slugă bună şi credincioasă, peste puţine ai fost credincioasă, peste multe te voi pune; intră întru bucuria domnului tău.
22.Apropiindu-se şi cel cu doi talanţi, a zis: Doamne, doi talanţi mi-ai dat, iată alţi doi talanţi am câştigat cu ei.
23.Zis-a lui stăpânul: Bine, slugă bună şi credincioasă, peste puţine ai fost credincioasă, peste multe te voi pune; intră întru bucuria domnului tău.
24.Apropiindu-se apoi şi cel care primise un talant, a zis: Doamne, te-am ştiut că eşti om aspru, care seceri unde n-ai semănat şi aduni de unde n-ai împrăştiat.
25.Şi temându-mă, m-am dus de am ascuns talantul tău în pământ; iată ai ce este al tău.
26.Şi răspunzând stăpânul său i-a zis: Slugă vicleană şi leneşă, ştiai că secer unde n-am semănat şi adun de unde n-am împrăştiat?
27.Se cuvenea deci ca tu să pui banii mei la zarafi, şi eu, venind, aş fi luat ce este al meu cu dobândă.
28.Luaţi deci de la el talantul şi daţi-l celui ce are zece talanţi.
29.Căci tot celui ce are i se va da şi-i va prisosi, iar de la cel ce n-are şi ce are i se va lua.
30.Iar pe sluga netrebnică aruncaţi-o întru întunericul cel mai din afară. Acolo va fi plângerea şi scrâşnirea dinţilor.
31.Când va veni Fiul Omului întru slava Sa, şi toţi sfinţii îngeri cu El, atunci va şedea pe tronul slavei Sale.
32.Şi se vor aduna înaintea Lui toate neamurile şi-i va despărţi pe unii de alţii, precum desparte păstorul oile de capre.
33.Şi va pune oile de-a dreapta Sa, iar caprele de-a stânga.
34.Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.
35.Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit;
36.Gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine.
37.Atunci drepţii Îi vor răspunde, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hrănit? Sau însetat şi Ţi-am dat să bei?
38.Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat?
39.Sau când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine?
40.Iar Împăratul, răspunzând, va zice către ei: Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut.
41.Atunci va zice şi celor de-a stânga: Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic, care este gătit diavolului şi îngerilor lui.
42.Căci flămând am fost şi nu Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi nu Mi-aţi dat să beau;
43.Străin am fost şi nu M-aţi primit; gol, şi nu M-aţi îmbrăcat; bolnav şi în temniţă, şi nu M-aţi cercetat.
44.Atunci vor răspunde şi ei, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând, sau însetat, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniţă şi nu Ţi-am slujit?
45.El însă le va răspunde, zicând: Adevărat zic vouă: Întrucât nu aţi făcut unuia dintre aceşti prea mici, nici Mie nu Mi-aţi făcut.
46.Şi vor merge aceştia la osândă veşnică, iar drepţii la viaţă veşnică.
Prieteni dragi,

Mă rog la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, ca sa va binecuvinteze DARUL pentru acest suflet chinuit de durerile cumplite ale CANCERULUI .
Va multumesc din inimă si din suflet, si ma rog pentru fiecare dintre voi ,ca sa fiti sanatosi si binecuvantati de DUHUL CEL PREA SFANT, alaturi de toti cei dragi si scumpi sufletului vostru.
Bănut cu bănut ,aşa se vor aduna ,iar MARIA va putea cumpăra tratamentul care-i mai alină durerile sotului ei, dureri cumplite ale CANCERULUI care-l macină atât pe dinauntru cât si pe dinafara trupului.
Va rog din toata inima si cu lacrimi in ochi, haideti sa ajutam acest SUFLET chinuit de durerile CANCERULUI,atât cât ne lasa inima,atât cât putem fiecare.
Zilele lui sunt numarate,şi durerile sunt cumplite !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iata dragii mei, LINKUL cu ACTELE DOVEDITOARE :
CONSTANTIN HANDIC sufera de 7 boli grave dar si de nemilosul CANCER MALIGN la plamani care s-a exrins deja in tot corpul:

S.O.S. CANCERUL NU IARTA PE NIMENI !!!
RAIFFEISEN BANK 

26 de comentarii:

  1. Aceasi poveste. Bani baini bani.... Naiba sa ii ia de bani. Auzi, nu mai bine ceri tu la pzd?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu dea Dumnezeu in viata asta sa incerci sa vezi cum e sa fi neputincios!Sa-ti ceara copilul si sa nu fi in stare sa-i dai,sa sti ca sant medicanente care,sti ca sant mult mai eficace de cat cele pe care le da statul si nu i le poti cumpara si multe exemle am dar,nu are rost sa le enumar ,pentru ca nu ai intelege,sti de ce?Pentru ca nu ai suflet!Sa nu-ti dea Dumnezeu o incercare,azi ai de toate si maine poti sa nu ai nimic.Maria H

      Ștergere

    2. Anonim25 iulie 2019, 22:15 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI ,sa-ti dea tie după inima si sufletul tău !

      Ștergere
  2. " Este extrem de greu pentru o Mama ,sa-si vada propriul fiu suferind atat de mult si sa nu aiba nicio posibilitate financiara ca sa-l ajute.

    Vă scriu cu multă dragoste in suflet, si totodata cu tristete ,deoarece doamna MARIA HANDIC căreia i-a murit sotul de curand, si a ramas singura cu baiatul de 44 de ani care este diagnosticat..." - 11 iulie 2019

    Eh, cum sta treaba? A inviat sotul? Pe 11 Iulie 2019 era mort bietul om. Eu nu te jignesc, doar ca folosesc ad litteram de ceea ce ai scris tu pe 11 Iulie 2019 si iti spun in fata ca minti Maria, minti. Incerci sa inseli oamenii de buna credinta si nu numai ca incalci poruncile Dumnezeiesti, dar incalci si Codul Penal - tentativa la inselaciune. Nu ti-ar fi rusine, femeie fara caracter! Hai, blesteama-ma daca te tine! Ureaza-mi de rau si foarte rau pentru ca ti-am probat minciuna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Anonim25 iulie 2019, 22:27
      Daca eu mint,DUMNEZEU sa ma pedepseasca cum voieste EL !
      Daca tu minti si ma acuzi pe nedrept, sa te rasplateasca DUMNEZEU după VOIA SA,cat mai repede!
      Cu ce mint eu ??? Tie sa-ti fie rusine ! Mai scrii ca ne scrii cu multa dragoste in suflet??? Unde-ti este dragostea aceasta mare,cand acuzi fara dovezi si esti lipsit de bun simt???
      Da,iti voi spune sa-ti dea tie BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI după cuvintele tale, după gandurile tale ,după inima si sufletul tau.
      Iata articolul din 11 iulie, despre care spui ca mint:
      M-a sunat doamna MARIA HANDIC,si cu lacrimi in ochi si cu durere in suflet, m-a rugat ca sa-i republic MESAJUL in care ,ne roaga pe toti ca s-o ajutam.

      Doamna are mare nevoie de ajutor financiar pentru baiatul ei cu handicap sever,care este tare bolnav.

      Trebuie sa faca urgent un RMN si nu are bani cu ce sa-l faca.

      Haideti fratilor sa punem mâna de la mâna si s-o ajutam pe doamna MARIA HANDIC sa-si caute baiatul prin spitale, sa-i poata face toate analizele necesare.

      Este extrem de greu pentru o Mama ,sa-si vada propriul fiu suferind atat de mult si sa nu aiba nicio posibilitate financiara ca sa-l ajute.



      Vă scriu cu multă dragoste in suflet, si totodata cu tristete ,deoarece doamna MARIA HANDIC căreia i-a murit sotul de curand, si a ramas singura cu baiatul de 44 de ani care este diagnosticat cu :



      OIigofrenie 1' 2 cu alolie motorie, Epilepsie si multe alte complicatii, si care fiu ,nu se poate hrani singur,nu se poate imbraca singur,etc etc.,

      Iata ce ne-a trimis în scris ,doamna MARIA HANDIC.

      Citez:

      "Oameni buni,va rog din suflet ajutati-ma!

      Imi vine foarte greu sa stau cu mana întinsa dar,rezultatele mele nu sant bune!

      Mi-a cerut RMN si la pancreas,iar lui Claudiu la cap(creierul mare)are dureri mari si i-a dat doar Doreta de 675mg pana nu vede ce are si el!

      Eu nu ma pricep sa postez rezultatele analizelor.

      Imprumut nu mai îmi dă nici o banca din cauza varstei!

      Aici nu am pe nimeni la care as putea apela.

      Cine imi cunoaste situatia poate confirma!

      Va rog sa ma iertati pentru indrazneala!

      Am postat si pe fb .

      Sant disperata! Iertati-ma ptr.indrazneala.

      Va multumesc !!! Maria Handic."



      CONT DONATII pentru ROMANIA ,cât de mici, pentru a-si putea cumpăra tratamentul care -i mai alină cumplitele dureri



      RAIFFEISEN BANK : RO72RZBR0000060011810593 !






      Iar telefonul doamnei este:

      Telefon : 0725646379

      Adresa de facebook :







      Maria Handic


      Va multumesc si eu dragii mei,pentru ajutorul pe care il dati acestei doamne MARIA HANDIC,care se apropie de 80 de ani ca varsta.

      DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va binecuvinteze DARUL,Casa,familia si pe toti cei dragi inimii si sufletului vostru.

      Cu pretuire si cu iubire,

      Maria Ghiorghiu !

      Ștergere
    2. D-na.Maria,imi cerr iertare dumneavoastra ca va molesteaza si pe dumneavoastra din cauza mea,dvs.cunoasteti situatia mea! Va mulțumesc frumos!Este aceeasi persoana care,m-a jignit si data trecuta!Eu îmi cer iertare in numele ei ca,v-a jignit..Maria H

      Ștergere
  3. Ciudat, 44 de ani...acum cativa ani. 44 de ani...prezent. Mai traieste

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma da mai potoliti-va sa judecati tot si toate! Anonim 23.06 te prejudiciaza cu ceva acest anunt? Nu cred! Lasa-l sa fie si fiecare face ce vrea: ajuta sau nu. Fiecare cum poate, dupa posibilitati: unii cu bani,altii cu vorba buna si o rugaciune, iar altii... ca tine, care mai bine si-ar musca degetele decat sa scrie.
      Ma nu mai arunca tu cu piatra, nu e cazul aici, dar alte cazuri sunt destule cand iarna sta cu mana intinsa pt o vodka ieftina. Dar stii de ce? Pai poate ii e frig de nu mai poate, sta pe strada , nu are o posibitate de incalzire, singura posibilitate fiind nenorocitul ala de alcool ca sa nu crape.
      Nu incerca sa vezi raul, care poate nici nu exista,incearca sa vezi necesitatile cuiva incercat de viata.
      Si inca ceva pt tine: toti ne ducem candva la 2m sub, apai acolo crezi ca mai e vreo diferenta intre tine ala cu bani, diplome, job bun si ala care a luptat sa supravietuiasca? Crezi ca pe Dumnezeu asta il intereseaza, avutia si stiinta ta de pe lumea asta? Ca prea le stii tu pe toate!

      Ștergere
    2. 23:06Toti cei rai veti avea parte si voi de suferinta.Asa va judeca Dumnezeu pe oameni.

      Ștergere
  4. Oameni buni,va rog nu mai jigniti! Am conoscut o personal pe aceasta distinsa doamna,nu doresc nimanui suferinta ei! Nu vreti sa stiti in ce conditii grele isi duce traiul si cat e de chinuita. Asa ca,daca puteti sa o ajutati varog sa o faceti,iar de nu puteti va rog sa nu o mai jigniti,sufera enorm din cauza acestor comentarii. Un bun crestin nu ar indrazni sa acuze ,chiar daca in suflet are indoieli. Nu pretind sa ma credeti dar va rog nu o mai jigniti! Doamna Maria Gheorghiu nu a mintit cu nimic,este o persoana sincera care vrea sa ajute suflete aflate in suferinta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumneavooastra ati fost la mine in urma cu o saptamana şi vă multumesc public si va asteptam cu drag amandoi !Cu stima Maria H

      Ștergere
    2. Dumneavooastra ati fost la mine in urma cu o saptamana şi vă multumesc public si va asteptam cu drag amandoi !Cu stima Maria H

      Ștergere
    3. Doamna Maria,cu mare drag! Sunteti o persoana de o noblete rara! Ii multumesc Domnului ca mi-a scos in cale un suflet frumos! Va iubesc si aveti grija de Claudiu! Sa dea Bunul Dumnezeu sa ne revedem cat mai curand! Va imbratisez cu drag!

      Ștergere
  5. 23:10, fiecare isi duce cruce! Cum asterni asa dormi. Asa ca....

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim 7:41,cu cat e mai grea crucea cu atat Dumnezeu ne iubeste mai mult! Si in acelas timp ne intareste sa o putem duce. Numai prin jertfa crucii putem ajunge la El.E de plans cel care nu o are,atunci e un semn de intrebare...

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai sa fim seriosi! O ajuti o data, o ajuti de doua ori, dar pana cand? Stii, Dumnezeu ne-a pua undita in mana, nu ne-a dat pestele direct in farfurie. Ea, in schimb a vazutca merge si o tine langa. Vrei sa o infiem?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 14:18Si tu de cate ori ai ajutat-o de te ofensezi?Iar daca ai facut-o poate vor altii sa o ajute,de ce te deranjeaza?

      Ștergere
    2. 14.18 Dispari de pe blog cu nesimtirea ta . Este o femeie singura , bolnava , de 80 de ani cu un fiu imobilizat . Tine-ti nesimtirea pentru tine , abtine-te si dispari de pe blog.

      Ștergere
    3. Anonim26 iulie 2019, 14:18
      Nu este frumos din partea ta,sa o jignesti pe dna MARIA HANDIC !
      Daca nu vrei sau nu poti s-o ajuti cu ceva,treci mai departe si nu mai judeca si jigni.

      Ștergere
    4. 17:58, dispari de pe blog. Esti plina de rautate. Te dai sefa pe tarlaua altuia. D I S P A R I si sa nu te mai intorci!

      Ștergere
  8. Crucea este simbolul jertfei pentru ceilalti.Cu toate acestea,cel care iubeste si se jertfeste pentru a i ajuta pe altii nu percepe acest lucru ca pe o jertfa de sine. Cind iubirea este data,nu omul o da.Este iubirea lui Dumnezeu care curge prin inima celui care o daruieste.El nu o simte ca pe o jertfa,pentru ca nu este constient de asta.O simte ca pe starea lui naturala- fara nici o schimbare in viata sau sanatatea sa.Dimpotriva ,este intr o stare de bucurie permanenta,pentru ca el este in acelas timp atat cel care daruieste,cat si cel care primeste puterea si iubirea divina.Hristos ne a aratat acest lucru prin viata,invatatura,Rastignirea si Invierea Lui. Acesta este motivul pentru care dragostea adevarata este intotdeauna rastignita pe cruce.Cu toate acestea ,omul nu poate sta pe cruce fara dragoste.Pentru ga dragostea are in sine samanta jertfei.Nu este cu putinta sa iubim daca nu suntem dispusi sa daruim.Si atunci cand sacrificiul se duce pana la capat,el devine o cruce.

    RăspundețiȘtergere
  9. Stii,nu te supara,dar aici tu esti demna de mila,nu doamna Maria.Nu te obliga nimeni sa o ajuti,si nici sa o infiezi! Imi este mila de tine ,de felul in care gandesti. Eu cred ca in adancul sufletului esti o persoana buna,dar ai niste probleme spirituale care trebuiesc indreptate. Iarta ma daca te am jignit,departe de mine! Pentru anonim 14:18

    RăspundețiȘtergere
  10. Si crede ma am cunoscut.o personal,e o dulceata de bunicuta,cu un caracter rar intanlit si o modestie iesita din comun. Nu merita atatea jigniri. Ti ar putea fi mama sau bunica si daca ai avea putin respect te ai abtine de la comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  11. nimeni nu mananca cu 2 linguri si nu imbraca mai multe haine sau daca o face este neomenos-sunt atatia bogati care pot face bine ca Apostolul Matei-vedeti bine ce ne rezerva clima si alte necazuri-nu ne ocoleste nimic si pe nimeni--DACA NU PUTETI AJUTA NU JIGNITI SI NU JUDECATI-DUMNEZEU SA O AJUTE PE MARIA HANDIC-ANONIM 5

    RăspundețiȘtergere
  12. 15:04
    «cel ce vine în numele Domnului» (Mt., 21, 9; Ps., 117, 24; In., 5, 43) să fie primit; iar apoi, după ce îl cercetaţi, îl veţi cunoaşte, că veţi avea pricepere să deosebiţi dreapta de stânga.

    Dacă cel ce vine este un drumeţ, ajutaţi-l cât puteţi; dar să nu rămână la voi decât două sau trei zile, dacă e nevoie.

    Dacă vrea să se stabilească la voi ca meseriaş, să lucreze şi să mănânce.

    Dar dacă nu are o meserie, socotiţi-vă după priceperea voastră, ca să nu trăiască împreună cu voi un creştin trândav.

    Iar dacă nu vrea să facă aşa, atunci face neguţătorie cu Hristos. Fiţi cu luare aminte cu unii ca aceştia” (XII, 1-5).

    RăspundețiȘtergere
  13. i-am scris mesaj d-nei Handic-dati drumul la mesaj-multumesc

    RăspundețiȘtergere