sâmbătă, 4 ianuarie 2020

O APĂ MARE SI UN NUME : LUIZA !


                                  24 Decembrie 2019,ora 6,22 !

                                Dragii mei,

În aceasta dimineata de Ajunul Craciunului ,ma trezeste o lumina alba si stralucitoare foarte,si astfel, am in faţa ochilor inchisi, inspre o Apă mare inspre Apus, a caror valuri se spargeau ca pe o plaja.
Imagini pentru apa si plaja imagini.
Inainte insa,ca valurile sa se izbeasca de plaja, apare un nume scris in apa,pe apa.
Acest nume era:
                "Luiza !"
Mai erau vreo cateva cuvinte scrise, dar apa s-a izbit de nisip si nu am mai putut citi.
Dragii mei, eu nu stiu daca acest nume de Luiza,are legatura cu fata disparuta despre care Dinca spune ca a ucis-o,ceea ce eu cred ca ,nu este deloc adevarat.
Luiza traieste si trebuie sa apara,asa cum se spune si in acest articol:

13 aug. 2019 - LUIZA MELENCU ! LUIZA VA APĂREA SI VA VORBI ! Ultima discuÅ£ie între Luiza ÅŸi mama ei. „Luiza, .13 August 2019,ora 15,10 !
Dar ce legatura are cu aceasta apa mare, si daca este vorba despre aceeasi Luiza,eu nu stiu a va spune.
Ceea ce stiu ,este faptul ca, se va intampla asa precum mi s-a aratat.
Eu sunt sigura ca aceste doua fete pentru care este retinut Dinca, sunt in viata dar, nu au acces la telefon si la internet,deocamdata.Cu siguranta la un moment dat,vor gasi o portita de scapare.
Sa ne rugam pentru aceste doua fete dragilor, ca sa fie gasite si salvate din mainile proxenetilor.
Dumnezeu si Maicuta Domnului sa le apere si sa le ocroteasca.
                         Cu dragoste,Maria.

8 comentarii:

  1. 😢saracii copii, saracii parinti

    RăspundețiȘtergere
  2. In sud arde de la caldura de 5 luni in Australia pe 5 milioane de hectare-o suprafata mai mare ca Elvetia, cu paduri ,peste 1500 case peste 20 de morti si milioane de animale .
    Acum arde simultan o suprafata cit New Yorkul iar cenusa a ajuns la mii de km in Noua Zeelanda inegrind ghetarii care se topesc din cauza absortiei crescute astfel a razelor de soare,efectul incalzirii climatice-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimic nu este intamplator, totul este programat de sus cu scop bine stabilit. Ce trebuie sa se intample se va intampla mereu.

      Ștergere
  3. Se face cernerea iar cei care vor ramane pana in 2023 vor duce o viata spirituala. Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Or fi fost in viata dar daca nu le cauta nimeni...curand vor scapa de ele, sigur sunt intr-un beci la Deveselu...le omoara si le arunca in apa :(((

    RăspundețiȘtergere
  5. Paid each e o made Indiana .ca edge Prime mediterana

    RăspundețiȘtergere
  6. pt 4 ian 21:06-am scris de pe alt calculator-ideea era sa spun ca Luiza poate fi in nordul Africii-deci peste MAREA MEDITERANA=apa mare

    RăspundețiȘtergere