duminică, 5 ianuarie 2020

APA S -A TRANSFORMAT IN VIN,IN MAINILE MELE !

                                                       5  Ianuarie  2015 !

                                            Dragii mei, 

Dacă  tot  este timpul MARILOR  MINUNI , iata dragii mei, ce am trăit eu cu Voia  Lui Dumnezeu.

AM TRĂIT  MINUNEA TRANSFORMĂRII APEI , ÎN VINUL CEL MAI DE PREŢ !

                14  Iulie  2004, ora 5,56 dimineaţa !

Dormeam , dar un fulger de lumină mă trezeşte si astfel, văd cu ochii închişi fiind un Cer de ziuă iar sub Cer, la umbra unui pom, văd o masa obişnuită pe care, era aşezată frumos o Căniţă.
Un glas divin imi spune în gândul meu că, trebuie să mă apropii şi mai mult de masă. Îndrumată fiind pas cu pas de  o persoană din dreapta mea, ce arata ca o siluetă  în veşmânt alb, ajung lângă masă şi văd o sticlă cu apă minerală, apa pe care ,eu o beau acasă în fiecare zi.
Silueta de lângă mine îmi spune fără cuvinte, în gândul meu, îmi spune să torn apă în cană şi să beau. Fara sa stau pe ganduri,fac întocmai precum mi s-a spus, asa incat,  duc cana la gură si gust puţin, după care, constat că e apă ca de izvor. 
Dragii mei, mi se spune sa ţin inca cana cu apa in mainile mele, apoi ,sa beau din nou.
Cu mare bucurie dar si cu uimire,incep a bea mai mult din canita in care aveam apa, dar, ceva uluitor se intamplase in mod nevazut de mine. In cana pe care nu o lasasem din maini,nu mai era apa,ci era un Vin de cel mai bun preţ.
Si-atunci ma intrebam in sinea mea :cum se poate să fie VIN, dacă eu cu mâna mea am pus apă din sticla de pe masă,apoi am gustat şi era categoric apă.
Iar Silueta (INGERUL meu Păzitor)în veşmânt alb a cunoscut gândul meu, şi mi-a răspuns cu al Său glas :

                "Vinul ăsta daca n-ar fi, tare n-ar mai miroase a scări !"

Oare,despre care scari sa fie vorba dragilor?
sa fie vorba de Scara Raiului sau Scara dumnezeiescului urcus a Sfantului Ioan Scararu?
                           
Dar iata si treptele Scarilor:

Treptele Scării[modificare | modificare sursă]

Treptele Scării (după traducerea N. Corneanu) sunt următoarele:

  1. Despre lepădarea de lume
  2. Despre neîmpătimire, adică neîntristare
  3. Despre înstrăinare
  4. Despre ascultare
  5. Despre pocăință
  6. Despre amintirea de moarte
  7. Despre bucuria plânsului
  8. Despre nemâniere și blândețe
  9. Despre ținerea de minte a răului
  10. Despre grăirea de rău
  11. Despre limbuție și tăcere
  12. Despre minciună
  13. Despre trândăvie
  14. Despre preaiubitul și vicleanul stăpân care este stomacul
  15. Despre puritate și înfrânare
  16. Despre iubirea de arginți
  17. Despre sărăcia alergătoare către cer
  18. Despre nesimțire (scil. indolență, insensibilitate)
  19. Despre somn și rugăciune și despre cântarea de psalmi în comun
  20. Despre privegherea trupească și duhovnicească
  21. Despre nebărbăteasca temere
  22. Despre slava deșartă
  23. Despre mândrie și blasfemie
  24. Despre blândețe, simplitate, nerăutate și viclenie
  25. Despre minunata smerenie
  26. Despre deosebirea gândurilor (discernământul). Recapitularea pe scurt a celor XXVI cuvinte anterioare.
  27. Despre isihia (liniștea) trupului și sufletului
  28. Despre sfânta și fericita rugăciune
  29. Despre liberarea de patimi (apathia), despre desăvârșire și despre învierea sufletului
  30. Despre legătura celor trei virtuți, adică credința, nădejdea și dragostea.
Dragii mei, daca nu ne-ar fi lasat Mantuitorul Vinul (Sangele Său pe Cruce) noi astazi nu ne-am mai fi putut mantui sufletul.
Daca Iisus nu S-ar fi nascut din Prea Curata Fecioara Maria ,noi eram si-acum in fundul iadului.
Asadar dragilor, mi-a ingaduit Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului ca sa traiesc aceasta Mare Minune, si anume,a transformarii Apei in Vin,in mod nevazut de noi oamenii.
Da,transformarea APEI în vin ca la NUNTA din Cana  GALILEII, când MAICA  DOMNULUI L-a rugat pe IISUS ca să facă ceva ,deoarece, nuntaşii nu mai aveau vin.
Iar IISUS  HRISTOS a spus ca să se umple 6  vase mari cu apă, apoi a privit în sus la TATĂL  CERESC, S-a rugat şi apoi a binecuvântat apa din vase, moment în care, apa s-a transformat în vin. 
Şi a fost prima MINUNE  făcută de IISUS  HRISTOS, în văzul tuturor !
Şi m-am bucurat şi am plâns de bucurie, şi -am rămas uimită de clipele pe care DUMNEZEU mi le-a îngăduit a le trăi!
Aşa cum mi se întâmplă adeseori când, MINUNE după MINUNE, TAINĂ  după TAINĂ îmi sunt descoperite de DUMNEZEU si de Maicuta Domnului atunci cand este oranduit de Sus si pentru care ,mi-as da si viata in fiecare clipa ,de s-ar putea.
Sa ne rugam impreuna fratilor si sa multumim Domnului si Maicii Domnului pentru toate cate avem in viata noastra,in casa noastra alaturi de cei dragi.
                      Cu dragoste şi preţuire,
                                           Maria.
P.S.
                                 Prieteni dragi,

                 Imagine similară.

LA MULTI ANI si inca doua volume noi,

                           ale 

       ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT !


           Anul acesta,volumul 4 si 5 !

                       
                                                     Imagini pentru duhul sfant imagini
În toamna anului acesta,2020, cu ajutorul Lui Dumnezeu si al Maicii Domnului, voi mai scoate inca 2 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT.

Ca de fiecare dată, pentru editarea a cât mai multor

exemplare, apelez la inima si la sufletul vostru bun si 

cald si plin de Credinta intru Hristos si Maica Domnului.

Cine doreste ca sa contribuie cu orice suma cat de mica

 la costul editarii Cartilor,o poate face astfel:

Contul pentru strainătate:
Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 
Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307
Contul pentru România:
 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307
Toti Donatorii,vor primi CARTILE absolut GRATUIT oriunde s-ar afla.

BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI  sa va binecuvinteze DARUL vostru de suflet si sa vi-l inmulteasca !
Sanatate multa sa aveti si multe bucurii in casa si la cei dragi!


              Imagini pentru duhul sfant imagini

                                   Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:
Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                     .
                                                                     
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !

Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 

2 comentarii:

  1. Doamna Maria ati scris într-un articol asa;
    IADUL PE PAMANT
    ESTE AUSTRALIA IN INTREGIME ARSA AU ARATAT IMAGINI DIN SATELIT ESTE GROAZNIC DOAMNA MARIA
    DOAMNE APĂRĂ SI PĂZEȘTE

    RăspundețiȘtergere
  2. Altceva vreau sa mai spun si aici citez un articol din cartea lui Ion Istrati doamna Maria,în cartea
    PREZENT SI VIITOR unde spune,referitor la conflictul actual dotare SUA SI IRAN.
    A SPUS CA IRANUL VA DA MACIUCA
    (BOMBA NUCLEARA)
    NU ESTE BINE CE SE INTAMPLA
    SA NE APERE BUNUL DUMNEZEU SI MAICUTA DOMNULUI.

    RăspundețiȘtergere