duminică, 3 ianuarie 2016

ŞI S - A ADEVERIT DIN NEFERICIRE ! CARNAGIU ÎN IRAK !

                                  Dragii mei, 

 

Scriam asta noapte un articol in care spuneam de două Explozii mari, cu mult fum negru si dens,si cu flacari mari.

Din păcate, aceste EXPLOZII s-au produs în IRAK, si au facut zeci de victime. 

Teroristii sunt nemilosi si ataca oricum si oriunde,numai sa curga sânge nevinovat.

Iata:

 Romania TV

SUA în alertă maximă. CARNAGIU după ce trei BESTII JIHADISTE s-au DETONAT. 37 de victime în primul bilanţ. Alţi doi musulmani RADICALIZAŢI s-au sinucis în maşinile-capcană - http://bit.ly/1TxKDJh

Iata dragilor, si articolul meu :

                            Noapte de  2 - 3 Ianuarie 2015,ora 1,30 !


                                                     Dragii mei,

În aceasta noapte,in timp ce scriam aici pe blog, văd dragilor in spatele meu, inspre Est,văd o Explozie uriasa.

                                        ... explozii ce a avut loc la o fabrica de ingrasaminte din orasul West.
Dragii mei, ceva explodase si se ridica la Cer ,flacari mari si fum negru.
O EXPLOZIE  uriasa a facut sa se ridice la Cer,flacari mari si valuri uriase de fum negru.
Din păcate dragilor, vom auzi de aceasta EXPLOZIE uriasa, cât de curand. 
Dar iata dragilor, că în timp ce scriam aici la randul de mai sus, mi se arata o altă Explozie si mai mare , înspre Nord.
Dragilor, eu nu stiu de ce mi se arată aceste EXPLOZII uriase, dar din păcate acestea , ne vor aduce mari neplaceri,acolo unde ele se vor produce.
                                              Cu dragoste,Maria. 

Armata SUA în alertă maximă. CARNAGIU după ce trei BESTII JIHADISTE s-au DETONAT. 37 de victime în primul bilanţ. Alţi doi musulmani RADICALIZAŢI s-au sinucis în maşinile-capcană

Autor: Daniel Teodoreanu | duminică, 03 ianuarie 2016 | 2 Comentarii | 9308 Vizualizari
Bestiile jihadiste au terorizat lumea inca o data
Terorismul parcă a pus stăpânire pe lume. Ultimul atentat al bestiilor jihadiste a fost gândit special pentru SUA şi a provocat 15 morţi şi 22 de răniţi conform primului bilanţ.

Conform Reuters, cinci atentatori sinucigași au atacat duminică o bază a armatei irakiene situată la nord de Bagdad.
Doi atacatori și-au detonat mașinile-capcană la intrarea în Camp Speicher, o fostă bază americană aflată la periferia orașului Tikrit, iar ceilalți trei s-au aruncat în aer după ce au intrat în bază.
Gruparea teroristă Statul Islamic a revendicat atacurile în care au murit agenți de poliție instruiți pentru a lupta împotriva bestiilor jihadiste din regiune.

Un comentariu:

  1. Eu nu stiu cum de nu se pot pune laolalta tarile,si sa-i extirpeze pe teroristii astia,pina la ultima bucata!A fost o prostie ca ii lasa in europa,eu nu vad a bine lucrul aceasta!

    RăspundețiȘtergere