duminică, 3 ianuarie 2016

FRANŢA ! BĂTĂLIA DINTRE FRANŢA SI CONSULAT !

                                                           2  IANUARIE  2016,ora 16,34 !

                                                 Dragii mei,

În aceasta după amiaza, in timp ce eram la birou, aud dragii mei un glas care, spune ceva uimitor despre Franţa.
Iata dragii mei, ce spunea acel glas :

                     "Bătălia dintre Franţa si Consulat !"

Clipă în care dragii mei, văd înspre Est ,văd o Explozie imensă ,ce făcea ca să se ridice fum si flacari mari,de jos de la Pământ. Ceva se intamplase dragii mei, ceva explodase.
Dragii mei, din nefericire vom auzi din nou de FRANŢA , vorbindu-se in toata mass  media.
Să nădăjduim dragilor , că nu vor fi si pierderi de vieti omenesti.  
                                         Cu dragoste, Maria. 
 

Un comentariu:

  1. Batalie dintre Franta si consulatul cui ? Care consulat este asa de agresiv?...O,Doamne...Multe se intampla in lumea asta ! Se doreste un razboi...Apara-ne Doamne te rugam...

    RăspundețiȘtergere