vineri, 29 ianuarie 2016

ROMÂNIA ! SCHIMBĂRI RADICALE ! SCHIMBĂRI CAPITALISTE !

                                       29 Ianuarie 2016, ora 3,48 zori de zi !

                
                                         Dragii mei, 

În aceasta dimineaţă ,în zori de zi, ma trezeste dragilor un glas care anunţă niste schimbări extreme, in ceea ce priveste România.
Glasul spunea aşa ,dragilor :
                     "Schimbări radicale.
                Schimbări capitaliste .
România a constatat: cei care au supravieţuit pe....! (iar glasul, nu mai continuă dragii mei,ci lasă propoziţia neterminată).
Dragii mei, eu nu cunosc despre ce schimbări este vorba, si nici nu stiu ce va constata România,  in ceeea ce priveste supravietuitorii...!
Cert este că, vom afla despre schimbari majore, si probabil despre vreo catastrofă. 
Sa avem Credinţă si Nădejde dragii mei, in Bunul Dumnezeu si-n Măicuţa Domnului. 
Să implinim Poruncile Sale din dragoste si cu dragoste sufleteasca; sa ne iubim Aproapele; sa ne spovedim la Preot,pentru a ne invrednici ca sa primim Sfânta si Dumnezeiasca Împărtăşanie, cu Prea Scump si Prea Sfânt Trup si Sângele Domnului,si sa nu lipsim in Sfanta Duminică ,de la Sfanta si Dumnezeiasca Liturghie.
Asa sa ne ajute si sa ne intareasca Dumnezeu si Măicuţa Domnului,Amin !
                                         Cu dragoste,Maria. 

187 de comentarii:

  1. Dvs. mai mergeti la biserica d-na Maria? Va mai spovedeti si va mai impartasiti? Cum va priveste preotul din sat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câtă răutate:( faceti ce faceti si nu trece o zi fără un comentariu....:((

      Ștergere
    2. Draga Emanuel,crezi ca este absolut necesar, sa mergi la biserica sa te spovedesti?Nu cred,eu de exemplu ma spovedesc acasa.Ma pun in genunchi,marturisesc pacatele si il rog pe Dumnezeu sa ma ierte.Crezi ca popa iti iarta pacatele? In nici un caz.Numai DUMNEZEU iti iarta pacatele.Si apropo..conteaza cum o priveste preotul pe d-na Maria? Eu cred,ca mai important este cum o priveste Dumnezeu si nu popa.Cu drag,

      Ștergere
    3. Draga Liliana,

      Daca urmaresti blog-ul atunci ai sa vezi ca am zis FIX acelasi lucru pe care l-ai zis si tu.

      Si am intrebat din curiozitate nu din rautate precum crede anonimul de mai sus. :)

      Ștergere
    4. Dar preotul cui I se spovedeste si,mai ales ,cine-I iarta pacatele ,alea muuuulte.....

      Ștergere
    5. Preotul se spovedește tot la un preot..

      Ștergere
    6. Cine s-a "trezit spiritual" și crede că se poate apropia de Dumnezeu îndepărtându-se de biserică, se înșeală.

      Ștergere
    7. Nu sta in sat,Emanuel si daca nu vérző-nu trebuie-,nu í mai citi postarile,iar asta e valabil pt TOTI

      Ștergere
    8. Luc,trezirea spiritala = unire cu Dumnezeu! Un om trezit spiritual cu adevarat, din punctul meu de vedere este in aceasta stare: omul in Dumnezeu si Dumnezeu in om la nivel de spirit, el este intotdeauna cu Dumnezeu si Dumnezeu cu el.Este o experienta personala, foarte profunda si puternica! Legat de trezirea spirituala: sti momentul cand s-a intamplat! Este o noua nastere, din Dumnezeu de data aceasta, din Duh nu din carne! Se intampla la nivel de suflet! Cu drag!

      Ștergere
    9. Intrebare pentru cei care cunosc mai multe decat stiu eu: In fata lui Dumnezeu suntem TOTI absolut EGALI? Caci TOTI suntem creatia SA!!!

      Ștergere
    10. Depinde la ce te referi cand intrebi. Noi ne raportam diferit la Divin nu EL la noi. Depinde pe unde suntem noi vizavi de Dumnezeu, depinde masura in care asimilam Lumina Divina, unii mai mult, altii mai putin iar altii deloc.Liberul arbitru al fiecaruia este respectat!

      Ștergere
    11. Un om trezit spiritual cu adevarat nu e una cu Dumnezeu. Stie doar calea spre Dumnezeu. Drumul spre casa e de-abia la inceput. Si el trece si pe la biserica.

      Ștergere
    12. Oriunde am fi noi vizavi de Dumnezeu si in orice masura am asimila Lumina Divina este foarte clar ca suntem cu totii diferiti si nu semanam perfect nici unul cu altul.Rezulta in mod clar ca nu suntem egali in fata lui Dumnezeu.Pe cale de consecinta rezulta ca orice societate "egalitarista" sau oranduire sociala "egalitarista" nu respecta Legea Divina conform careia fiecare este diferit.Sa insemne aceasta faptul ca oranduirea si societatea capitalista bazate pe exploatarea crunta si cruda a omului de catre om si forma acuta de astazi numita consumerism care urmareste profitul cu absolut orice pret sunt dorite de Dumnezeu?Astept ca cineva mai destept decat mine sa-mi explice,daca binevoieste..Multumesc.

      Ștergere
    13. Luc,intr-un om poate locui Dumnezeu prin Duhul Sfant!La aceasta unire m-am referit.
      Un om poate avea pe Dumnezeu in el prin Sfantul Duh. Parintele Arsenie Boca era plin de Duh Sfant! Daca esti nascut din Dumnezeu (nasterea a doua) se intampla acest lucru: vine Sfantul Duh in tine! Iar atunci totul se schimba, vei vedea lucrurile din alta perspectiva, cea divina! Este o experienta aceasta!Bineinteles nu excludem biserica! Cu drag!

      Ștergere
    14. Luc, un om nascut din Dumnezeu, este nascut din Duh(nu din trup)
      Cum comentezi Ioan 3:6-8, in special versetul 8.
      "6. Ce este născut din trup, trup este; şi ce este născut din Duh, duh este.
      7. Nu te mira că ţi-am zis: Trebuie să vă naşteţi de sus.
      8. Vântul suflă unde voieşte şi tu auzi glasul lui, dar nu ştii de unde vine, nici încotro se duce. Astfel este cu oricine e născut din Duhul"

      Ștergere
    15. Anonimule 30 ianuarie 2016, 23:29!
      Nu se pune problema diferentierii, eu mai destept ca tine sau invers.

      Conteaza masura in care ne raportam la Divin. Cata Lumina Divina asimilam e alegerea fiecaruia. Poate ca indivizi ne aflam fiecare pe o treapta diferita d.p.d.v. al gradului de evolutie. Eu nu sunt la nivelul de evolutie al unui om sfant. Poate mai am de experimentat si de invatat. De aceea m-am nascut pe Terra.
      Dumnezeu nu face diferentieri. Dumnezeu ne trimite Lumina Divina prin Duhul Sfant la fel tuturora, doar ca noi nu asimilam decat partial sau deloc. Aceasta fiind alegerea noastra nu a lui Dumnezeu. Dumnezeu ne vrea pe toti in Lumina!

      Din perspectiva divina aceasta societate nu este cum trebuie si oranduirile fie ele comuniste sau capitaliste nu sunt pe tipar divin, pentru ca insusi omul s-a abatut de la ceea ce ar fi trebuit sa fie, tot in urma alegerilor lui.

      De ce se intampla aceste rele? Tocmai pentru ca Dumnezeu ne respecta liberul arbitru. Ce alegem noi, aceea este. Daca am ales bine sau rau, vom constata ulterior pe propria noastra piele ca umanitate si individual, facand obiectul constientizarii si invataturii prin experienta.

      Ștergere
    16. Sunt oameni nascuti din Duh ca si Isus, nu din trup in urma impreunarii fizice.

      Ștergere
    17. Și sunt și oameni plini de Duh.
      Dar cei care se întorc la Dumnezeu nu sunt toți la fel. Sunt multe nivele de evoluție (fiecare cu frecvența lui).
      Poți să încerci să fii una cu Dumnezeu toată viața. Sunt oameni care de la naștere sunt mai sus ca tine.

      Ștergere
    18. Luc,legat de subiectul discutat, avem mai multe situatii:

      - exista oameni care asa s-au nascut, cu har. Ei isi dau seamna despre acest lucru destul de devreme.

      - exista persoane care in aceasta viata se nasc din nou, fiind umpluti cu Duh Sfant. Acela este momentul trezirii, pentru ei.

      - exista oameni care cauta. Inca nu s-au nascut din nou, dar probabil urmeaza! Doamne ajuta!

      - exista persoane care se pierd in dogme si acolo raman. Ei vor cauta toata viata. Acestia cred ca mantuirea se obtine prin lupta continua cu rationalul.

      - exista persoane indiferente. Acestia nu sunt preocupati de spiritualitate.

      Ștergere
    19. Chiar Iisus ii spunea lui Nicodim in Ioan 3, versetul:

      "3.Adevărat, adevărat zic ţie: De nu se va naşte cineva de sus, nu va putea să vadă împărăţia lui Dumnezeu"

      "7.Nu te mira că ţi-am zis: Trebuie să vă naşteţi de sus."

      Deci nasterea din Duh este pentru noi, oamenii, o conditie pentru a vedea Imparatia lui Dumnezeu! Este o chestiune extrem de importanta!

      Ștergere
    20. Cum spuneam, cel mai mult contează nivelul spiritual al sufletului.
      Ca să te întorci la Dumnezeu e nevoie de o revelație. Cu cat ești mai jos, cu atât trebuie să fii scuturat mai tare.
      Din păcate, nu prea este cine să ne scuture. Iar ca să convingi pe cineva, e nevoie de fapte, nu de vorbe.

      Ștergere
    21. Vezi Luc, aici este cheia! Nu e vorba de a convinge pe cineva! E vorba de a reusi sa-l ajuti sa vada unde se afla! Am certitudinea ca nimeni nu isi doreste stagnare daca reuseste sa isi constientizeze nivelul! Astfel ar intelege ce nevoi spirituale are si ar actiona in directia evolutiei!

      Ștergere
    22. Da de unde.
      Eu stiu foarte bine nivelul meu și de multe ori nu gândesc și nu fac ceea ce trebuie.
      Dar, cum spunea Isus: „Pocăiţi-vă, că s-a apropiat Împărăţia Cerurilor!“ Nu mai este mult.

      Ștergere
    23. Pai de ce Luc nu gandesti ori nu faci ceea ce trebuie? :) Ia treaba aceasta in serios! Caci Imparatia Cerurilor se apropie, dar ca fecioarele din Biblie avem noi candelele cu undelemn suficient? Daca vom corobora cu ce zicea Iisus in Ioan 3. Cei care nu sunt nascuti din Duh nu pot vedea Imparatia cerurilor. Ce concluzie tragem?

      Sufletul trebuie sa se curateasca/purifice ca apoi sa poata sa se aseze Sfantul Duh! Apoi vorbim de o nastere din Duh! Cel nascut din nou este precum vantul, care suflă unde voieşte şi tu auzi glasul lui, dar nu ştii de unde vine, nici încotro se duce…
      Cel nascut din Duh este LIBER! Simbol al nonatasamentului de material.

      Ștergere
    24. "Duhul este plin de râvnă, dar trupul e neputincios.”
      Poate pentru că știu cum e și ce vrea Dumnezeu, îmi permit să greșesc. De fapt nu greșesc, ci nu fac ceea ce trebuie să mai urc.
      Viața e frumoasă, Universul e perfect, și atunci de ce să nu mai lenevim puțin?

      Ștergere
    25. Scriai ca nu mai este mult. Mai avem timp? :) E frumoasa viata, dar este si mai frumoasa cand este traita in LIBERTATE! Imi venise in minte Arh. Mihail, frumos intr-un albastru splendid, cu sabia de Lumina in mana! Neobosit si gata intotdeauna sa sara in ajutorul celui care il cheama!

      Ștergere
    26. Romani cap 8, vers 7-16:
      7.Fiindcă dorinţa cărnii este vrăjmăşie împotriva lui Dumnezeu, căci nu se supune legii lui Dumnezeu, că nici nu poate.
      8.Iar cei ce sunt în carne nu pot să placă lui Dumnezeu.
      9.Dar voi nu sunteţi în carne, ci în Duh, dacă Duhul lui Dumnezeu locuieşte în voi. Iar dacă cineva nu are Duhul lui Hristos, acela nu este al Lui.
      10.Iar dacă Hristos este în voi, trupul este mort pentru păcat; iar Duhul, viaţă pentru dreptate,
      11.Iar dacă Duhul Celui ce a înviat pe Iisus din morţi locuieşte în voi, Cel ce a înviat pe Hristos Iisus din morţi va face vii şi trupurile voastre cele muritoare, prin Duhul Său care locuieşte în voi.
      12.Drept aceea, fraţilor, nu suntem datori trupului, ca să vieţuim după trup.
      13.Căci dacă vieţuiţi după trup, veţi muri, iar dacă ucideţi, cu Duhul, faptele trupului, veţi fi vii.
      14.Căci câţi sunt mânaţi de Duhul lui Dumnezeu sunt fii ai lui Dumnezeu.
      15.Pentru că n-aţi primit iarăşi un duh al robiei, spre temere, ci aţi primit Duhul înfierii, prin care strigăm: Avva! Părinte!
      16.Duhul însuşi mărturiseşte împreună cu duhul nostru că suntem fii ai lui Dumnezeu.

      Ștergere
    27. Nu mai este mult, dar eu stiu care este locul meu.
      Si ar trebui sa ne ingrijoreze mai mult "pacatele sufletului" decat "pacatele trupului".

      Ștergere
    28. Romani 8:
      9.Dar voi nu sunteţi în carne, ci în Duh, dacă Duhul lui Dumnezeu locuieşte în voi...

      10.Iar dacă Hristos este în voi, trupul este mort pentru păcat; iar Duhul, viaţă pentru dreptate,


      Reiese ca pacatele trupului ar trebui sa nu mai existe, se presupune ca le-ai adus la 0... pentru ca traiesti in DUH!Nu poti trai in Duh daca inca mai conteaza poftele trupului cu tot ce presupune!
      Nasterea a doua, din Duh= trupul este liber de pofte si alte chestii materiale. Este o conditie!

      Ștergere
    29. Draga Luc! Revin cu o completare: pacatele sufletului se nasc din pacatele trupului! Toate relele isi au izvorul in acest material. De aceea este conditia renasterii dar din Duh, iar trupul sa fie mort pentru pacat! Este expresia in Biblie: "Nu mai traiesc eu ci Hristos care este in mine"! Deci noi am murit fata de trup odata cu Hristos si am inviat odata cu EL, dar din Duh...E o chestiune complexa aceasta, nu este explicata la biserca foarte bine...

      Ștergere
    30. Mai spun asa:
      trebuie sa ne ingrijoreze pacatele trupului, caci existenta lor ne arata ca nu suntem in Duh ci in trup (in carne), ceea ce nu e bine pentru ca in Romani 8 vers. 8 ni se spune:
      "Iar cei ce sunt în carne nu pot să placă lui Dumnezeu."
      Cu drag!

      Ștergere
    31. Una e să știi, alta e să faci.
      Dacă am fi atât de evoluați să trăim în duh n-ar trebui să ne mai încarnăm într-un corp fizic.
      Spuneam că păcatele trupului sunt mai ușoare pentru că izvorăsc din nevoile corpului fizic. Și nu mă refer la nu știu ce păcate, ci la abstinența necesară postului.
      Răutatea, ura, invidia, lăcomia, mânia, nu izvorăsc din nici o nevoie trupească. Darămite unei nevoi sufletești.

      Ștergere
    32. Luc!
      Rautate vizavi de cine si din ce cauza?
      Ura pentru ce sau la adresa cui si pentru ce motiv?
      Lacomie pentru ce si de ce?
      Manie la adresa cui si din ce motiv?
      Oare nu materialul este ceea ce sta la baza lor? Ei fata de acest material trebuie sa "murim"... caci "cei ce sunt în carne nu pot să placă lui Dumnezeu". Si totusi chiar daca ne-am nascut pe acest pamant trebuie sa stim ca e necesara aceasta schimbare a noastra ... si ca nu prea merge fara ea in fata lui Dumnezeu. Cuvantul lui Dumnezeu sta chezasie!

      Ștergere
    33. Rautatea nu tine de trup. Vezi diavolul.
      Poti sa urasti sau sa fii invidios pe cineva care e mai bun ca tine. Sunt pacate caracteristice si sufletelor neincarnate.

      Iar schimbarea nu poate fi chiar brusca. E destul daca azi ai fost putin mai bun ca ieri.

      Ștergere
    34. Aceste entitati malefice destrupate poarta amprenta materialului pe ele. Diavolul insusi este expresia materialului, chiar si pe Iisus a incercat sa-L ispiteasca in pustie, promitandu-i toate imparatiile lumii...El, diavolul, se foloseste exact de aceste pofte si dorinte ale omului din zona materialului, tocmai ca sa puna stapanire pe cel care nu a murit fata de trup si nu traieste in Duh.De aceea in Biblie ni se spune sa "dam mortii" madularele noastre, respectiv sa murim fata de material si sa inviem , de data aceasta din Dumnezeu.
      Vizavi de ura si invidie. Ne punem intrebarea: de ce sa fie un om invidios? Pentru ca el/ea are mai mult sau ca arata mai bine sau pentru i se pare ca X e mai destept/eapta? Daca mergem mai adanc, in substrat, vom gasi ca acest rau vine tot din sfera materialului, anume: invidiosul considera ca X are ceea ce el nu are... respectiv mai multi bani, o infatisare mai placuta, o pozitie mai buna... ceea ce inseamna ca pe plan material sta mai bine decat altul, deci tot la material ajungem, ca radacina a raului, respectiv avem de a face in cazul invidiosului cu pofte si dorinte personale din sfera materialului care se doresc a fi satisfacute.
      Ura se poate naste din invidie, din manie, de exemplu. X este manios pe Y ca nu face cutare lucru. De multe ori omul doreste ca lumea sa se invarta in jurul lui dupa propriile lui reguli. Deci tot prin zona materialului ne invartim. Ura poate veni dintr-un orgoliu crescut. Orgoliul (mandria desarta) este si el un defect... acest lucru arata ca omul respectiv este materialist, traieste pentru lume nu pentru Dumnezeu.

      Ștergere
    35. Mai adaug: schimbarea o vei obtine daca vei tine post si rugaciune o perioada mai indelungata. Iisus a fost ispitit de diavol in pustie dupa 40 de zile de post si rugaciune. Deci daca cineva doreste aceasta schimbare din tot sufletul solutia este: post si rugaciune, chiar si o perioada mai lunga pana cand raul din noi iese. Nu este o treaba simpla aceasta, pentru ca ispitiri vor fi, demonul (putem vorbi chiar de legiuni) se impotriveste plecarii, si va incerca oricum sa revina. Dar daca iti doresti cu adevarat nasterea din Duh, merita sa postesti si sa te rogi! Iisus le spunea ucenicilor ca exista soiuri de draci in oameni care nu vor iesi decat prin post si rugaciune! Deci sa postim si sa ne rugam, caci trezirea asa se va produce! Doamne ajuta!

      Ștergere
    36. Si tu crezi ca eu am nevoie de schimbare?

      Ștergere
    37. Eu nu cunosc daca tu ai nevoie de schimbare. Stiu doar ca trebuie sa fim nascuti din nou din Duh, caci asa a zis Iisus. Daca esti nascut din nou, din Duh, atunci esti ok, trezirea s-a produs! De la acest punct urmeaza evolutia, insa de evolutie toata lumea are nevoie, eu in primul rand!

      Ștergere
    38. Evolutia este valabila pentru oricine.
      Drumul spre Dumnezeu este deschis pentru toate sufletele. Pentru unii e mai lung, pentru altii e mai scurt. Sunt si unii care o iau in sensul celalalt.
      Vizavi de trezire, nu sunt doar doua categorii de oameni - treziti si netreziti. Sunt multe ceruri, fiecare cu treptele lor. Evolutia sufletelor nu are limita de timp sau salturi mari. Sunt si destui evoluati, treziti sau cum vrei sa le spui, care gresesc si-si pierd darurile dobandite.

      Ștergere
    39. Da, de acord cu tine Luc! Sunt mai multe ceruri, asa este. Dar vorbim aici de cerurile superioare (ultimele doua) Acolo sunt sfintii si Sf. Treime.
      Catre acestea tindem! Eu am dat solutia care reprezinta drumul cel mai direct! Acuma sa nu uitam conditia de baza pusa exact de Iisus: nasterea din Duh! Fara ea nu putem vedea Imparatia!

      Aceia care isi pierd darurile, au o problema... Trebuie sa veghem in permanenta! Diavolul sta la panda toata vremea sa prinda suflete in capcana!Incercarile vin... si la Iisus a venit diavolul cu propuneri, depinde de noi insa daca trecem peste ele sau nu!

      Cu drag!

      Ștergere
    40. Iti spuneam candva ca trezirea este primul pas. Pe urma vorbim de evolutie!Totusi din punctul meu de vedere conditia premergatoare evolutiei spirituale este trezirea spirituala! Depinde de fiecare ce alege cu liberul arbitru!

      Ștergere
    41. Păi evoluția începe odată cu prima încarnare, iar trezirea ține de viața asta, nu?
      Cei care se nasc evoluați se mai trezesc?
      Copiii care se nasc, cresc și trăiesc până la moarte în iubirea față de Dumnezeu și de creația Lui când se mai trezesc?
      Sunt mulți oameni simpli care nu-și pun multe întrebări, merg la biserică și urmează calea lui Isus. Ce ar însemna trezirea pentru ei? Ce ar trebui să facă?
      Eu înțeleg trezirea asta ca fiind întoarcerea păcătoșilor spre Dumnezeu. De exemplu un criminal, un hoț, etc care se pocăiește. El este un "trezit spiritual", dar nu e nici la unghia degetului mic la un om bun netrezit care nici nu are nevoie să se trezească.

      Ștergere
    42. Eu inteleg asa:
      cel care merge deja la biserica insa are un moment de revelatie si intelege ca a fi cu Dumnezeu prin dedicare 100% este mai important decat orice pe lumea aceasta, este momentul trezirii cu adevarat, de acolo incepe evolutia! Ceilalti care lasa naravurile rele dar traiesc totusi si dupa trup, nu sunt treziti 100%. Eu i-as numi "pe cale", in cautarea revelatiei.Iar netrezitii 100% sunt ignorantii.

      Ștergere
    43. La intrebarea:
      "Sunt mulți oameni simpli care nu-și pun multe întrebări, merg la biserică și urmează calea lui Isus. Ce ar însemna trezirea pentru ei? Ce ar trebui să facă?"

      Daca ei isi doresc cu adevarat sa vada Imparatia, trebuie sa se nasca din nou, din Duh. Aceasta inseamna ca trebuie sa tina post si rugaciune pana scapa de orice rau din interior, producandu-se eliberarea respectiv acea revelatie numita trezirea sau nasterea din nou prin Duhul Sfant. Abia de atunci "vor da mortii madularele" traind prin Duh, adica traiesc in lume insa nu mai sunt in ea, ei sunt ai Lui cu totul avand puterea Duhului Sfant in ei... materialului nu mai are putere asupra acestora!Aceasta inseamna forta spirituala, iar demonii vor incerca sa intre insa degeaba caci se lovesc de Duhul Preasfant care locuieste in ei, pentru ca ei nu mai apartin lumii ci Tatalui prin Iisus Hristos, Fiul Sau!

      Ștergere
    44. Repet: Și cei care sunt așa toată viața, de mici?

      Și altceva: Ce crezi despre cei care se căsătoresc și trăiesc ca frații, în feciorie? Care se chinuie să trăiască în duh?
      Ce-ar fi dacă toată lumea ar trăi așa? Cum e cu femeia care se mântuiește prin naștere de copii?

      Eu spun așa: Existența sufletului în corp fizic pe Pământ e o etapă în evoluție. Trăiești în trup, dar trupul e calul, iar sufletul călărețul. Poți oricând să te abții de la orice, dacă vrei.
      Învățătura bisericii este foarte bună. Dar adevărul e dincolo de ea.

      Ștergere
    45. Cine este in Duh, nu se chinuie pentru ca ajunge la un alt nivel de simtire si intelegere.

      Nu stiu ce inteleg cei care se casatoresc si traiesc in feciorie “ca fratii”. Sigur ceva ii aduce impreuna… respectiv ceva ii lipseste unuia ce are celalalt. Fiecare isi alege drumul cum considera.

      In Corinteni 7:

      "1.Cât despre cele ce mi-aţi scris, bine este pentru om să nu se atingă de femeie.
      2.Dar din cauza desfrânării, fiecare să-şi aibă femeia sa şi fiecare femeie să-şi aibă bărbatul său." Deci vorbim aici de o pofta a trupului...desfranarea.

      apoi,

      "8.Celor ce sunt necăsătoriţi şi văduvelor le spun: Bine este pentru ei să rămână ca şi mine.
      9.Dacă însă nu pot să se înfrâneze, să se căsătorească. Fiindcă mai bine este să se căsătorească, decât să ardă." Aici vorbeste de cel ce arde= pofta trupului;

      (...)

      "27.Te-ai legat de femeie? Nu căuta dezlegare. Te-ai dezlegat de femeie? Nu căuta femeie.
      28.Dacă însă te vei însura, n-ai greşit. Ci fecioara, de se va mărita, n-a greşit. Numai că unii ca aceştia vor avea suferinţă în trupul lor. Eu însă vă cruţ pe voi."

      (…)

      “38.Aşa că, cel ce îşi mărită fecioara bine face; dar cel ce n-o mărită şi mai bine face.

      39.Femeia este legată prin lege atâta vreme cât trăieşte bărbatul ei. Iar dacă bărbatul ei va muri, este liberă să se mărite cu cine vrea, numai întru Domnul.

      40.Dar mai fericită este dacă rămâne aşa, după părerea mea. Şi socot că şi eu am Duhul lui Dumnezeu.”


      Timotei se refera la versetele 14 si 15 mai degraba la femeile care traiesc dupa trup:

      “1 Timotei 2:
      14. Si nu Adam a fost amagit; ci femeia, fiind amagita, s-a facut vinovata de calcarea poruncii. 15. Totusi ea va fi mantuita prin nasterea de fii, daca staruie cu smerenie in credinta, in dragoste si in sfintenie. “

      Pentru ca daca luam in considerare Galateni 3:

      "27. Toti care ati fost botezati pentru Hristos v-ati imbracat cu Hristos. 28. Nu mai este nici iudeu, nici grec; nu mai este nici rob, nici slobod; nu mai este nici parte barbateasca, nici parte femeiasca, fiindca toti sunteti una in Hristos Isus."

      Ștergere
    46. Repet: Și cei care sunt așa toată viața, de mici?
      La care ei te referi?

      Ștergere
    47. Cei care traiesc in Duh de mici. Parintii treziti cresc copii treziti, nu? Ei cand se mai trezesc?

      Din epistole ce reiese: "Bine este pentru om sa nu se atinga de femeie". Asta spun oamenii. Dar ce spune Dumnezeu: "Nu este bine sa fie omul singur" (Geneza).
      Deci: Poti sa fii casatorit si sa traiesti in Duh, "sa dai mortii madularele"?

      Sunt suflete care sunt impreuna mai multe vieti, in diferite feluri sau nu de rudenie. Dar implinirea lor este atunci cand sunt soti.

      Ștergere
    48. Nu oamenii spun!In Biblie gasesti in
      Corinteni 7:

      "1.Cât despre cele ce mi-aţi scris, bine este pentru om să nu se atingă de femeie.
      2.Dar din cauza desfrânării, fiecare să-şi aibă femeia sa şi fiecare femeie să-şi aibă bărbatul său." Deci vorbim aici de o pofta a trupului...desfranarea.

      Noul Testament are intaietate.

      Ștergere
    49. Parintii treziti pot sa creasca copii netreziti. Trezirea este o chestiune personala.

      Ștergere
    50. Unele suflete sunt impreuna mai multe vieti caci au de rezolvat unele lucruri impreuna. Au legaturi karmice.

      Ștergere
    51. Oamenii, adică Pavel și Timotei.
      Nu mi-ai răspuns la întrebare.

      Cum vezi viața în Duh? Viață de călugăr?
      Poți să duci viață în Duh căsătorit fiind și întâlnindu-te cu prietenii?
      Poți să bei o bere? Să mănânci o înghețată? Sau îți scade vibrația?

      Ștergere
    52. Daca bei bere iti scade vibratia, daca fumezi iti scade vibratria! Sa mananci inghetata este ok. Sa nu mananci insa carne.
      Casatorit este ok-oarecum... dar necesita un anumit tip de cunoastere.Ambii parteneri trebuie sa fie insa evoluati.Poti fi in relatie cu partenerul tau dar nu din pofta trupeasca ci pentru manifestarea iubirii neconditionate si a fiintei androgine. Zice in Biblie, cei doi vor fi un sigur trup. Se produce un fel de armonizare. Sti, e valabila zicala: spune-mi cu cine te insotesti ca sa-ti spun cine esti! Daca vorbim de relatie, intre cei doi se intampla un schimb de energie. Se da si se preia karma. De multe ori ajungi sa platesti tu din karma partenerului. De aceea nu sunt ok relatiile din afara casatoriei. Poti prelua karma de la partenerul temporar.Poti sa te desparti de X si tu sa ramai cu o parte din karma ex-partenerului/partenerei si sa o platesti. Iar acesta poate pleca cu unele parti bune ale tale, de exemplu cu o parte din ce iti era tie destinat sau o parte din sufletul tau. Pe urma te intrebi de ce nu iti mai merge bine... si suferi.

      Cel mai bine este sa fii cu Divinul. Dar acest lucru necesita o intelepciune si un grad mai inalt de evolutie.

      Ștergere
    53. Luc, oare nu merita stradania spirituala in aceasta viata? Mai bine sa recuperma si sa evoluam cat mai mult, poate chiar 100%! Indiferent ce presupune acest lucru. Oricum tot acolo vom ajunge dar poate altadata...dar de ce sa nu ajungem sa vedem Imparatia inca din aceasta viata? Caci se poate! Eu cred ca merita! Merita mai mult decat orice lucru din aceasta lume materiala! Merita sa-L alegem pe Dumnezeu lasand lumea cu toata iluzia ei in urma! Astfel ne vom naste din Duh Sfant, inca din aceasta viata!Ii vom putea ajuta, de asemeni, mult mai mult pe semenii nostri!Cu drag!

      Ștergere
    54. Merita. Dar un om obisnuit nu poate sa ajunga sus la Dumnezeu intr-o viata.
      E greu sa te rupi de lumea materiala si totusi sa traiesti in ea.

      Cum poate sa-ti ia cineva o parte din suflet? Nimeni nu plateste pentru pacatele altuia. Doar daca vrea.
      Crezi ca de asta nu e bine sa umbli cu altii?
      Daca ai putere sa vindeci pe cei in suferinta, iei pacatele lor asupra ta? Suferinta lor are un rost si incerci sa-i vindeci si sufletul, dar nu ii iei karma.

      Ștergere
    55. "Merita. Dar un om obisnuit nu poate sa ajunga sus la Dumnezeu intr-o viata.
      E greu sa te rupi de lumea materiala si totusi sa traiesti in ea."

      SI DACA: incerci sa postesti si sa te rogi un timp mai indelungat? Experimenteaza si vezi ce se intampla! Dar trebuie sa simti ca vrei acest lucru...

      Ștergere
    56. Karma= sacul cu pacate, pe care il cari dupa tine. De acolo omul tot plateste. Sa te gandesti ca acest sac cateodata e mai deschis cateodata e mai putin deschis, iar cateodata este foarte deschis incat energia karmica razbate cateodata mai putin, mai mult sau foarte mult (atunci o patesti rau). Ideal ar fi sa dispara acest sac fara sa mai platim. Ori acest lucru se poate prin ridicarea nivelului de constiinta, respectiv trezire spirituala urmata evolutie iar faza finala este iluminare 100%. Nu are sens sa tot pierdem vremea. Mai bine evoluam in aceasta viata... decat sa tot cautam calea spre trezire spirituala complacandu-ne in aceasta lume iluzorie si sa tot platim din acel sac... aparand riscul sa mai adaugam in el. De aceea este foarte importanta nasterea din Duh. Este o chestiune extrem de serioasa la care e bine sa reflectam...

      Ștergere
    57. N-am vorbit despre mine, ci in general.
      Te mai contrazic de dragul conversatiei.


      Ștergere
    58. Cum poate sa-ti ia cineva o parte din suflet?
      In cazul unei relatii, daca se intampla o despartire, un partener sufera dupa celalalt foarte tare... este un exemplu.

      Ștergere
    59. "Crezi ca de asta nu e bine sa umbli cu altii?"
      Nu e bine sa umbli cu altii, e bine sa te casatoriesti daca ai nevoia de a fi intr-un cuplu.
      Bine este sa fii pe calea Domnului... nu a lumii, depinde insa pe unde esti cu trezirea si evolutia!

      Ștergere
    60. Mai explica-mi te rog cum e cu trezirea. Tii post si te rogi si dupa un timp se intampla ce? Ce incepi nou sa faci si ce nu mai faci? Cum ai trecut tu prin asta?

      Daca nu e bine carne si alcool, de ce Isus a pescuit si a schimbat apa in vin? Plantele nu sufera si ele cand le mananci?

      Apropo de biblie:
      Tit - "De omul eretic .... departeaza-te".
      Isus spunea: "Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine".
      Deci nimeni din alta religie nu are sansa mantuirii, nu?

      Iar daca suferi dupa cineva, ti se rupe sufletul? Unul care se indragosteste repede si sufera, cu ce mai ramane?

      Ștergere
    61. Relatia cu Iisus este una personala. De acolo am inceput. Si inainte mergeam la biserica, insa ca toata lumea... Mi-e destul de greu sa iti explic privind in urma. A fost cu ceva ani buni in urma. Poate El m-a ales... nu stiu. Cert este ca s-a intamplat acel click. Daca poti sa-L vezi pe El in fata ochilor... cu ochii mintii sau a intuitiei. Cum este El? Iti descriu o senzatie foarte placuta, pe care am mai scris-o pe blog: vad un soare auriu intr-un asfintit foarte dulce, un parfum minunat de trandafiri agatatori rosi-rozalii, de tipul mignon care cresc in tufe... foarte parfumati, poleiti cu un auriu frumos de la soarele de pe cer, dar cumva lumina pe care o raspandea era diferita iar apoi ca un fel de apa clara, cristalina care patrunde prin varful capului, respectiv prin crestet si intra in interior invadandu-l complet, impreganand astfel toata fiinta...iti da o stare de liniste si calmitate. Mai apoi postul si rugaciunea devenise o chestiune foarte placuta...in felul acesta puteam fi mai aproape de El. Pe urma am inceput sa primesc confirmari la diferite lucruri, era ca un fel de comunicare. Acum vreo opt ani am tinut post intr-o problema... rezolvarea a venit insa asa a ramas...post prelungit pana in prezent, respectiv nu mananc carne. Asa simt eu.Pe urma,iubesc animalele si nu pot de asemeni suporta sacrificarile. Bietele de ele prin ce trec...toate acestea pentru ce si pentru cine? Ma doare sufletul...
      Am avut un vis identic cu a cuiva apropiat: parea un loc frunos cu iarba verde foarte sanatoasa, cerul era luminat cumva, in acel loc era un templu alb, parea din marmura, cu trepte si coloane frumoase la intrare, nu era nimeni acolo decat eu, am urcat treptele acelui templu si am intrat, inauntru nu era decat un izvor din care iesea apa curata si limpede, in asa fel inca dadea cumva pe-deasupra prelingandu-se pe treptele albe ale templului. Era bine unde eram. Undeva in departare, foarte departe, am vazut un oras secatuit, cu constructii de culoarea nisipului din Sahara, foarte prafuit, nu era nici o verdeata acolo. Nu stiu daca era locuit caci era tare departe, pare aparasit cumva. Pe urma nu i-am mai acordat atentie pentru ca locul unde eram era frumos si era bine.
      Sa revin, plantele sufera si ele. De aceea e bine sa luam ca hrana roada plantelor si semintele. Nu sa le omoram pe ele.Bine este sa ajungem undeva, candva la performanta de a trai cu Lumina. Dumnezeu este Unul, consider ca nu e ok dogmatismul, nu condamn alte religii si nu consider ca iluminarea vine doar printr-o singura cale. Ti-am mai spus ca studiez tot ce inseamna sistem de credinte. Incerc sa gasesc asemanarile cu crestinismul. Cred ca exista un punct comun de unde s-a pornit. Pe acela il caut.
      Mantuirea este pentru mine echivalentul iluminarii 100%. Cand nu mai esti legat de material. Cand nu mai conteaza lumea aceasta, cand reusesti sa ii vezi nimicnicia, respectiv vezi valul iluziei si cand Il percepi pe Dumnezeu ca adevarata realitate.
      Depinde de cine se indragosteste acela. Importanta este totusi iubirea adevarata.

      Ștergere
    62. Il putem lua ca exemplu pe Sfantul Arsenie Boca. El a postit si s-a rugat 40 de zile pe muntele Athos.Sa urmam calea postului si rugaciunii caci mari lucruri vom experimenta! Inca din anii adolescentei am avut ocazia sa intalnesc fiinte din lumea nevazuta. Intradevar exista atat bune cat si malefice. Atat iti pot spune:
      cand vezi o entitate benefica ai o stare de liniste si normalitate, dar cand vezi ceva malefic... e oribil, scapi daca reusesti sa iti faci cruce, pentru ca entitatile malefice sunt expansive... De aceea iti spuneam ca semnul crucii este extrem de puternic! Iti vorbesc din experienta.

      Ștergere
    63. Lumea aceasta doar "cocheteaza" cu Divinul. Ei traiesc in acest material, de fapt, pe care il iau foarte in serios conform rolului, neputand sa costientizeze iluzia acestuia. Ei cred ca sunt pe calea buna, insa ... dedicarea nu inseamna jumatati de masura. Cel care cauta iluminarea si nu lumea, ia lucrul acesta in serios. Cel care cocheteaza doar cu Divinul, nu are cum sa ajunga la iluminare, pentru ca el de fapt iubeste lumea si materialismul ei... Am mai spus nu poti fi si cu Dumnezeu si cu Mamona... Depinde ce simti in sufletul tau... ce isi doreste el mai mult: Lumina sau lumea si materialismul ei...

      Ștergere
    64. ”Daca nu e bine carne si alcool, de ce Isus a pescuit si a schimbat apa in vin?”

      Trebuie sa luam in calcul contextul in care s-au prezentat aceste lucruri, ca simbolistica L-ai vazut vreodata, descris in Biblie, pe Iisus turmentat de la alcool cum vedem foarte des “credinciosi crestini” in tara noastra? Eu cred ca nu! Pentru ca alcoolul nu este bun, aduce fiinta catre pierzare. Ori omul nu stie cateoada de masura si o ia razna.
      Iisus a facut materializari, lumea era acolo si ii asculta invatatura… putea sa-i hraneasca pe aceia cu Lumina? Nu cred, pentru ca ei nu erau la acel nivel.
      Am citit undeva ca pestii sunt singurii care si-au dat acceptul ca entitati sa fie ca hrana. Insa eu nu mananc nici peste. Pentru ca nu doresc moartea lor. Nu doresc sa provoc suferinta vreunei vietati, pentru ca nu am acest drept.

      Ștergere
    65. In ce priveste eretismul.
      Pot considera eretism neprezentarea corecta/sau prezentarea partiala a invataturilor. De ce oare crestinii in aceste vremuri nu reusesc sa ajunga la iluminare, decat foarte putini? Multi se pierd in dogme, si acolo raman blocati. In trecut am avut razboaie si moarte in numele crestinismului. Am vazut in presa cum un popa ortodox rus binecuvanta o bomba care urma sa fie lansata in Siria. Este o anomalie acest lucru... Observam o contradictie a acestor lucruri si fapte cu Legea Iubirii. Unde exista Iubire Divina nu poate exista energia raului...

      Ștergere
    66. Razboaiele sunt generate de malefic. Trebuiesc stopate de indata. Trebuie sa incetam sa mai fim masa de manevra pentru acei, altii... Acei, ei, isi trag puterea din energia maselor care se lasa a fi manipulate, fara sa isi dea seama... astfel lumea face lucrarea raului.
      Acei, ei, sunt atat de perversi inca au reusit sa creeze sisteme de manipulare in masa fara ca cel manipulat sa realizeze. Aceste sisteme de manipulare sunt la nivel psihologic bine implementate, precum virusii (unul este dogmatismul religios). De secole si milenii au avut grija ca sistemele de manipulare sa fie in primul rand asimilate ca adevaruri de catre mase iar din acel punct e usor sa lucrezi cu masele. Apesi numai pe butoanele psihicului uman si se declanseaza nebunia, in directia dorita.
      De aceea este bine sa ne nastem din Duh, sa nu pierdem timp pretios. Caci raul este avansat ca lucrare pe pamant, trebuie starpit dar numai prin trezirea noastra si eliminarea valului iluziei pe care acei, ei, au avut grija sa-l implementeze (si acesta este un virus al mintii).

      Ștergere
    67. Ai putut comunica cu fiintele astea?

      Una este sa mananci carne si sa bei cu masura si alta e sa nu atingi de ele. Si Dumnezeu in Vechiul Testament ii invata pe evrei ce animale sa manance.

      In privinta crestinismului, esti deci de parere ca nu tot ceea ce e cuprins in doctrina este bun. Si atunci cum alegi ce bun si ce nu? Te lasi pe intuitia sufletului?

      Ștergere
    68. Nu mi-ai zis nimic de ascensiunea planetara.
      Si nici de rai si iad. Raiul e totuna cu Imparatia cerurilor? Ajungi acolo doar daca esti iluminat? Sau il mai vezi intre 2 vieti? Este locul din care nu mai e nevoie sa te incarnezi?

      Ștergere
    69. Cred ca mantuirea (iluminarea 100%) se poate produce inca din viata aceasta. In ce preveste raiul: sunt mai multe ceruri, raiul corespunde cerurilor superioare. Fiecare suflet merge pe fregventa careia ii corespunde ca vibratie. Un suflet nonevoluat spre ex. nu poate merge in Cerul unde sunt Sfintii, caci nu rezista acolo din cauza Luminii care are o anumita densitate acolo. Lumina arde ce este de vibratie mai scazuta. Deci nu vorbim de Ceruri cu straturi si substraturi (nivele) iar daca vorbim de ceruri vorbim si de inversul cerurilor, acolo sunt lumile demonice; si acolo sunt absorbite suflete, nu pot sa detaliez mai multe. In cerul superior este Sfanta Treime cu Maica.
      In Casa Tatalui Meu, spunea Iisus sunt mai multe locasuri. El spunea ca merge sa ne pregateasca un loc, din acele mai multe locasuri. De aceia nu exclud ca exista si alte cai care duc spre iluminare.
      Iisus spunea ca daca ne nastem din Duh vom VEDEA Imparatia cerurilor. Poarta catre cerurile superioare corespunde starii de eliberare din material. Daca esti eliberat,inca din aceasta viata ai acces, poti primi informatie si energie de acolo de o anumita densitate luminica, de aceia dintre cei iluminati primesc daruri. Adica eliberat fiind aici se deschid niste "usi", respectiv "fregvente" de unde vine o energie mai elevata.Si pe urma evoluam, spre Lumina tot mai mult, caci nu suntem singuri, este Sfanta Treime si Maica cu noi si toti sfintii. Deci ascensiunea (inaltarea) se poate produce inca de acum, din aceasta viata, daca ai ajuns la iluminare... suntem aici dar suntem si Sus prin informatia si energia care vine prin aceste porti. De aceia este important sa ne nastem din Duh.

      Ștergere
    70. Comunicare la nivel telepatic, se manifesta ca idei noi foarte bune si elevate. Unele chiar de ajutor pentru semeni. Mai mult ma intereseaza in prezent cum evoluez in continuare si cum pot ajuta pe altii...
      Insa entitatile malefice se autoinvita cautand sa intre in om. Am patit-o in vremea studentiei, intr-o noapte, a fost oribil. Semnul crucii indeparteaza neavenitii malefici, indiferent cum reusesti sa-l faci, important este sa-l faci.

      Ștergere
    71. Geneza 1:29
      "Apoi a zis Dumnezeu: "Iată, vă dau toată iarba ce face sămânţă de pe toată faţa pământului şi tot pomul ce are rod cu sămânţă în el. Acestea vor fi hrana voastră."

      Ștergere
    72. Intre 2 vieti te duci pe nivelul unde rezonezi... depinde pe unde esti cu evolutia sau involutia...

      Ștergere
    73. Rectific de la postarea 15:36

      Deci NOI vorbim de Ceruri cu straturi si substraturi (nivele) iar daca vorbim de ceruri vorbim si de inversul cerurilor, acolo sunt lumile demonice; si acolo sunt absorbite suflete, nu pot sa detaliez mai multe. In cerul superior este Sfanta Treime cu Maica

      Ștergere
    74. Și dacă ai evoluat într-un cer superior vibrației Pământului nu crezi că Raiul poate fi un corp ceresc corespunzător noii vibrații, în care te încarnezi?

      Ce crezi despre metanii, acatiste, lumânări, moaște, mirungere, împărtășanie?

      Ștergere
    75. Iar ca o parere a mea: imi vine greu sa cred ca Dumnezeul Iubirii ii invata pe evrei lucruri rele, criminale vizavi de animale. Este absolut in contradictie cu Legea Universala a Iubirii. Nu stiu de pe unde au mai copiat evreii pasaje, din credintele caror neamuri. Caci se stie ca au facut o mixtura de informatie copiata de peste tot de unde au putut, erau maestri la acest lucru.

      Ștergere
    76. Toate sunt bune! Ajuta! Doar cu un lucru sunt oarecum in dezacord: daca ti-ai marturisit pacatul... esti iertat? Si daca iar faci... Consider ca stingerea karmei vine odata cu o reala constientizare. Acea constienizare in urma careia nu mai ai cum sa repeti din nou gresala... pentru ca nu mai este acel rau in tine.

      Ștergere
    77. Pai, sunt suflete care merg pe frecventa 5, poate au venit la intrupare de pe 4 si au ajuns doar la 5 sa zicem. Acesta este un cer pentru entitati de vribratie mai joasa. Nu sunt luminoase. Nu are cum sa fie raiul acolo. Raiul este in cerurile superioare (frecventa 9 si 10), cu o vibratie de lumina foarte inalta! Iar acolo doar iluminatii ajung. Cei care au Lumina Interioara la acel nivel. Iata un bun motiv sa ne straduim cat mai mult!Cine e bun amic cu lumea si cu cele lumesti, nu este pe frecventa divina, nu poate intra acolo caci Lumina il arde, pentru ca este de denistate foarte mare.

      Ștergere
    78. Initial Dumnezeu a creat Raiul pe Pamant. Adam si al lui erau foarte evoluati si atunci a fost valabila chestia cu mancatul roadelor si semintelor. Apoi poporul si-a pierdut din vibratie, a coborat intr-o dimensiune inferioara si a inceput sa manance corespunzator acesteia.

      Iertarea pacatelor nu inseamna disparitia lor. Inseamna doar ca Dumnezeu iti da sansa sa urci inapoi spre El. Daca ai coborat mult si la un moment dat te "trezesti", ai de urcat inapoi de unde ai plecat, nu se sterge totul brusc cu buretele.

      Iar evolutia este un proces de durata. Unora le trebuie zeci de vieti sa treaca dintr-un cer in altul. Crezi ca ai venit intr-o singura viata pe Pamant si gata?

      Ștergere
    79. Sunt doar 9 ceruri. Nu e vorba aia: "Sunt în al noualea cer"?
      Comunicarea directă cu cei de sus apare din cerul al 5-lea. De acolo încep sfinții.

      Ștergere
    80. Te intreb: ce parere ai despre uciderea animalelor ca sa le mananci mai apoi? Este ok, aceasta? Cum se armonizeaza acest fapt cu Legea Iubirii Universale?

      Ștergere
    81. Iar daca Adam a fost atat de evoluat, cum de s-a pierdut asa brusc? Marul Evei a fost de vina?

      Ștergere
    82. Parerea mea: pacatele odata constientizare nu se mai repeta. Mi se pare tare stupid sa crezi ca daca ai marturisit un pacat ti-a fost iertat odata ce inca il repeti, deci radacina acelui rau inca este in tine! Mie mi se pare faza aceasta cu marturisirea= iertarea lor o mare manipulare... exact un virusel...

      Ștergere
    83. Sfintii sunt in cerul 9, St. Treime este in cerul 10 (se mai numeste si Opal)

      Ștergere
    84. OPALUL – Cetatea de LUMINĂ a Divinităţii – nu este vizibilă pentru nici un strat. Doar cei din stratul IX, Oraşul de Aur văd Opalul sub forma unui disc uriaş, gigantic, din care ţâşnesc feerice lumini, de o coloraţie indescriptibilă. Cei din Oraşul de Aur ascultă la răstimpuri corurile de Heruvimi şi Serafimi care cântă în timpul extazului Opalic. Frumuseţea muzicii din Oraşul de Aur nu se poate descrie în cuvinte.

      Sursa: Internet

      Ștergere
    85. Când un om “moare”, spiritul său este ridicat până în faţa “Tronului de Lumină”, de unde este atras automat pe treapta pe care o merită, coboară la nivelul de energie şi lumină potrivit efortului pe care l-a depus în viaţă. În faţa “Tronului de Lumină” nu există nici milă nici iertare, fiecare coboară automat acolo unde meritele faptelor şi activităţii sale l-au dus. Nimeni nu e vinovat, nimeni n-are ce ierta, judecata şi sentinţa se fac într-o singură clipă, prin privirea Părintelui Ceresc.

      Sursa: Internet

      Ștergere
    86. Am gasit informatia aceasta:
      https://putereaprezentului.files.wordpress.com/2013/01/manualul-ascensiunii.pdf

      Ștergere
    87. Pamantul este un corp ceresc din dimensiunea a treia. Corpurile fizice de pe el sunt din dimensiunea a treia. Viața pe Pământ este corespunzătoare aceleiași dimensiuni. Cu suferință, cu boli, cu tot ceea ce este. Trăim viața corespunzătoare vibrației Pământului.

      Dacă vrem să evoluăm, trebuie să ne ridicăm spiritul deasupra. Să nu mai fim robul trupului 3D. Cine vrea să rămână în 3D, continuă această viață. Cine nu, trebuie să încerce să trăiască cu sufletul într-o dimensiune superioară, trăind din păcate în aceeași lume.

      Uciderea animalelor este 3D. Într-o dimensiune superioară "Lupul va locui laolaltă cu mielul şi leopardul se va culca lângă căprioară; şi viţelul şi puiul de leu vor mânca împreună şi un copil îi va paşte" (Is 11,6).

      Dumnezeu a pregătit pe Pământ acum 8000 de ani grădina Edenului pentru un grup de suflete evoluate ("poporul lui Adam"). Aceștia au fost însă "izgoniți din rai" după ce au decăzut în urma contactelor cu oamenii involuați.
      Și cei de sus sunt ispitiți.

      Mărturisirea păcatelor este bună - primul pas este să le conștientizezi și să ți le asumi, ceea ce majoritatea nu-l fac singuri (ca la AA - "mă numesc x și sunt alcoolic").

      Ștergere
    88. Marturisirea pacatelor este buna, insa sa fie din suflet, cu o reala parere de rau si cu o constientizare. Acest lucru este posibil daca ai inteles ca ai gresit cu adevarat asfel incat raul din tine care a determinat pacatul respectiv nu mai are forta asupra ta, disparand, si astfel te mai curatesti de demoni.
      Marturisirea pacatelor nu este si stergerea lor, in condiitle in care le repeti. Inseamna ca acela, asa-numitul marturisitor nu a priceput nimic. Ori biserica pretinde ca ti s-au iertat daca te-ai spovedit ... adica putem pacatui iar si iar ca apoi sa le marutisim iar si iar... ca oricum se sterg daca merg la spovada. Mi se pare un pic deplasata chestiunea aceasta. Ca sa te faca sa depinzi de ei... adica sa si faci ce iti place, conform lumescului, ca apoi sa depinzi de ei mergand sa le marturisesti ca apoi sa te intorci iara sa la faci... si in felul acesta functioneaza mecanismul cu viruseii psi. Aceasta stopeaza evolutia. Preotii nu se vor lupta sa spuna lucrurilor pe nume pentru ca isi pierd enoriasii... si de unde mai au fonduri? Din pacate si in biserica a intrat materialismul destul de adanc.

      Ștergere
    89. Nu ne tine nimeni legati de 3D. Din contra cel care doreste evolutia trebuie sa iasa din 3D si sa se ridice la alt nivel. Cred ca e ceea ce trebuie. Involuatii stau in 3D, respectiv cei care traiesc sub iluzia materialismului, considerndu-l pe acesta un adevar, pentru ca nu pot mai mult si nu vor mai mult... ei se complac in acest materialism - dusmanul trezirii spirituale si al evolutiei.

      Ștergere
    90. Ce rost are daca X spune ca e alcoolic, iar apoi dupa marturisire bea iar alcool pe mai departe fiind in continuare un alcoolist...dar el crede ca a fost iertat, putand sa pacatuiasca iar si iar...caci iar va fi iertat. Sunt multi din acestia, daca ii intrebi ei se autonumesc "crestini"... este un dezastru... din acest motiv avem asa multi adormiti, pe cale...Biserica nu actioneaza in nici un fel sa starpeasca cu adevarat alcoolismul. Nu spune lucrurilor pe nume asa cum ar trebui, chiar daca este mai dureros pentru unii. Pentru ca si alcoolicul lasa bani la biserica... iar ei au nevoie de banii lui.

      Ștergere
    91. "Dacă vrem să evoluăm, trebuie să ne ridicăm spiritul deasupra. Să nu mai fim robul trupului 3D."
      Este o afirmatie foarte corecta. Care ar fi calea ridicarii sufletului deasupra, incat sa iesim din 3D si sa nu mai fim -robul trupului?

      Ștergere
    92. Nu e bine sa-i judecam pe altii. Fiecare cu pacatele lui.
      Si e greu sa nu mai faci un pacat, chiar daca il constientizezi. Esti ispitit de aia mici si rai din jurul tau care se hranesc cu energia pacatelor si a fricilor.
      Pe de alta parte, a ierta pe cineva care greseste repetat face parte din exersarea iubirii neconditionate. Cum ne-am antrena iertarea daca nimeni din jur n-ar gresi?

      Viata asta nu e iluzie. Asta e lumea 3D. Daca traim aici ori meritam asta, aceasta fiind si vibratia sufletului nostru, ori suntem mai evoluati si am ales noi sa experimentam viata asta. In amandoua cazurile nu avem ce sa ne plangem si sa ne revoltam.
      Iertarea pacatelor de catre preoti ajuta oamenii sa nu cada in deznadejde. Daca traiesti in pacat si nimeni nu-ti intinde mana sa iti dea o raza de speranta, te afunzi si mai tare. Ce-ai vrea sa spuna preotii: "Pacatele nu-ti sunt iertate, dar candva, ti se vor ierta"?
      Si nu toti iti dau dezlegare, ci mai intai canoane. Nici un duhovnic de manastire nu te impartaseste usor. 40 de zile de post, fara alcool, fara tigari, fara niciunul din pacatele marturisite, acatiste, si apoi omul se intoarce sa se spovedeasca iarasi.

      Calea ridicarii sufletului deasupra? Trebuie intai sa fii convins ca asta e sensul vietii. Apoi sunt doar exercitii de vointa. Ai nevoie si de ajutor. Prin post si rugaciune insa, pentru ca nimeni nu-ti calca liberul arbitru decat daca este chemat in ajutor.
      Iar satisfactia spirituala nu se compara cu nimic altceva si te impinge tot mai sus.

      Pana acum m-ai invatat si acum ma intrebi?

      Ștergere
    93. Ei, eu nu te-am invatat pe tine, a fost discutie purtata pentru ca cine va citi sa invete, de la noi. Eu asa am gandit.
      Eu nu-i judec pe altii, dar, e adevarat imi doresc sa vad o evolutie a acestei natii, in sensul de mai rapid. Ca sa nu trecem prin suferinte la nivel colectiv: gen cutremure sau alte rele, ci sa ne indreptam cumva catre trezire spirituala mai lin! Stim ca minoritatea se supune majoritatii. Iar din nou, nu-i judec pe preoti insa mi-ar fi placut sa vad ca isi iau mai in serios misiunea... si ajuta la ridicarea spirituala la alt nivel a natiei noastre...Consider, totusi, ca nu e suficient cat fac in prezent, iar aceasta este o observatie a mea, nu o judecata caci nu am dreptul sa judec eu pe nimeni!
      Lumea 3D... ceea ce ofera ea, este iluzoriu pentru ca in ce priveste aceasta materie... nu mai are valoare in momentul cand treci dincolo. S-a terminat piesa, s-a terminat rolul! Poate ca daca am coborat in 3D, am venit sa ridicam pe altii care inca dorm sub valul lui 3D, inlantuiti fiind in materie si materialism!

      Ștergere
    94. Bine ar fi ca oamenii sa se trezeasca, de ce sa cada in deznadejde? Poate ca vremea copilariei a trecut...de ce primim tratament tot ca si niste copii... ca si cum nu suntem in stare sa intelegem mai multe, ca si cum numai cu lapte duhovnicesc suntem in stare sa traim si nu cu hrana tare spirituala. Eu am credinta ca daca romanului i se explica frumusel cum sta treaba cu spiritualitatea, dar adevarul, s-ar obtine rezultate mai bune, peste asteptari si multi, multi s-ar trezi! Iar tara aceasta ar deveni Luminoasa! Pentru ca asa simt ca romanii sunt mai speciali si ar pricepe repede ecuatia ce adevarata a spiritualitatii, intr-un timp record! Adevarul este ca nu mai este prea mult timp iar daca ceva benefic care sa echilibreze starea de fapt nu se intampla, s-ar putea sa avem surprize neplacute...noi, roamanii. De aceea tot pun accent pe trezire, pe nastere din Duh si pe evolutie. Le simt necesare, acum...

      Ștergere
    95. "Ce-ai vrea sa spuna preotii: "Pacatele nu-ti sunt iertate, dar candva, ti se vor ierta"? "

      As vrea ca preotii sa spuna asa: nu te juca cu viata ta, caci este importanta; pacatele pe care le faci le platesti acum sau alta data... deci invata, mediteaza, schimba-te, naste-te din Lumina!Eu (preotul) sunt aici sa te invat tainele spiritualitatii, sa-ti reamintesc cine esti si de unde vii si incotro te indrepti ca om si spirit.

      Ștergere
    96. As pune totusi mai mult accent pe invatare si intelepciune, pe deslusirea tainelor spirituale incat generatiile viitoare sa creasca frumos, in Lumina... pentru a nu ajunge stapaniti de rau, caci e mai greu sa scoti raul decat sa-l previi ... deci cunoasterea pe linie spirituala este extrem de importanta. E bine sa se primeasca invatatura sacra, e rau sa lasi totul la voia intamplarii. Natia aceasta are nevoie de sprijin spre o reala curatire astfel incat Lumina sa se aseze in sufletul fiecarui roman!Iar apoi va fi bine cu aceasta tara!

      Ștergere
    97. De ce te gândești numai la români? Nu suntem toți copiii Lui? Crezi că în altă viață ai trăit tot în România?

      Cine să-i trezească pe români?
      Bisericile sunt pline mereu, țara are sute de mănăstiri, munții sunt plini de pustnici, minuni se întâmplă mereu.
      Dumnezeu e peste tot, dar oamenii nu-l văd. Cum spune Isus: "Se împlineşte cu ei proorocia lui Isaia, care zice: "Cu urechile veţi auzi, dar nu veţi înţelege, şi cu ochii vă veţi uita, dar nu veţi vedea". Căci inima acestui popor s-a învârtoşat şi cu urechile aude greu şi ochii lui s-au închis, ca nu cumva să vadă cu ochii şi să audă cu urechile şi cu inima să înţeleagă şi să se întoarcă, şi Eu să-i tămăduiesc pe ei."
      Ei spun că sunt prea săraci și prea bolnavi ca să mai fie și buni, neînțelegând că dacă ar fi mai buni n-ar mai fi bolnavi și săraci.

      Dar cine vrea să-l caute cu adevărat pe Dumnezeu, îL găsește.

      Ștergere
    98. Aici este problema Luc! Nici macar nu-l cauta multi din prea multa adormire. Este exact punctul sensibil!
      De ce vorbesc despre romani? Pentru ca Romania este tara cu misiune. Sigur ca toti suntem copii Lui, doar ca poporul roman are o misiune speciala, pentru ceilalti copii ai Lui!Poate reusim sa punem umarul pentru a ajuta la aceasta trezire. Profetia se va implini, insa mi-ar place ca aceasta trezire care sigur va fi, sa fie facuta lin nu prin intamplari cu necazuri si durere. Intr-o alta viata am trait in Romania DAR in alte vieti am trait si in alte locuri, unele foarte incarcate de spiritualitate.

      Ștergere
    99. Și eu îmi ziceam că e timpul să mai fac un pas pe calea spre Dumnezeu. Mai amânam. Îmi trebuia un imbold. Și imboldul a venit. Nimic nu e întâmplător.

      Binecuvântarea Domnului să fie peste noi toți.

      Ștergere
    100. Doamne ajuta Luc!Iubirea si Frumusetea Divina sa-ti fie calauza!Lumina sa patrunda in toata faptura ta, pana in cea mai mica particica, precum apa cristalina inmiresmata cu parfumul ametitor de dulce al trandafirilor rosi-rozalii! Iar Soarele Nemuritor- Dumnezeul Vietii Cel Plin de Slava, Unic si Adevarat sa lumineze in tine acum si alta data... pentru totdeauna! Pecetea Divina sa fie in sufletul tau, sa-ti aduci aminte toata vremea ca El domneste in sufletul tau prin iubire, pace, liniste, intelepciune, forta spirituala si adevar! Fie ca lucrarea Lui sa fie misiunea ta! Fie ca Lumina sa razbata catre ceilalti spre ajutor, trezire si iluminare! Binecuvantari!Dia

      Ștergere
    101. Daca doresti sa studiezi aceasta carte:

      http://spiritus.webege.com/yogananda/autobiografie/index.htm

      Ștergere
    102. Mulțumesc, Dia.
      Doamne-ajută!

      Ștergere
    103. Cu mult drag si intotdeauna!

      Ștergere
  2. Schimbări radicale.
    Schimbări capitaliste .
    România a constatat: cei care au supravieţuit pe....! (iar glasul, nu mai continuă dragii mei,ci lasă propoziţia neterminată).
    Completez eu (o banuiala):Cine a supravietuit pe timpul lui Boculet, poate si acum... sa traiti bineee!

    RăspundețiȘtergere
  3. DE MULT AM ASTEPTAT O SCHIMBARE.O SCHIMBARE CUTREMURATOARE IN BINE.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai ai mult de asteptat.Va veni in curand si schimbarea cutremuratoare pe care-o doresti atat de mult.Doar ca va fi in RAU,in foarte RAU....Citeste cu atentie profetiile marelui parinte ARSENIE BOCA daca nu crezi....

      Ștergere
  4. POATE FI URMATOAREA IPOTEZA:"ROMANIA A CONSTATAT:CEI CARE AU SUPRVIETUIT PE...!" TERITORIILE DELIMITATE,CUM AR FI.SI EXEMPLELE POT CONTINUA DE LA SINE.

    RăspundețiȘtergere
  5. TOT CE E POSIBIL.CLAR CA O CATASTROFA PRODUCE SCHIMBARI CHIAR SI LA NIVEL POLITIC.TRAGEDIA DE LA COLECTIV A RASTURNAT UN GUVERN.O CATASTROFA AR ZDRUNCINA PARLAMENTUL ROMANIEI,PENTRU CA AR FI MULTE VOCI APRINSE SI MULTA ACIDULATIE.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ghici cine a dat foc la Colectiv,ghici ghicitoarea mea....Si nu mai "bate campii" aiurea cu prostii......

      Ștergere
    2. ANONIM 18:44 TRAGEDIA DE LA COLECTIV E POSIBIL SA FI FOST PROVOCATA.NU TE CONTRAZIC.DAR CARE E LEGATURA?ORICUM E PROVOCATA ORICE TRAGEDIE,DACA NU E MANA MECANICA CRIMINALA,E MANA SPIRITUALA A PACATELOR.CARE E TOT CRIMINALA.SI ATUNCI DE CE SA NE INCALCIM IN SUNETE?PARDON,IN CUVINTE?

      Ștergere
    3. Parca cineva avea aceasta afirmatie: "ghici ghicitoarea mea"... dar am mai gasit si alte afirmatii "consacrate" gen: "guvernul meu" si... "ghinion"... cu tot ce implica...bine surprins Anonim 18:44, ianuarie, 29!

      Ștergere
    4. Gabriel, cum facem cu mana aceasta a pacatelor? Ca ne sinucide ca natie!

      Ștergere
    5. ANONIM 14:22 SA NE IUBIM UNII PE ALTII.SI CHIAR SI PARLAMENTUL ROMANIEI.

      Ștergere
    6. Da,aveti dreptate Anonim 14;22,ianuarie 30,Dvs. ati inteles ce-am vrut sa spun.Vreau sa va "completez" cu o alta afirmatie extrem de actuala si importanta pentru viitorul apropiat si mediu: "Pas cu pas".....

      Ștergere
    7. De agenturile straine ati uitat.Poate sa fie si ele implicate.Sodoma si Gomora.

      Ștergere
  6. schimbar nu vor fi doar in romania,cred ca se urmareste ceva de genul asta (https://saccsiv.wordpress.com/2010/11/20/analiza-mesajul-de-pe-georgia-guidestones-pietrele-indrumatoare-din-georgia-maxim-de-500-milioane-de-locuitori-pe-planeta-si-doctrina-noii-ordini-mondiale/ )

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie schimbat totul in tara aceasta.Prea multa bataie de joc.Prea multe biruri si umilinta asupra acestei populatii.Prea mulra batjocora din partea guvernului.senatului.parlamentului etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,se va schimba curand,vor fi si mai multe biruri, si mai multa umilinta,saracie lucie si bataie de joc!!!!!

      Ștergere
    2. Bataia de joc va continua atata vreme cat romanul mai permite!Cand va intelege ca are o tara care ii apartine lui si nu strainilor si cand va scapa de indiferenta caracterizata prin expresia: "las ca-i bine si asa", poate va face ceva!Cand va intelege ca are puterea de a schimba lucrurile in tara lui scapand de iluzia neputintei!
      Deocamdata e precum se vede, lasand loc strainilor si acolitilor lor sa ne sclavageasca...

      Ștergere
  8. EU DE REGULA NU CRED IN CONSPIRATII.CAT AR FI MASONII DE PUTERNICI NU POATE INTRA IN LIBERUL ARBITRU.ATHENIAN DACA LE DAI ACEST DREPT INSEAMNA CA SI NOI SUNTEM NISTE MICI DUMNEZEI.NU E CU NIMIC DIFERIT DE MINE UN MASON INTELEPT.CHIAR DACA SUNT PROST SI NU CUNOSC FORMULELE MASONILOR,TOTUSI UN MASON NU POATE FI MAI MARE CA MINE,PENTRU CA,PROST SA FI,NOROC SA AI,E O VORBA CAT SE POATE DE REALA.SI CHIAR ASA,DACA AR SCHIMBA MASONII LUMEA,DE UNDE STI,CA NU NE NUMARAM PRINTRE CEI 500 DE MILIOANE?TREBUIE SA FIM MAI OPTIMISTI SI DACA TOT NE PLAC BASMELE,SA ALEGEM BASMELE CARE NE CONVIN.SA ALEGEM REALITATEA SANATOASA.MAI BINE CREDEM INTR-UN DUMNEZEU OMNIPOTETENT CARE NE IUBESTE ATAT DE MULT,DE NU NE PUTEM NOI IMAGINA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti departe,foarte departe de realitate,te auto-sugestionezi si habar n-ai ce putere are iudeo-masoneria khazara!!!!!!

      Ștergere
    2. ANONIM 18:37 SUNT CONSTIENT,DACA LUMINA ESTE INFINITA SI INTUNERICUL ESTE INFINIT.DAR TOTUSI SA STAM IN LUMINA.

      Ștergere
    3. Vad ca nu intelegi ca iudro-masoneria-khazara confuce lumea !!!!!! Si asta de sute si sute de ani,poate chiar mii de ani!!!'!

      Ștergere
    4. Ne putem elibera de mafiotii masoni, dar cu arme spirituale. Este singura cale! Dar aceasta implica ridicarea constiintei romanilor la un anumit nivel!

      Ștergere
    5. Da,este adevarat ca ridicarea nivelului constiintei adduce dupa sine eliberarea din aceasta adevarata inchisoare in care suntem fortati sa traim.Este stiut faptul ca in masura in care ne "rupem" legaturile extrem de puternice cu planul material - legaturi mentinute si consolidate temeinic de iudeo-masono-khazari prin multe mijloace si sub diferite forme din ce in ce mai subtile si perfide - nivelul constiintei se ridica si in final toata aceasta "lucratura" perfida a iudeo-masono-khazarilor se naruie si ne eliberam.Dar pana atunci mai este mult,mult de tot,poate sute si sute sau chiar mii de ani....

      Ștergere
    6. Nu,draga domnule,lucrurile se vor schimba in timpul generatiei noastre.Nu peste mii de ani.Dar v-a fi f.f. greu.Tot cerul plange...

      Ștergere
    7. Anonim 31 ianuarie 2016, 19:37
      Dupa cum se misca lucrurile in reluare... sansele sunt f. mici! Gandeste-te, poporul roman pe scara evolutiva cam doarme. Nasterea a doua, ar trebui sa fie o realitate la nivel de tara ... pentru a putea apoi sa creasca acest popor din perspectiva divina. Priveste in jur... ce vezi? Evolutie pe linie spirituala? Eu vad altceva... materialism mult, din belsug. Pe la biserici dogmatism... oameni care cred ca sunt pe drumul cel bun... dar rautatea este in floare si alte rele. Asa arata divinitatea din noi? O fi ea divinitate sau altceva?

      Ștergere
    8. Mi-ar place ca trezirea noastra ca popor sa se intample frumos, din dorinta si setea permanenta sufletului nostru dupa Dumnezeu. Daca suntem popor cu misiune, si daca acest lucru ar fi sa fie la aceasta generatie... ceva trebuie sa se intample care sa duca la trezire. Ori apare un sfant care poate sa trezeasca sufletele din adormire ori se va intampla ceva dureros care duce la trezire.

      Ștergere
    9. Despre masonerie am citit foarte mult,am parerile mele dar ce e cu " kakazarii" astia de under i-ai scos.

      Ștergere
    10. Khazarii astia se inituleaza evreii de azi. Sunt cei care domina lumea aceasta si o inrobesc! Cauta pe net despre ei sau daca are cineva material sa-l recomande!

      Ștergere
  9. Dna Maria,ar putea avea legatura cu cutremurul?Am o intrebare la care va rog sa imi raspundeti:De ce unii scriu pe blog ca prunca 7 va aduce urgia?Cu drag,Stancu Alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu ne spuneti decat eu nu stiu unde si cand va fii?cred ca stiti mult mai mult dzeu nu cred ca va spune sa va ascundeti

      Ștergere
    2. Prunca 7 are misiunea ei! Intunericul se va risipi si Lumina va veni in locul lui. Intotdeauna o schimbare implica si o anumita rezistenta a vechiului! Dar am credinta ca totul va fi bine, intr-un final!

      Ștergere
    3. Nu va mai luati de PRUNCA 7am visat ca aceasta vafi fiica d- neiMaria. Va anunt EU cand.

      Ștergere
    4. Anonim ce ai patit? Ai clarvedere?

      Ștergere
  10. ANONIM 16:14 NU EXISTA BINECUVANTARE FARA URGIE.

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamnă Maria, aceste voci pe care le auziți sunt de bărbat sau de femeie? Adică niște entități se plictisesc și ce spun ei? Hai să mai aruncăm o frază spre madam Maria.penibil

    RăspundețiȘtergere
  12. ADEVARUL ESTE PENIBIL.MINCIUNA ESTE FRUMOASA.DE CE ESTE PENIBIL,HIPNOTIQ?CA NU POTI INTELEGE?SI DACA AI O ATITUDINE HULITOARE TE AJUTA CU CEVA?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marian,te rugam,nu mai scrie cu majuscule,ne dor ochii,suntem si noi batrani.Multumim.

      Ștergere
    2. ANONIM 20:50 I-MI PARE RAU,PE TABLETA NU AM LITERE MICI.AM INCERCAT IN REPETATE RANDURI SI NU MERGE.SE INTRERUPEREA MEREU.

      Ștergere
  13. https://cuvintecezidesc.wordpress.com/tag/rugaciunea-inimii/

    „Doamne, Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine păcătosul”.

    RăspundețiȘtergere
  14. Dna Maria cum ați putut să dați drumul comentariului-anonim 18,47 ??? E pe placul dumneavoastră ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi cer iertare ! Din graba, s-a strecurat si acel mizer Comenatriu!
      Multumesc frumos si promit ca o sa fiu mai atenta !
      L-am sters !

      Ștergere
  15. http://stireazilei.com/incredibil-transilvania-se-rupe-de-romania-la-parlamentul-european/

    RăspundețiȘtergere
  16. Scriam și eu câteva ore în urmă o povestire prea posibil adevărată despre legătura dintre România și Australia. Zic așa: Dacă România dovedește că este adevărată, atunci mesajul primit de d-na Maria se poate împlini pașnic, pozitiv, și să fie vorba de cei ce au supraviețuit ca și coloniști la început în Australia au fost cei ce au ridicat Australia la înălțimea de astăzi, iar ei sunt români. Aici este ce scrisesem înainte, postat la blogul despre „Vom mânca foc de Crăciun” din decembrie 2015:
    „Hmmm...În Australia de Crăciun 2015, chiar pe 25 decembrie, în statul Victoria a fost un foc devastator care a distrus 103 sau 108 case de-ale bogătașilor ce locuiau pe și în jurul vestitului drum: Great Ocean Road. Fusesem pe-acolo cu familia doar cu vreo trei luni înainte de asta și ne minunaserăm de-a binelea despre cât de mari si fastuoase case se aflau pe acolo, un drum de vis, chiar între ocean și munte. Nici un mort...Domnul iubește România! Ce are România cu Australia???
    Aceste lucruri ce le voi scrie cât de detailat pot, i-au fost spuse soțului meu de către o doamnă chiropractor și naturopat de aici de la noi din Victoria, Australia, de origine semi-română, o creștină prin care Domnul face minuni de medicină și la care vin VIP ai lumii ca să fie readuși la sănătate. Deci la această doamnă și la soțul ei a venit în vizită cam 30 de ani în urmă un român? sau german? profesor universitar și cercetător specialist în istorie antică. A venit fiind invitat la Melbourne să dea ceva lecturi universitare. Acesta a declarat la doamna noastra ca Australienii veniți aicea la început ca și pușcăriași ai Angliei, cu care s-a colonizat la început Australia, au fost în marea majoritate de origine români dar români din strămoșii Românilor. Ce se întâmplase? Acei vechi Români (sau cum se numeau atuncea?) emigraseră câteva familii în Anglia de atunci. Însă acei englezi i-au disprețuit ca fiind un fel de țigani și i-au alungat la periferia orașelor unde aceștia trăiau în sărăcie. Peste secole s-au asimilat întru cât și s-au înmulțit mult dar încă au rămas săraci. Când s-a descoperit Australia, pușcăriile Angliei erau pline de acești săraci care fuseseră acuzați că „furaseră de pe moșiile bogaților” un iepure sau un măr sau așa ceva mic. Fiindcă nu știau cum să se scape odată de ei, englezii i-au trimis în Australia s-o colonizeze. Așa se face că Australienii albi ce au colonizat Australia sunt oameni cu inimă și suflet foarte mare, care sar în ajutor la nevoie, și sunt foarte curajoși...(dacă nu credeți vă rog să căutați serialele ”Outback Wrangler” și să vă convingeți!!!)Romănii vechi, chiar și noi din vremurile noastre avem aceste trăsături de neam! Dar faptul că Australia apoi a continuat să se umple prin emigranți veniți din tot globul, acești Australieni au avut de suferit câteodată și nu prea se mai încred în emigranți, ba chiar au ajuns unii dintre ei înșiși să stigmatizeze pe emigranți, dar nu cred că așa rău cum au fost ei stigmatizați în Anglia. Aceasta este povestirea despre legătura României cu Australia. Cine este în domeniu și poate să aducă aceste dovezi?? Ar fi o mare lovitură pentru România să se poată lua de mână cu Australia și să dovedească cine sunt ca popor! Și dacă așa este, atunci „VOM” MÂNCA FOC DE CRĂCIUN se leagă cu noi românii.

    Și încă ceva legat de ce am scis adineaori: Mitar Tarabisch a văzut că pe continentul Australian nu va cădea nici o bombă în războiul mare nuclear ce stă să vină. Iarăși aici legătura dintre România-Australia, căci alții au prezis că și România va fi scutită în acea vreme. Oricum penste Australia Dumnezeu a revelat prin mai mulți profeți creștini ai zilelor noastre că în viitorul apropiat va veni o vreme de mare și puternică trezire spirituală!!! Se potrivește și asta cu ce se spune despre Romania din viitor!”

    RăspundețiȘtergere
  17. Deci ar putea suna așa: „Schimbări radicale, schimbări capitaliste! România a constatat: cei care au supraviețuit pe continentul australian și au colonizat Australia la început sunt de origine români și prin ei s-a ridicat Australia la înălțimea și binecuvântarea de care se bucură astăzi. Românii deci au reușit să constate ceeace caracteristicile lor de neam din pricina cărora MASONII SE TEM DE ROMÂNIA: românii sunt oameni cu suflet și inimă mare, gata să sară în ajutor la nevoie, și sunt foarte curajoși, nesfiinduse de muncă grea.” Eu cred că așa poate suna articolele de ziare și radio-TV care vor veni în curând ca un fulger peste tot globul. E VREMEA SĂ ȘTIM CINE SUNTEM!!! ȘI SĂ NE IUBIM CA FRAȚI!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Scuze, dar trebuie să adaug un detaliu important despre povestirea Australia-România, din cauză că am zis că voi fi cât de precisă pot. Vine soțul acasă de la lucru și-i spun că am postat comentariile acestea azi, și el îmi spune: profesorul universitar era din Anglia, doctor PHD în istorie antică. Asta dacă cineva dorește să cerceteze tema AU-RO și să încerce să dea de acest om. Din păcate doamna chiropractor nu-și mai amintea numele lui.

    RăspundețiȘtergere
  19. TOTI SUNTEM EGALI,DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE,IN TOATE DOMENIILE SI TOTI NE VO-M INTALNI IN ACELASI LOC.TOTI SUNTEM GRESITI IN FATA LUI DUMNEZEU.NU E NICI UN SFANT MAI PRESUS CA UN PACATOS SAU UN PACATOS MAI PRESUS CA UN SFANT.TOATE DRUMURILE SE VOR INTERSECTA SI SE VOR INTALNI INTR-UN SINGUR PUNCT.

    RăspundețiȘtergere
  20. Maria, ar putea fi interpretat mesajul si in aceasta forma?

    "Schimbări radicale.
    Schimbări capitale (in loc de ~iste) .
    România a constatat: cei care au supravieţuit pe....!

    RăspundețiȘtergere
  21. Doamna Maria după cum ati primit mesajul cu cutremurul chiar se v-a schimba totul.

    RăspundețiȘtergere
  22. Pt.Luc, intrebare : Ai scris mai sus intr-un comentariu ca exista si oameni nascuti din Duh- ia splica matale frumusel cum ar veni asta :) rog publicati doamna Maria.

    astept raspuns Luc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact cum am spus.
      Sunt suflete foarte evoluate, fii ai lui Dumnezeu, conceputi din Duh si nascuti de femei in varsta.

      Ștergere
  23. Merge si al caror mame au incercat (prin mijloace specifice) sa nu duca sarcina la bun sfarsit fara reuseasca , nu-i asa ? ( tu te incadrezi la una din astea,Luc ?)
    Raspunde daca vrei la ambele !

    RăspundețiȘtergere
  24. Ca sa va lamuresc contradictiile de mai sus tie Anonim din 1.feb. 16.42 si tie Luc va spun:
    Amandoi aveti dreptate!
    Tu Luc spui ca nu conteaza prea mult pacatele trupului.
    Iar tu Anonim spui ca daca te nasti a doua oara, din duh trupul e mort pt.pacat.
    Ambele variante pot fi corecte in cazul descris de mine mai sus, adica sarcina sa fie normala dar pe timpul sarcinii duhul sa nu fi permis intreruperea sarcinii prin interventie directa!!!!
    Intr-adevar,nu cred sa am IQ mai mare de 1000, recunosc.
    Oricum, cam ciudat pt. mine recunosc, amandoi a-ti pus perfect problema, unul visator, fara vreo treaba cu biserica dar Liber; celalalt un pic ,,acoperi''aluziv dar cunoscator perfect al celor bisericesti ori analist pe undeva☺,ori calugar adevarat (Prislop sau pe aproape), ori Int. Bor .
    Inteligence poate fi valabila, desi in cazul tau nu cred ca e asa si pt. tine Luc.


    Al vostru necunoscut care va doreste Fericire !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CREZUL UNUI JeDi

      Sunt un Jedi, un instrument al pãcii,
      Unde este urã, eu vreau sã aduc iubirea,
      Unde este indoialã, eu vreau sã aduc credinţa,
      Unde este jignire, eu vreau sã aduc demnitatea,
      Unde este disperare, eu vreau sã aduc speranţa,
      Unde este întuneric, eu vreau sã aduc lumina,
      Unde este tristete, eu vreau sã aduc bucuria.
      Sunt un Jedi şi nu voi cãuta mai mult,
      Sã fiu încurajat decât sã încurajez,
      Sã fiu înţeles decât sã înţeleg,
      Sã fiu iubit decât sã iubesc.
      Pentru cã dãruind primim,
      Pentru cã iertând vom fi iertaţi,
      Pentru cã luptând pentru pace, dreptate şi adevãr,
      Ne sacrificãm pânã la moarte, însã cunoscând şi trãind apoi Viaţa Eternã.

      Sursa: internet
      De la Anonim 1.feb. 16.42

      Ștergere
    2. Cu toate ca initialele J D vin in cazul meu de la John Doe (necunoscut),acum cativa ani m-a acostat o doamna mai varsta si nici una nici doua mi-a spus ca ,,Forta'' e mare in mine si ca ea vrea sa stea langa mine sa deprinda si ea tainele ,,Fortei''
      La raspunsul meu ca e nebuna, ca habar n-am despre ce e vorba s-a mirat spunand ca nu se poate sa nu stiu deoarece de ce ar fi asa de ,,impinsa'' spre mine daca eu habar n-am despre...
      Intr-adevar, e posibil ca femeia sa fi avut dreptate:)))

      Ștergere
  25. Se poate.
    Dar așa cum sunt suflete care forțează încarnarea, ca să zicem așa, se poate ca prin voința și puterea părinților să se blocheze această încarnare.

    RăspundețiȘtergere
  26. In ce priveste intrebarea din paranteza la prima postare nu ai raspuns, astept..

    RăspundețiȘtergere
  27. Mie mi se pare ca esti.
    Bun sa te-ntreb si pe tine:
    daca salvezi pestisorul si acesta iti indeplineste una singura orice dorinta care ar fi aceea ? acesta este un examen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am nevoie de nimic.
      Poate doar de mai multa credinta. Dar credinta nu poate sa ti-o dea nimeni.

      Ștergere
    2. Daraga Luc,am citit toate comentariile cititorilor acestei postari a doamnei Maria . Intrebarea-examen cu pestisoru' m-a determinat sa intervin si eu...Eu as fi raspuns asa : raspund la intrebare daca-mi spui cine esti...si cine este pestisorul ? Pentru ca orice suflet de pe pamantul acesta isi doreste mantuirea...cine este acest JD (JeDi-probabil din Razboiul Stelelor),care te examineaza ? Cumva se erijeaza in judecator ? Sau il deranjeaza ceea ce ai spus ? Anume ca drumul catre mantuire trece prin biserica.Toata lumea loveste in preoti - dar se uita ca biserica a fost instituita de Domnul Nostru Iisus. Eu prin biserica m-am trezit si am avut trairi minunate...Si nici-o alta personalitate din in intregul univers material si spiritual,nici din cerurile sfinte,nu au venit pe pamant sa moara pentru noi.Si nimeni nu a avut puterea de a deschide portile Raiului pentru oameni,care mergeau pana la Hristos,cu totii in IAD buni si rai.Trupul lui Hristos este Biserica.Iar Hristos ne-a asumat in trupul sau pe toti.Ma intreb daca Domnul JD este sau a fost botezat ? ...La ce bun milenii de sfinti ? Apoi vis a vis de Sf Scriptura sunt multe polemici.Bunul Dumnezeu sa ma lumineze pentru a spune adevar...Pana la Hristos Sfintele scripturi au fost corect transmise - sa amintim ca Domnul Iisus talcuia scripturile in temple chiar de la varsta de 12 ani.Deci vechiul testament era neschimbat. Iar pentru noul testament vin cu o intrebare:Sfintele evanghelii de unde sunt ? Nu sunt ele citate din Noul Testament ? Atunci ce nu este in ordine ?...Energia intrebarilor adresate tie nu se simt in rezonanta cu crezul sau,Crezul JeDi ...Fie ca Lumina Domnului Nostru iisus Hristos sa se aprinda in inimile noastre ale tuturor,Lumina Sfintei Sale Cruci sa ne fie PAVAZA SI SCUT. Iar tie Luc iti doresc Mantuire...Sa fii binecuvantat.

      Ștergere
    3. Doresc sa rectific mai sus din respect pentru numele Mantuitorului Nostru Iisus Hristos.A fost neintentionat scris cu litera mica.Iar Ingerul a spus:"Si numele lui v-a fi Iisus."...Frati crestini si necrestini,analizand cuvantul conform limbii noastre romane,inseamna "Ii-sus" adica Este Sus,sau Cel de Sus...Cu drag va spun ca si MARIA are o traducere minunata.Dragii mei,luati aminte : Mari-i-ea,adica Mare-este-ea.Va mai spun acum o taina la care sa va ganditi: iata EVANGHELIE.Am sa separ pe grupe de cuvinte,pentru a putea reda intelesul adevarat a ceea ce inseamna.Fratilor este frumos ! Iata : EVA-ANGHELI-E.Deci EVA inseamna VIATA , ANGHELI inseamna INGER (vine din limba greaca ),iar E , de la ESTE.Deci EVANGHELIE inseamna ESTE VIATA INGEREASCA .Domnul Nostru Iisus Hristos ne-a adus invatatura unei vieti ingeresti.Acesta este Evanghelia : Cuvantul Domnului despre cum sa traim de pe pamant o viata ingereasca . Pentru aceasta s-a intrupat,a patimit si a murit pentru noi.In acelasi timp i-a scos pe Adam si Eva din iad,protoparintii nostrii.In acelasi timp a creat o Cale, oferindu-se pe Sine insusi,pentru ca tot omul sa poata intra in Rai.Astfel a spus EU SUNT USA...si mai departe stim cu totii.Aceasta v-am dezvaluit din dragoste pentru Dna Maria si cititorii acestui blog,binecuvantati sa fie!

      Ștergere
    4. Iar despre suflete fratii mei,lasati tainele sa fie taine pana cand Bunul Dumnezeu v-a descoperi El Insusi Adevarul tuturor.Toate sufletele vin de la El - de aceea ii spune sufletului suflet,ca este SUFLARE din SUFLAREA LUI DUMNEZEU. Intelege-ti dar fratilor ca sufletul este bateria existentei noastre si nu numai,pentru ca darurile au fost puse de Domnul acolo.Si cum nici suflarile noastre nu sunt toate la fel,nici sufletele nu-s la fel.Si cum toate suflarile noastre sunt pretioase,asa si sufletele sunt toate la fel de pretioase in Sfanta Fata a Sa.Prin urmare nu suntem asemenea,dar suntem egal pretuiti la Dumnezeu.Cautati si in rezonantele limbii romane ca adevarat este : "Limba noastra-i o comoara..." Si daca Dragii mei,Dumnezeu ne pretuieste pe toti si noi trebuie sa ne pretuim unul pe altul ca venind cu totii din acelasi loc spiritual.Marea intrebare este unde ne indreptam ? Oare degeaba Doamna Maria indeamna la bine ? Cat imi doresc ca Focul Iubirii Sfinte a Domnului Hristos sa se aprinda si sa cuprinda intreaga planeta ? Fratilor nu scriu de dragul de a scrie sau ca sunt mai cu mot decat fratii mei Luc si JD,ci pentru ca am simtit aceasta iubire.Atuci fratii mei ve-ti realiza ca nimic nu conteaza decat sa fii una cu Dumnezeul Iubirii Divine.Cu drag,acelasi Anonim care va iubeste.

      Ștergere
    5. Crezul JeDi, nu a fost pentru Luc. A fost pentru anonimul cu numele JD, tocmai pentru ca si-a pus acest nume JD. A fost un fel de raspuns la ceva trait de dansul! Asa am simtit sa-l postez pentru el.
      Cu Luc am dezbatut alt subiect, mai sus postat! Respectiv nasterea din Duh! Cu drag!

      Ștergere
    6. Poate ar fi bine sa citim un mesaj cu atentie. JD nu a postat crezul JeDi.Repet:Anonim 1.feb. 16.42 expune pentru JD! In aceasta formula nu este inclus Luc. Ceea ce s-a expus are un fundament pozitiv. iar JeDi este doar un simbol daca intelegi. Poti spune si asa: Crezul unui crestin. Caci ce scrie acolo are legatura cu imaginea unui bun crestin! Cu drag!

      Ștergere
    7. Anonim3 februarie 2016, 06:05! Redau din cuvintele tale:
      "Trupul lui Hristos este Biserica.Iar Hristos ne-a asumat in trupul sau pe toti.Ma intreb daca Domnul JD este sau a fost botezat?"
      Intrebare: un om botezat, care merge la biserica si care dupa ce iese de acolo face extrem de multe rele... este el in trupul lui Hristos? Repet: a fost botezat si merge la biserica in fiecare duminica!Am vazut multe cazuri.

      Ștergere
    8. Nu ma deranjeaza intrebarile.
      Iar pestisorul din poveste are treaba cu materialul, nu cu spiritualul.

      Ștergere
  28. Anonim 3 feb 10 40, eu am incercat sa lamuresc lucrurile dar dna Maria nu mi-a publicat comentariile,neintelegand ca folosind cenzura construieste un drum care poate fi strabatut si in sens invers, INDIFERENT pe ce bariere s-ar baza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am lamurit cine a expus! Este ok! Eu am expus pentru tine! :)
      Vizavi de publicare, este dreptul Mariei sa publice ce considera pentru ca blogul ii apartine!
      Cu drag pentru JD!

      Ștergere
  29. Cu mult drag si cu respect pentru voi dragii mei frati,imi cer scuze pentru neintelegerea mesajelor voastre.Fie ca Bunul Dumnezeu sa ne lumineze pe toti si sa ne binecuvanteze pe toti cu harul Iubirii Sale Sfinte.Sper ca nu v-am ranit cu ceva si sper totusi ca au folosit cele ce am postat.Iar pentru Anonim care a publicat in 3 febr,10:58 .Ai dreptate sunt si oameni botezati care merg la biserica regulat si ii ranesc pe altii sau nu aplica in viata lor invataturile Domnului Iisus, care ne-a aratat Calea Iubirii si a compasiunii.Am avut si eu aceasta experienta. Plangeam in fata Sfintei racle a Sfantului Dimitrie Basarabov, cu copilul de mana intr-o mare si grea incercare fiind .In loc de iubire si compasiune am primit observatii.Acestia sunt oameni care pretuiesc forma si uita de fond,cum spunea Parintele Ioan de la Recea - unul din marii nostrii duhovnici.Asa este multumesc de observatie. Adevarat este : multi ne pierdem uitand ca Sfantul botez este pecetea Duhului Sfant care ne da sansa de a fi fiii lui Dumnezeu,daca intelegem si urmam Calea Iubirii.Daca am avut o incercare prin acea persoana,Maica Domnului nu m-a lasat si am mers mai departe, caci intr-adevar ajutor am gasit prin Dumnezeu.Iar pentru JD te rog sa ma ierti.Cu totii sa fiti imbratisati de Tatal Nostru Ceresc si mangaiati in inimile voastre,cu drag tuturor si slava lui Dumnezeu care face lumina in toate.Chiar daca Dna Maria nu a publicat totul,nu fii mahnit JD,caci astfel Domnul ne-a incercat inimile. Iar inima mea s-a bucurat de felul cum a-ti cerut lumina fiecare.Cu drag,acelasi Anonim care va iubeste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multe binecuvantari!
      De la Anonim 2 februarie 2016, 01:25

      Ștergere
  30. As vrea sa revin cu un raspuns pentru Anonim 3febr 10:58.Voi raspunde exact pentru ca asa este frumos din respect pentru tine si pentru Domnul Nostru Iisus Hristos. Radpunsul este DA,fac si ei parte din Trupul Lui Hristos.Dar,fac parte din ranile si durerile lui...Este o vorba : il rastignim pe Hristos cu pacatele noastre.Nu intelegeam.Cum vine asta ? Hristos odata s-a rastignit! Dar El a spus : " EU SUNT CALEA, ADEVARUL SI VIATA." Este deci valabil pentru tot ce este viata.Deci sufera continuu pe cruce.Pe crucea Vietii.Suntem asumati in Trupul sau ca si Creator,ca si Matuitor dar ca si Dumnezeu si Om sufera imens si profund.Sufera pentru cei chinuiti,si este ranit adanc de cei ce chinuiesc.Este ranit si de neadevar,de indiferenta,de impietrire pentru ca acestea sunt lipsa iubirii.E mare durere pentru Hristos,crestinul pacatos.Iarta-ma fiinta draga,care ai pus aceasta intrebare ,tu ai punctat un adevar,care mi-a adus in imagine Golgota cu Maicuta Domnului Indurerata,Hristos pe cruce rastignit,cerul intunecat,furtuna,ploaie si vant,cutremur mare de pamant ( sensibilitatea zidirii care a plans si s-a cutremurat ),iar evreii n-au inteles nimic, ca si noi in zilele noastre ca natiune...Sa fim cu totii binecuvantati cu harul pocaintei si al iubirii ( pocainta- trezire ). Cu multumiri,L.G.Multumiri pentru ca raspunzand Dumnezeu m-a luminat si pe mine prin tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu-l mai rastignim iar si iar pe Iisus! Sa cautam sa trecem la alt nivel! Caci nu putem sluji la doi stapani. Ori il alegem pe Dumnezeu ori pe Mamona. Calea de mijloc nu prea merge... parerea mea:jumatatile de masura nu duc la ceva temeinic. E ca si cum omul si-ar zidi casa pe nisip...nu pe stanca.

      Ștergere
  31. Te intrebasem, Luc daca esti blond cu ochi albastri, nu s a publicat, mai incerc odata.

    RăspundețiȘtergere
  32. In asteptarea publicarii celorlalte comentarii, am citit pe internet despre cavalerii jedi,parerea mea au un pct de vedere interesant cu Exceptia ca folosesc cuvantul forta , in loc sa spuna
    DUMNEZEU-unicul , al tuturor a tot si toate ( da, daca nu publicati pt mine devine clar cum sta treaba )

    RăspundețiȘtergere
  33. Crezi că sunt pleiadian?
    N-am nicio atracție pentru extratereștri. Sunt ca și noi niște suflete încarnate, puțin mai evoluați.

    Și nu sunt blond.
    Dezamăgit?

    RăspundețiȘtergere
  34. Vizavi de roiul Pleiadelor, o stea principala se numeste Alcyone care inseamna “Soarele central spiritual” .
    Al= articolul hotarat pentru Cyone.
    Alcyone se citeste Alsion, asfel daca separam articolul hotarat avem Al Sion ~ Sionul= Cetatea lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  35. Nu ma lasa ,,blogul"" sa ti raspund Luc,incepe sa ma supere.

    RăspundețiȘtergere
  36. Anonim 3 februarie 2016 16:48
    Multam de expunerea crezului
    A contribuit (crezul) marilor schimbari aparute in ultimul timp.
    Din pacate,simt ca nu ni se mai permit ani pe acest pamant ...
    Dar nu batut in cuie este !
    Forta fie cu tine spre Fericire !
    Marele lup alb-john doe-in engleza !

    RăspundețiȘtergere
  37. Schimbari capitaliste.
    Cei care au supravietuit pe vremea Revolutiei au fost tradati de cei care au peluat puterea din esalonul doi PCR n frunte cu Voiculescu Iliescu Roman etc care au facut jocurile rusilor inclusiv prin crime pt a linsa dusmanii personali ( Militari demascat de oamenii omorati sai vinati de el in locurile cheie dintre care a scapat doar capitanul ofiter cifru de la Campina unitatea de Transmisiuni .
    Lucru care nu poate fi dat pe post la Antena pt ca patronul ei e unul din cei mai mari tradatori din.gasca dar si pt ca sentinta se adevarul in dosarul Revolutiei tocmai va urma in.saptamanile urmatoare.

    RăspundețiȘtergere