sâmbătă, 2 ianuarie 2016

O EXPLOZIE , ÎN MIJLOCUL UNEI MARI MULŢIMI DE OAMENI !

                                                             2 Ianuarie 2016,ora 6,42 !

                                               Dragii mei, 

În această dimineaţă dragii mei, mă trezeste o Lumină putrernică care lumineaza întunericul  noptii, si astfel vad cu ochii inchisi fiind, văd spre Nord-Est O Multime  de oameni ,asa cum se aduna la Specatcole in aer liber ,sau la Proteste, sau in orice loc public.
În mijlocul acestei Multimi de oameni, explodeaza ceva care scoate mult ,foarte mult fum. 
Asa ca în imaginile de mai jos : 

Atacul ar fi fost comis de o femeie, un terorist kamikaze, potrivit Al ...Imagini din Cairo din timpul protestelor.
Dragii mei, din nefericire vom auzi de un nou ATENTAT sau chiar de un (o)Kamikaze, care va detona vreo bomba sau mai multe,in mijlocul unei mari multimi de oameni.
Unde anume si când se va intâmpla ,nu mi s-a descoperit. Dar din păcate ,daca AUTORITATILE  locului respectiv,vorbind la general,  acolo unde se va intampla,dacă nu vor fi de veghe, ma tem ca aceasta TRAGEDIE ,va putea fi dusa la final. 
Să ne rugam dragii mei, pentru pacea si linistea noastra,a Lumii in general, pentru ca sa nu se mai întâmple astfel de nenorociri.
DUMNEZEU si MĂICUŢA  DOMNULUI să ne ocroteasca pe noi toti ,si sa ne daruiasca pace si buna intelegere intre popoare. 
                                         Cu dragoste,Maria. 

Un comentariu:

  1. http://www.wowbiz.ro/lumea-e-in-stare-de-soc-atac-kamikaze-in-aceasta-dimineata-cel-putin-4-morti_171560.html

    RăspundețiȘtergere