duminică, 29 septembrie 2013

PĂMÂNTUL S - A ÎNTUNECAT , VÂNTUL ŞUIERĂ , PLOAIA PICURĂ ŞI CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU !

                                27  Septembrie  2013,  ora 6,15 dimineaţa!

 Dormeam încă la această oră, dar mă trezeşte un zgomot asurzitor, de furtună, şi aud imediat GLAS, care spune aşa :

               "I - AUZI  VÂNTUL  ŞUIERĂ !
                  PLOAIA  PICURĂ !
                   PĂMÂNTUL  S-A  INTUNECAT !
                  VÂNTUL  ŞUIERĂ.........."!

Clipă în care dragii mei, văd cu ochii închişi , cum din CER senin, norii negri  s-au adunat , pământu-ntreg s-a-ntunecat , şi aud, foşnetul puternic al pomilor,  aud vântul care şuieră ca la Polul Nord, şi ploaia din CER, începe a cădea puternic pe Pământ.
Puţin mai târziu,aud din nou GLAS din CER, care spunea tare aşa :

                     "CUVÂNTUL !
                       CUVÂNTUL , A FOST  PRINS  ŞI ESTE  PRINS  DE  SALTUL  VIEŢII  PE  PĂMÂNT !!!
                       CEL  CE  MĂSORI  PĂMÂNTUL , DE  LA  RĂSĂRIT  PÂNĂ  LA  APUS .
                        CEL  CE  ÎNCONJORI  PĂMÂNTUL , CA  ŞI  CU  O  HAINĂ !
Apoi după iar câteva secunde, aud din nou alt Glas, care spune aşa :

                     "ŞI  DEASUPRA  DOAMNE , ŞI  POVARA  LEGII, 
                        SE  VOR  FACE  MINUNI, ŞI  SE  VA  VEDEA  PUTEREA  TA !
                       ÎNTRU  ALE  DOMNULUI , 
                       ÎNTRU  ALE  CURĂŢIEI   ŞI  DUHULUI  TĂU  CEL  SFÂNT !
Iar acum dragilor, ceea ce urmează, m-a lăsat şi pe mine fără de glas, în acele clipe; citez un Glas, care spunea tare aşa :

                    "CAZUL  MARIA  GHIORGHIU !
                       CAZUL ,ESTE  CUNOSCUT !
                       PÂNĂ  ATUNCI , CONTINUĂ  SELECŢIONAREA  MONDIALĂ !"
Dragilor, după cum deja ştiţi cu toţii , MARIA GHIORGHIU, sunt eu ! Ce gânduri are BUNUL DUMNEZEU cu mine, numai EL ştie şi MĂICUŢA  DOMNULUI.
Eu atâta ştiu şi am promis LUI  DUMNEZEU, că îmi voi da şi viaţa dacă mi-o va cere, ca să apăr al SĂU CUVÂNT !
Şi-L voi apăra, scriind aici pe Blog, şi voi aduce pe mulţi dintre semenii noştri ,la CREDINŢA cea adevărată, adică ,la CREDINŢA  CREŞTIN ORTODOXĂ !
Viaţa mea, am dăruit-o trup şi suflet, inimă şi cuget, BUNULUI DUMNEZEU, ca să facă ce voieşte cu ea.
Fiţi şi voi fraţilor, buni şi milostivi, mergeţi la SFÂNTA  BISERICĂ, mărturisiţi-vă la Preot, şi apoi să vă curaţaţi sufletul, cu SFÂNTA şi DUMNEZEIASCA ÎMPĂRTĂŞANIE, din mâinile PREOTULUI duhovnic.
Făcând astfel, vă veţi face scară către DUMNEZEU, care ne aşteaptă cu DRAGOSTE şi cu braţele SALE deschise larg, ca să ne cuprindă pe toţi, şi să ne întoarcem la EL, la CREDINŢĂ !
                              Cu dragoste şi cu preţuire, Maria.
                                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu