luni, 3 iunie 2024

MANTUITORUL IISUS HRISTOS ,LOVIT,SCUIPAT SI BICIUIT !


3 Iunie 2024, ora 5,23 !
Hristos a Inviat!
Dragii mei, 
In aceasta dimineata , m-a trezit o imagine vie, reala,asa cum suntem noi de reali.
Îl vedeam pe Mantuitorul Iisus Hristos ,cu Mainile Sale legate in față,Mâini care facuse mari Minuni celor care-L batjocoresc acum.
Mainile Fiului Lui Dumnezeu erau legate in față si parca agatate de ceva mai sus,cum ar fi o grinda mai joasa sau vreun stalp a vreunui gard.
Picioarele Sale erau pe pamant, atingeau pamantul,dar Mainile Îi erau agatate ca intr-un pom.
In jurul taliei,a Trupului Său insangerat si biciuit ,Iisus avea legata o panza alba.
Lumea Îl lovea din toate partile, Il scuipau si-l biciuiau.

.
Puhoiul de lume se urcase sus,ca pe o scena, ca pe o terasa din lemn, si de acolo de sus,aruncau in Fiul Lui Dumnezeu cu tot ce aveau la indemana.

.
Mantuitorul ,asa cu Mainile Sale agatate deasupra capului Său,primea ocări si lovituri de la cei care urlau mai sus de El.
.
Iisus Hristos,Om si Dumnezeu fiind,indura tot si toate de la cei carora le-a facut numai bine.
Un om dintre oameni, un om asa cum suntem noi, ar fi murit inca de la cateva lovituri primite de la cei cu sufletul negru si plin de ură.
Dar Fiul Lui Dumnezeu si al Prea Curatei Fecioare Maria, a primit si indurat mult chin si suferinta pentru ca noi toti sa ne mantuim.
Ca Om si Dumnezeu, a indurat tot chinul iadului de pe pamant, tot,absolut tot.Cei care nu aveau cu ce sa arunce in Iisus Hristos,intindeau mainile lor satanice si-L pișcau de obrajii însângerati pe Blandul Pastor, Îi rupeau carnea de pe obrajii Săi prea sfinti si prea curati.
In clipa in care,mi se arata toate aceste chinuri cumplite asupra Fiului Lui Dumnezeu si Mantuitorul nostru al tuturor,vad o Lumina mare si stralucitoare deasupra patului meu, ,mai precis un Cerc de Lumina alba si densa,iar in Cercul de Lumina,era ceva si mai orbitor de stralucitor,tot de un alb imaculat si orbitor de stralucitor,era o Litera greceasca.
Care era aceasta litera?
Aceasta:
.
Omega stralucea orbitor de tare in Cercul de Lumina alba, era tot alba,dar un alb orbitor.
Langa litera Omega, ca prin Minune a aparut inca o litera,iar ceea ce vedeam acum in Cercul de Lumina alba,cu Litere de Lumina alba orbitoare, arata asa:

.
Dar sa vedem ce inseamna Alfa si Omega:

"Eu sunt Alfa şi Omega", zice Domnul Dumnezeu, Cel ce este, Cel ce era şi Cel ce vine, Cel Atotputernic. (Apocalipsa 1:8).
Apoi mi-a zis: Eu sunt Alfa şi Omega, Începutul şi Sfârşitul. (Apocalipsa 21:6).
Eu sunt Alfa şi Omega, Cel dintâi şi Cel de pe urmă, Începutul şi Sfârşitul. (Apocalipsa 22:13).



Apocalipsa Sfântului Ioan Teologul

Capitolul 22
1.Şi mi-a arătat, apoi, râul şi apa vieţii, limpede cum e cristalul şi care izvorăşte din tronul lui Dumnezeu şi al Mielului,
2.Şi în mijlocul pieţei din cetate, de o parte şi de alta a râului, creşte pomul vieţii, făcând rod de douăsprezece ori pe an, în fiecare lună dându-şi rodul; şi frunzele pomului sunt spre tămăduirea neamurilor.
3.Nici un blestem nu va mai fi. Şi tronul lui Dumnezeu şi al Mielului va fi în ea şi slugile Lui Îi vor sluji Lui.
4.Şi vor vedea faţa Lui şi numele Lui va fi pe frunţile lor.
5.Şi noapte nu va mai fi; şi nu au trebuinţă de lumina lămpii sau de lumina soarelui, pentru că Domnul Dumnezeu le va fi lor lumină şi vor împărăţi în vecii vecilor.
6.Şi îngerul mi-a zis: Aceste cuvinte sunt vrednice de crezare şi adevărate şi Domnul, Dumnezeul duhurilor proorocilor, a trimis pe îngerul Său să arate robilor Săi cele ce trebuie să se întâmple în curând.
7.Şi iată vin curând. Fericit cel ce păzeşte cuvintele proorociei acestei cărţi!
8.Şi eu, Ioan, sunt cel ce am văzut şi am auzit acestea, iar când am auzit şi am văzut, am căzut să mă închin înaintea picioarelor îngerului care mi-a arătat acestea.
9.Şi el mi-a zis: Vezi să nu faci aceasta! Căci sunt împreună-slujitor cu tine şi cu fraţii tăi, proorocii, şi cu cei ce păstrează cuvintele cărţii acesteia. Lui Dumnezeu închină-te!
10.Apoi mi-a zis: Să nu pecetluieşti cuvintele proorociei acestei cărţi, căci vremea este aproape.
11.Cine e nedrept, să nedreptăţească înainte. Cine e spurcat, să se spurce încă. Cine este drept, să facă dreptate mai departe. Cine este sfânt, să se sfinţească încă.
12.Iată, vin curând şi plata Mea este cu Mine, ca să dau fiecăruia, după cum este fapta lui.
13.Eu sunt Alfa şi Omega, cel dintâi şi cel de pe urmă, începutul şi sfârşitul.
14.Fericiţi cei ce spală veşmintele lor ca să aibă stăpânire peste pomul vieţii şi prin porţi să intre în cetate!
15.Afară câinii şi vrăjitorii şi desfrânaţii şi ucigaşii şi închinătorii de idoli şi toţi cei ce lucrează şi iubesc minciuna!
16.Eu, Iisus, am trimis pe îngerul Meu ca să mărturisească vouă acestea, cu privire la Biserici. Eu sunt rădăcina şi odrasla lui David, steaua care străluceşte dimineaţa.
17.Şi Duhul şi mireasa zic: Vino. Şi cel ce aude să zică: Vino. Şi cel însetat să vină, cel ce doreşte să ia în dar apa vieţii.
18.Şi eu mărturisesc oricui ascultă cuvintele proorociei acestei cărţi: De va mai adăuga cineva ceva la ele, Dumnezeu va trimite asupra lui pedepsele ce sunt scrise în cartea aceasta;
19.Iar de va scoate cineva din cuvintele cărţii acestei proorocii, Dumnezeu va scoate partea lui din pomul vieţii şi din cetatea sfântă şi de la cele scrise în cartea aceasta.
20.Cel ce mărturiseşte acestea zice: Da, vin curând. Amin! Vino, Doamne Iisuse!
21.Harul Domnului Iisus Hristos, cu voi cu toţi! Amin.

Dragii mei,noi sa ne inchinam Mantuitorului Iisus Hristos si Prea Curatei Fecioare Maria, sa-L iubim cu inima si cu sufletul si sa-L primim cu bratele deschise cu inima deschisa in Tara noastra,in Romania Sfanta,in Viitorul Său Nou Ierusalim.
Sa ne inchinam Prea Sfintei Nascatoare de Dumnezeu si sa o primim in Gradina Sa,in Gradina Raiului din Tara Adevarului Duhului Sfant,din Tara Lui Dumnezeu.
Sa fim fericiti ca suntem sanatosi si ca-i avem pe cei dragi langa noi, sa fim fericiti ca-L vom putea imbratisa pe IISUS HRISTOS Mantuitorul Lumii intregi,atunci cand va veni in Noul Său Ierusalim,in România Lui Dumnezeu.
Cu dragoste,Maria.

7 comentarii:

  1. Da comenta cineva acum o saptamina, din experienta directa,
    care a lucrat in Israel,
    despre ne-Omenia Iudeilor-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne Iisuse Hristoase Fiul și Cuvântul lui Dumnezeu fii milostiv nouă păcătoșilor, iarta-ne și ne miluiește Doamne 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  3. Geirge Simion -Virgil Popescu-evreul -ministrul de la Energie candideaza la Europarlamentare-

    Cel ce a Tradat si inchis ultimele intreprinderi energetice din Romania si cu nunta progeniturilor taman la Viena sediul OMV , care
    - a distrus Tara-vorba lui Simion-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu Tatăl
    Vineri în octava de Rusalii. 24 Mai 2024
    Încă o dată, eu (Maureen) văd o Mare Flacără pe care am ajuns să o cunosc ca fiind Inima lui Dumnezeu Tatăl. El spune: „Cer lumii sacrificii uriașe, dar nu vă spun ce să sacrificați, ci că acestea vor veni la voi”.

    „Amintiți-vă că vă iubesc”.

    „Nu voi înceta niciodată să vă iubesc”.

    „Sacrificiul nu contează, ceea ce contează este emoția cu care este dat.”

    „Îmi doresc atât de mult să fiu mai aproape de voi, copiii Mei. Mai aproape de voi și mai aproape de voi.”

    „Fiți curajoși.”

    „Continuați să mergeți înainte și Eu voi merge cu voi.”

    „Continuați să mergeți - tot ceea ce vreau iese la lumină. Veți vedea în curând.”

    RăspundețiȘtergere
  5. Iisus Hristos
    Vineri în octava de Rusalii. 24 mai 2024
    Iisus spune: „Eu sunt Iisus al vostru, născut întrupat”.

    „Plânge și roagă-te în același timp”.

    „Cei mai mulți oameni nu se roagă pentru a afla cum să facă asta”.

    „Dumnezeu îți va da priceperea de a plânge și de a te ruga în același timp.”

    „Dumnezeu vrea ca tu să intri în umanitatea deplină a Sfintei Iubiri prin a nu pune întrebări - doar făcând.”

    „Când asculți cu atenție, vei dobândi harul deplin.”

    „Aceasta este provocarea.”

    „Aș vrea ca acest lucru să fie făcut cunoscut.”

    RăspundețiȘtergere
  6. Atacator la casa ambasadorului israelului, a marturisit la Politie ca a vrut sa-i dea foc-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeu Tatăl și Sfânta Fecioară Maria
    Sărbătoarea Sfintei Fecioare Maria a Sfântului Rozariu - Slujba de la ora 15:00. 7 Octombrie 2023
    (Acest Mesaj a fost dat în mai multe părți, pe parcursul mai multor zile).

    Eu (Maureen) văd o Mare Flacără pe care am ajuns să o cunosc ca fiind Inima lui Dumnezeu Tatăl. El spune: „Dragi copii, transformarea poate veni la voi doar dacă vă predați. În această predare, voi sunteți capabili să acceptați schimbarea. Schimbarea este vehiculul prin care parcurgeți drumul bucuriei. Schimbarea bucuroasă este cheia transformării voastre. Acceptă fiecare schimbare ca pe o invitație din Inima Mea către a ta de a te apropia de Mine.”

    Sfânta Fecioară Maria vine ca Fecioara noastră, Protectoarea Credinței. Ea spune: „Slăvit să fie Iisus”.

    „Dragi copii, astăzi, vă invit să formați în inimile voastre un loc special de onoare pentru Inimile Unite ale lui Iisus și a Mea. Nu vă temeți de nici un atașament din lume, ci doar de atașamentele pe care le faceți mai mult față de bunurile lumești. Înțelegeți că Eu vă iubesc și vă chem să fiți ai Mei într-un atașament de Sfântă Iubire”. **

    „Astăzi, vă binecuvântez cu Binecuvântarea Mea de Sfântă Iubire.”

    * Pentru un PDF al foii de învățătură: „CE ESTE IUBIREA SFÂNTĂ”, vă rugăm să consultați:
    https://www.holylove.org/What_is_Holy_Love

    ** Binecuvântarea Sfintei Iubiri ne ajută să trăim virtutea Sfintei Iubiri. De asemenea, puteți primi Binecuvântarea Sfintei Iubiri de fiecare dată când citiți sau ascultați Mesajul Maicii Domnului dat pe 7 octombrie 2021, făcând clic aici:
    https://www.holylove.org/message/11942/

    RăspundețiȘtergere