duminică, 9 noiembrie 2014

DIN NOU KLAUS IOHANNIS !!!

                                        9 Noiembrie 2014, ora 3,48 zori !

Dragii mei, abia ce imi terminasem  Rugaciunea , si am stins veioza am închis ochii, si-mi doream ca sa mai prind si eu câteva ore de somn.
Si stând în pat cu ochii închisi, aud dragilor un glas care spune asa :

                                                                                                                                        "Iohannis !
                      O  Regulă ! 
                      O Regulă ,cea mai simplă !
     Aşa ,pentru că am ştiut să susţin pe Iohannis !
                     E drumul cel mai direct! "

Clipă în care dragilor, văd spre Est ,o cărută pe un drum de ţară. Caruta se indrepta spre Vest.
În căruţă s-au urcat în mare grabă, doi bărbati tare furiosi, imbracati in acele paltoane lungi si negre, cu glugă ,precum cei de la KGB ,şi  au început a mâna caii ,de ziceai ca sunt precum masina.  
Dragii mei, eu nu stiu ce se va întampla cu acest personaj mult controversat, dar stiu ca nu joaca drept în ceea ce priveste alegerile prezidentiale. Cred ca ati vazut si voi la Tv, cum cei care-l aplaudau, îşi negociau pretul ,pentru a scanda in strada numele său.
Faptul ca primesc atatea Mesaje, despre Iohannis, trebuie sa va spun ca ,va fi o lupta deloc usoara pentru scaunul de la Cotroceni.
                               Cu dragoste, Maria.
 

 
                           Noapte de  8 -9 Noiembrie 2014 !

                                                                    Dragii mei,
                ..

Nu-mi propun ca să fac politică pe Blog!
Dar atunci când sunt avertizată de Sus, trebuie sa va spun si vouă dragilor.
Astă noapte fratilor, în timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas tare trist, care spune un mare adevăr.
Am tot fost întrebată de cititorii Blogului ,daca stiu cine iese Presedinte.
Le-am răspuns fireste că nu stiu, deoarece nu am primit niciun Mesaj in acest sens.
Şi în timp ce raspundeam unei cititoare a Blogului, ca nu am primit inca nimic în acest sens, aud dragii mei, un glas care spune oftând aşa :

               "Dacă  iese Iohannis  Presedinte,
                         va fi vai de noi !
                Cu Iohannis Presedinte al României,
                                 va fi vai de noi ! "

Iar glasul oftează adânc si dispare.
Dragii mei, asa după cum stiti deja, toate câte eu scriu de la Bunul Dumnezeu, toate se adeveresc în timp.
Aşadar fratilor, în 16 Noiembrie 2014, vom merge cu toţii la vot.
Sa avem mare grija pe cine votăm!
Pentru că atunci când se va adeveri, voi avea grijă ca sa va amintesc că v-am prevenit în privinţa alegerii viitorului Presedinte al României.
Eu nu v-am mintit niciodată, si nici n-o voi face vreodată, nici pentru toate bogatiile Lumii !
Fiecare dintre voi dragilor, votati asa cum va spune inima!
Ganditi-vă totusi, la copilasii vostri si la nepotii vostri. La binele lor!
Nu uitaţi dragilor, CUVINTELE  din citatul de mai sus:

 "Cu Iohannis Presedinte, va  fi vai  de  noi !!!"  

                                Cu dragoste, Maria.  
        
                                 

marți, 4 noiembrie 2014


KLAUS IOHANNIS !

                                  28 Octombrie  2014, ora 3,10 zori de zi!                          

                                                                  Dragii mei, 

Poate nu ar trebui să scriu despre acest lucru ,care urmează a se întâmpla în timp, totuşi ,voi avea ca întotdeauna curajul, de a scrie tot ce Bunul Dumnezeu îmi arată,pentru că, nu -i aşa: nimic nu este întâmplător!
În această zi de 28 octombrie 2014, în zori, mă trezeste un glas puternic care spune ceva cuiva.
Ceea ce îi spunea, m-a lăsat pe moment ,fără grai la propriu.
Citez :
                     " Klaus  Iohannis!
 Cine? Întreabă un alt glas :
                      Klaus Iohannis! 
               Ce...., a murit de bătrâneţe !?
              El a murit în accident de maşină !"   
După care conversatia se încheie, iar eu râmân uimită de cele auzite.
Dragii mei, eu îi doresc din suflet d-lui Klaus Iohannis, ca sa fie sanatos si sa se bucure de cele 7 case, si neapărat să fie foarte atent la volan!
Si îi mai doresc ca, cele auzite de mine,venite de Sus din Cer,  sa nu se implinească si sa moara de bătrâneţe ,asa cum toti ne dorim ca sa murim la o varsta cat mai inaintata , şi nicidecum de tineri ,sau intr-un posibil accident, Doamne fereste!
 P.S.
Mama mea, a murit la 57 de ani intr-un accident de masina, in anul 1997 ,iulie 27 ! Am vazut tot accidentul care urma sa aiba loc, inainte cu doar doua ore, si nu am putut ca sa fac ceva, si sa opresc tragedia.  
Peste doua ore, m-au sunat de la ţară ca sa-mi spuna ce s-a intamplat. Nu i-am lăsat ca sa-mi povesteasca,ci le-am spus eu cu exactitate cum s-a petrecut accidentul.
Au ramas uimiti si nu stiau ce sa mai creada;  iar eu nu stiam de ce s-a intamplat aceasta tragedie si de ce nu am putut-o opri.
Acum însă, stiu de ce s-a intamplat aceasta tragedie. Trebuia ca eu sa ma intorc la DUMNEZEU trup si suflet, inima si cuget. 
DUMNEZEU avea alte planuri cu mine!
Si din acel an, din acea luna si din acea zi, viata mea s-a schimbat radical in bine.
Daca DUMNEZEU nu mi-ar fi luat mama, astazi dragii mei, eu nu as mai fi avut ce sa scriu pe Blog, nu ne-am fi cunoscut, si as fi fost aceeasi persoana care nu postea, care spunea in fuga Tatal nostru, si care mergea din an in Pasti, la Sfanta Biserica.
Durerea sufleteasca prin care am trecut, faptul ca mi s-a arătat dinainte cu doua ore ce se va intampla cu mama mea, cu sora mea si cu nepotica, ele au scapat cu viata din accident, doar mama a murit, iar eu nu am putut face nimic ca sa le salvez, a fost un şoc puternic, ca o scuturatura puternica, din care m-am trezit la realitate, si mi-am dat seama ca DUMNEZEU  EXISTA, si ca numai EL hotaraste ,cine si cum, si cand plecam de pe Pământ din viata aceasta grabnic trecatoare.  
Daca as fi putut si eu sa-i spun: mama nu pleca de acasa, caci vei muri in accident de masina, poate ar fi fost in viata, sau cu siguranta se intampla in alta zi, in oricare din orice an.

                           Cu dragoste, 
                                              Maria.  

7 comentarii:

  1. ... Sunt curioasa de cate ori o sa-l amintiti pe Iohannis in saptamana asta dar aveti grija caci campania se termina vineri....mizerabila campanie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca se va termina Vineri campania, daca eu voi mai primi ceva de Sus, referitor la aceasta Campanie ,binespus mizerabila, voi scrie aici pe Blog. Nu e valabil si pentru mine, pentru ca nu ies pe strada,nu merg la Televiziuni, ci scriu pe Blog, si acest lucru pot sa-l fac ,fara ca sa afecteze pe cineva. Noi pe internet, noi toti, putem sa scriem cum si pe cine votam ! Este DEMOCRATIE! Se termina Campania, in platourile Tv, si Radio. Pe Internet, vei vedea ca si in ziua votului, vor exista tot felul de Mesaje!

      Ștergere
  2. (...) "România va interzice, pe teritoriul său, vrăjitoria, fumatul şi beţia. Cei care înjură de cele sfinte vor fi pedepsiţi prin lege, iar duminicile şi zilele de sărbătoare vor fi riguros respectate." (calugarul Alexandru, mistic ortodox)
    Mai avem de asteptat pana atunci si probabil ca vom avea de trecut prin multe necazuri. Ce spuneti, doamna Maria ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Niciodata nu vor putea fi eliminate ,vrajitoria , fumatul si betia, din oricare Stat al Lumii acestea! Credinţa nu poate fi impusa! Credinta ,trebuie sa vina din dragoste pentru Hristos! Fiecare alege cum sa traiasca, si în cine sa creada!
    Nici cand umbla Iisus Hristos pe Pământ, nu puteau fi impuse aceste reguli.
    Niciodata cât va ţine Lumea aceasta, nu vor putea fi puse în practica asemenea reguli.Dar absolut niciodata ! DUMNEZEU nu ne obliga sa credem în El, ci ne cheama la El, pentru mantuirea sufletului nostru. Daca suntem mândri, daca suntem avizi după bani si lucruri materiale, daca punem mai presus de Dumnezeu toate acestea, atunci ne vom afunda singuri, încă din aceasta viaţă în focul cumplit şi vesnic al iadului. DUMNEZEU este numai DRAGOSTE, BUNATATE şi MILA ! Asa trebuie sa fim si noi, asemenea LUI ! Din DRAGOSTE nemarginita, sa împlinim PORUNCILE SALE, si nu din frica!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va iesi cine trebuie sa iasa si nu cine doresc cozile de topor ale Neamului Romanesc!
    Este pentru prima data cand va spun cu mana pe inima steagul sus dna Maria! Nu mor caii cand vor cainii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu are cum sa iasa cine trebuie pentru ca acel cineva nu este nici unul dintre candidati. E adevarat insa, ca daca Ponta are in spate un Michiduta, Iohannis il are pe tata-sau.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca a fost poporul care a ales ! Lumea satula de viata grea si cinism mason!!!Oare ce conteaza nationalitatea unui om care a fost nascut crescut in Ardeal?Obama,pres.statelor unite ce sa mai zica???Nationalism!Dupa ce au furat tot in communism si dupa,acum comenteaza ca a ajuns un neamt la conducere!De ce nu ati ales unul ca voi?Hotul la hot trage,nu la dreptate!

    RăspundețiȘtergere