sâmbătă, 9 august 2014

DESTEAPTĂ -TE ROMÂNE !!! PE CEI CARE TE OCĂRĂSC , ÎMPOVĂREAZĂ -I DOAMNE !

                          24 Noiembrie 2002 ,ora 5,57 dimineaţa !


          Ce frumos este dragilor, ca sa te trezesti auzind un glas, care striga tare aşa :
                       "Deşteaptă-te  Române !
    Deşteaptă-te Române ,din somnul cel de moarte !

Clipă în care văd cu ochii închişi, un grup mare de oameni, care arată cu toţii spre ceva, si care spun toţi în cor :

                  "Şi duc zece ortodocşi ,să-şi pună cuvântul pe el."
Şi văd dragilor, o strada cu multe case frumoase şi cu garduri de fier. Din mulţimea de oameni de pe strada cineva se desprinde şi arată spre o anume casă ,înspre nord , şi care avea pe gard un mic difuzor în care se auzea cântând...Imnul României noastre scumpe, Desteaptă-te  Române !  
Apoi dragilor, aud din nou glas care se roaga aşa :

              "Doamne ! 
            Mântuieşte pe cei bine credincioşi.
            Sfinte Dumnezeule, Sfinte Tare , 
            Sfinte fără de moarte, 
            În Fiul pe noi, doar ştim pe Fiul Tău ,
           Şi Mântuitorul  nostru .
           După faptele noastre ,în lumină desăvârşită. 
           Dă-ne  Doamne , Mila Ta !
           Mila ,Nicodim Iustinian,
                                Amin!
           Pe cei care Te ocărăsc ,
                        Împovăreză-i Doamne !

Apoi glasul se opreşte dragilor, iar eu rămân uimită de cel auzite şi văzute
Este de-a dreptul uluitor, toate câte mi se întâmplă, toate câte văd şi aud.
Tocmai din acest motiv, doresc fraţilor ca să vă împărtăşesc şi vouă, din toate câte Bunul Dumnezeu şi Măicuţa  noastră ,îmi arată mie roabei Sale şi păcătoasei de mine.
Să nu vă îndoiţi fraţilor, nicio clipă de existenţa şi de ajutorul Lui Dumneuzeu şi al Maicii  Domnului.
Rugaţi-vă fraţilor neîncetat, iar eu  v[ asigur că ,Rugăciunea fiecăruia dintre voi, vă va fi auzită şi împlinită.
Niciodată fraţilor, să nu ocărâţi pe Bunul Dumnezeu, nici măcar în gândul vostru ! Vedeţi ce se spune în acel citat ?
              "Pe cei care Te ocărăsc Doamne, împovărează-i !" 
Sau altfel spus : pedespeste-i pe cei care te ocăresc pe Tine.
Iar pedeapsa Lui Dumnezeu, se va răsfrânge şi asupra celor dragi, acelor care-L ocărăsc pe EL.
Fiţi buni şi milostivi, iubiţi pe Dumnezeu şi pe Maica Domnului şi nu-I ocărâţi.
Eu mă rog şi pentru acei care ,mă ocărăsc şi pe mine, dar cărora nu le mai public cuvintele vulgare.
Dar nu pe mine mă ocărăsc, ci pe DUMNEZEU !
Pentru că eu sunt , doar condeiul Lui Dumnezeu !
Tot ce scriu, sunt Cuvintele Lui Dumnezeu !  
Şi nu uitaţi dragii mei, cântaţi şi voi cu inima :
Desteaptă-te Române ,din somnul cel de moarte !
                            Cu dragoste, Maria. 


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu