sâmbătă, 9 august 2014

CATASTROFĂ CATEULICĂ !

                                         9  August 2014  ora  16,10 !

Stăteam  puţin întinsă în pat, si am închis ochii pentru a mi-i odihni de la calculator.
Si stând aşa dragii mei, aud un glas care spune aşa :

              "Catastrofă ! 
    Dar un alt glas tremurând , întreabă aşa :
                     Nucleară ?
    Iar răspunsul veni imediat :
                   Cateulică !
          Catastrofă  cateulică !"
După care ,ambele glasuri se pierd ca un ecou.
Dragii mei,eu nu stiu ce înseamnă acest cuvant : cateulic, am căutat pe net si nu am gasit explicatia acestui cuvant pe care l-am primit.
In timp ce scriam în caietul meu, ceea ce auzeam,mă şi gândeam în acelaşi timp, oare ce-o fi însemnând.
Dar glasul îmi repetă pentru a doua oară :

               Catastrofă  cateulică !

Şi în acest moment, am stiut ca trebuie să scriu asa cum mi s-a spus, chiar daca eu nu-l înţeleg.
Dragii mei, cu siguranţă vom auzi despre acest cuvânt, şi vom dezlega împreună însemnătatea lui.
Dacă voi stiti ce înseamnă, vă astept cu mare drag, ca să-mi spuneti şi mie, şi nouă tuturor ,ce inseamna acest cuvant : CATEULICĂ!
                                        Cu dragoste, Maria                  

5 comentarii:

  1. Ar putea fi o deformare a cuvantului "catolic"/ "catolica"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De două ori mi-a repetat : CATEULICĂ !

      Ștergere
    2. Si eu m-am gandit la acelasi lucru.

      De fapt, al treilea mesaj al Fecioarei Maria de la Fatima pe care nici un papa nu a avut curajul sa-l difuzeze, priveste prabusirea Bisericii Catolice.
      Si nu numai a BC ci a tuturor fiicelor sale ( prostituata si fiicele sale din Biblie).

      De ce s-a deformat cuvantul "Catolic" ?
      Pentru ca de multe ori, marile adevaruri trebuie incifrate pentru a nu denatura evolutia firesca, conform planului divin.
      Pentru acesta pana si Biblia este pecetluita cu privire la evenimentele globale din urma.
      Aceasta deoarece alegerea omului (intre Dumnezeu si Anticrist) nu trebuie sa fie influientata de vreo profetie ci sa-i exprime nivelul de evolutie.

      Se da dezlegare doar la cele pe termen scurt, cum sunt mesajele D-nei Maria Ghiorghiu, Ioan Istrate, etc de la noi.
      Aceste profetii pe termen scurt sunt incifrate chiar si pentru cei pe care le primesc deoarece nu cunosc planul global al lui Dumnezeu.
      Aproape fara exceptie, simpatia celor care profetesc se indreapta catre fortele Anticristice si din cauza aceasta nu inteleg de multe ori propriile mesaje.

      Ca sa fiu si mai clar, nu se vor mantui cei care au alte atasamente in afara de Dumnezeu si surpriza va fi ca nu se vor mantui cei care se iau dupa biserici care in vremea din urma (acum) vor fi ratacite si-l vor inscauna pe Anticrist.
      Aceasta este explicatia ca toata lumea va cadea in adorarea lui Anticrist ,
      care va face la inceput lucruri bune, va aduce pacea in orientul mijlociu,
      dar in Biblie spune clar ca numai ramasita ( foarte, foarte putini) nu-l vor primi pe Anticrist si se vor mantui.

      Ștergere
    3. Se prea poate sa fie CATOLICĂ, TRAGEDIE CATOLICĂ !
      Dar mie mi s-a transmis...CATEULICĂ..., o fi vreun cuvant mai vechi, folosit cândva în popor. Vom afla în curând, aşa mi s-a spus acum. Vom afla curând ! Eu nu am voie sa schimb sensul sau numele cuvintelor pe care le primesc ! Le scriu exact asa cum imi sunt spuse, dictate pur si simplu! Chiar daca nu le înteleg !

      Ștergere
  2. Am dat search pe net si nu am gasit nici un cuvant identic, doar deformari ale cuvantului 'catolic' in cateulic'. Se poate desface in doua cuvinte? ca teulica?
    Oricum, nu are sens. In engl si franceza se face trimiterea la catolic; in romana nu apare deloc. Mi s-a intamplat destul de des sa mi se spuna in vis anumite cuvinte dar pe care nu le-am gasit in dictionar (erau foarte aproape de japoneza, de ex). Pe vazute, Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere