sâmbătă, 18 mai 2024

ROMÂNIA! IN ROMÂNIA SE VA ÎNTAMPLA CEVA ÎNALT! MARIA, DĂ-TE ÎN SÂNURILE MELE, PRECUM ESTE SCRIS !



                                                               Hristos a Inviat! 

                                                     Dragii mei,

Astăzi dimineaţă dragilor, deşi dormeam, simţeam în ochii mei o Lumină albă ,orbitor de stralucitoare care pulsa încontinu.
Mă trezesc, dar fără să deschid ochii, şi astfel ,văd cu ei închişi ceva uimitor.
Văd un Cer de noapte albastră strălucitoare , un Cer care este chiar sub plafonul camerei mele, deasupra patului meu.
Şi astfel ,văd sub plafonul camerei mele, la vertical ,O  Sfanta Cruce mare, din lemn de culoare maro- neagră, care era într-un semi-întuneric.
Pe Sfînta Cruce fraţilor, stătea răstignit cu adevărat IISUS  HRISTOS , Fiul Lui Dumnezeu şi -al Prea Curatei Fecioare Maria.
Vedeam în relief Trupului Domnului , Trup care  era tare slab ,iar bratele Sale erau mult Rastignite deasupra umerilor Săi .
În spatele  Sfintei Cruci cu IIsus  răstignit, vad o Lumină albastra transparentă care pulsa precum inima din pieptul nostru.
Am plâns la vederea Domnului răstignit pe Cruce, care părea că stătuse în plafon, deasupra patului meu ,toată noaptea .
Aud glas dragilor,si era glasul Mântuitorului , care îmi spune cu dragoste aşa :

     "Maria, dă-te în Sânurile  Mele , aşa cum este scris !"

După care , Sfânta  Cruce cu tot cu Mantuitorul nostru Iisus Hristos răstignit pe Sfanta Cruce,  a plutit spre Sfânta Icoană de pe perete, Icoana sfanta care reprezintă Înălţarea Domnului, şi a intrat în ea. 


Acum, aud din nou un alt glas, care spune asa:
      "În România , se  va  întâmpla  ceva  Înalt !"
Dupa care, glasul s-a pierdut precum un ecou.
Dragii mei, iata ce frumos mi-a grait Mantuitorul Iisus Hristos.
Mi-a spus ca sa fiu in Sânurile Sale,in bratele Sale dumnezeiesti,asa precum este scris.
Deci, tot ce eu traiesc, tot ce se intampla in viata mea,a fost si este scris acolo Sus in Ceruri.
Nimic nu a fost si nu este intamplator din toate cate scriu aici pe Blogul Dumnezeu Exista-Marturii si nu numai.
A trebuit sa treaca secole intregi ca sa ma nasc,iar in timp, sa-mi dau seama de toate cate voieste MANTUITORUL IISUS HRISTOS ,Fiul Lui Dumnezeu si al Prea Curatei Fecioare Maria,de la mine roaba Sa.
Chiar daca, de mic copil,de la circa 3 -4 anisori, imi spuneau Parintii ca eram altfel decat ceilalti copii,in sensul ca, stiam ce va urma in ceasul urmator, in ziua urmatoare, totusi, au trebuit sa treaca 36 de ani de la nasterea mea, până sa cred in toate cele vazute si auzite,si sa nu le iau drept coincidente sau intamplari.
Căci,din 1997 am inceput a scrie in caiete,din toate cate vedeam si auzeam.
De ce din 1997? Deoarece, in iulie pe 27, Dumnezeu mi-a arătat ce se va intampla cu Mama mea, cu sora mea si cu nepotica din bratele mamei mele.
Cu doar 2 ore inainte de accidentul tragic, in care,Mama mea si-a pierdut viata.
Un betivan,a facut o depasire neregulamentara,si-a intrat pe marginea soselei, pe pietris, si le-a lovit pe toate 3.
Mama mea a murit pe loc, sora mea a ramas cu traume fizice si a stat 6 luni in spital, iar nepotica de doar 3 anisori, a scapat cu viata,fiind aruncata in lanul cu porumb din bratele mamei mele.
Vazand cu doua ore inainte de a avea loc accidentul cumplit ,abia atunci am realizat ca, tot ce vad si tot ce aud,sunt de la Duhul Sfant.
Si din aceasta zi, m-am intors trup si suflet la Dumnezeu si la Maicuta Domnului si am scris si scriu tot ce vad si tot ce aud din Graiul Duhului Sfant si al Maicutei Domnului.
Nu am cuvinte lumesti,ca sa multumesc MANTUITORULUI IISUS HRISTOS,PREA SFINTEI TREIMI si MAICUTEI DOMNULUI pentru viata mea de-acum si dintotdeauna.
Scripturile Ceresti,trebuie sa se implineasca.
Dragii mei, sunt uimită de toate câte trăiesc, sunt fericită sufleteşte,şi niciodată nu o să pot răsplăti Bunului Dumnezeu şi Măicuţei Domnului , pentru toate aceste Minuni pe care le trăiesc şi le văd peste tot în jurul meu,in tot si in toate.
Cu toţii dragilor putem trăi astfel de Minuni .
Trebuie doar ,să credem în Minuni şi să le acceptăm în inima şi-n sufletul nostru, ca fiind de la DUMNEZEU şi de la MAICA DOMNULUI, spre întărirea noastră în Credinţă !
                                            Cu dragoste, Maria.

8 comentarii:

  1. Singurul lucru inalt pe care il astepam e sa scapam de alogeni, agenti si tradatori. Dupa, ne putem inalta singuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. In Timp ce tara arde Politia romana se piaptana
    Obtinind azi o victorie seculara arestind un vizator de flori pe cale la spreiat direct in fata de la o jumatate de metru imobilizat de 5-6 ori cu un sprei lacrimogen
    Cu asa politie nici nu mai e mare nevoie de diversiunile rusilor si Hun-gurilor sa ne ocupe si toti tiganii ca Tiriac sa-si ia Cetatenie Hun-gureasca-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevărat a Înviat doamna Maria 🙏
    Ce minunat doamna Maria
    Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului sa va binecuvinteze și pe noi pe toți 🙏
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc la toată lumea 🙏🙏

    RăspundețiȘtergere
  4. Vă mulțumesc că ne spuneți lucruri care ne avertizează sa ne întoarcem la Bunul Dumnezeu Doamne ajuta ne și aș vrea să pot vorbi cu Dumneavoastră vă urmăresc și va iubesc vă ascult cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un injungiat parca roman din R Moldova salvat viu dupa ce a stat 4 zile intr-o lada si grospa si lada sub un metru de pamint-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am auzit...nu zice ăștia n8m8x la stiri...

      Ștergere