duminică, 31 martie 2024

MARIA, TU TREBUIE SA PROPOVADUIESTI LEGEA CREDINTEI !BUCURA-TE, CA INTRU INALTIMI PE HRISTOS DOMNUL AI LAUDAT!

 

.

                                                               Dragii mei, 

In aceasta dimineata, treaza fiind, vad in fata ochilor inchisi, plafonul camerei mele, care a disparut in urmatoarea clipa ,iar acum, vad acum un Cer de noapte albastra si transparenta.

Pe un astfel de Cer, vad o litera mare din lumina alba si stralucitoare foarte ,si care tinea in mijlocul ei, o jumatate de Soare.

Aceasta litera mare si stralucitoare foarte, era litera  H de la Mantuitorul Iisus Hristos.

Litera Havea in locul liniutei din mijloc, jumatate de Soare alb si orbitor de stralucitor,acesta era Soarele Iisus Hristos.

De ce era pe jumatate? Deoarece, abia incepea sa rasara in mijlocul literei H.

Soarele era Insusi Mantuitorul Iisus Hristos, de aici si litera mare H.

Un glas divin imi graieste asa:

          "Bucura-te,ca Intru inaltimi pe Hristos Domnul ai laudat!

Maria, tu trebuie ca sa propovaduiesti Legea Credintei!"

Dragilor, de aproape 30 de ani, traiesc astfel de Minuni, iar de 12 ani propovaduiesc tot Cuvantul Lui Dumnezeu si al Maicutei Domnului, prin toate cate scriu,dar si prin viu grai.

Cat voi trai pe acest pamant, asta voi face dragilor.Voi scrie toate cate Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului imi arata si-mi graiesc.

Astfel, multi dintre cititori, vor trai impreuna cu mine toate aceste Minuni si se vor apropia tot mai mult de Divinitate.

                                                         Cu dragoste,Maria.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu