joi, 28 martie 2024

CERUL CU MANTUITORUL IISUS HRISTOS ,IMPREUNA CU SFINTII SĂI, DEASUPRA PATULUI MEU!

                                                    27 Martie 2024, ora 4, 21 !

                                                          Dragii mei, 

In aceasta dimineata in zori, m-a trezit glasul sufletului meu, care se ruga necontenit la Mantuitorul Iisus Hristos si la Maicuta Domnului cu Sfintii Sai .

Adeseori mi se intampla ca eu sa dorm cu trupul, iar sufletul meu sa se roage, sa spuna Rugaciuni pe care eu nici nu le stiu pe de rost,atunci cand sunt treaza, dar sufletul meu le stie pe toate.Sufletul are glasul fiecaruia dintre noi, atunci cand vorbim in viata de zi cu zi, nimic nu se schimba in glasul nostru. Avem un glas al limbii noastre, al mintii noastre si un alt glas, al sufletului,dar identice. Suntem o singura persoana, dar, cu doua glasuri identice, unul ca om,si al doilea ca suflet, ca scanteie divina.

Sufletul meu implora Divinitatea ,ca sa vina si sa ne intareasca, sa ne ajute.

Iar Mantuitorul ca Pantocrator,ca Imparat ce este al intregului Univers, a venit inconjurat de Sfintii Săi, fireste, nelipsita fiind Maica Sa si a noastra a tuturor.

Vedeam Cerul albastru catifelat, ca o Bolta,asa  precum este Bolta din Sfanta Biserica cu Iisus Hristos Pantocrator. 

Cerul Divin era deasupra mea si-mi incalzea intreaga-mi fiinta.

Era o Lumina divina, o Lumina aducatoare de iubire si dragoste divina.

Simteam o pace si o liniste divina, in toata inima mea si-n tot sufletul meu.

Nu deschid ochii, deoarece, vedeam cu ei inchisi Creatia Divina, pe Imparatul Ceresc IISUS HRISTOS PANTOCRATOR inconjurat de Sfintii Săi.

Cerul intreg ,de culoare albastru violet catifelat,fara de Stele,dar stralucitor de la lumina Sfintilor din jurul Fiului Lui Dumnezeu, era la doar 3 metri de locul in care ma aflam eu in pat.

.
Era uimitor ceea ce traiam in acele clipe.
Vedeam pentru prima oara in viata mea, pe MANTUITORUL IISUS HRISTOS PANTOCRATOR impreuna cu Sfintii Săi, care erau vii si stralucitori de Lumina divina.

.
Cerul Lui Dumnezeu era acum in camera mea, iar in inima Cerului, se afla Imparatul intregii Lumi si a intregului UNIVERS inconjurat de Sfintii Săi.
.
Mantuitorul Iisus Hristos ma priveste cu dragoste dumnezeiasca , imi incalzeste inima si sufletul,si-mi da puterea ca sa pot merge mai departe si sa scriu al Său Cuvânt.
 .
Cerul Imparatului Ceresc stralucind de Lumina divina, a stat circa 10 secunde deasupra patului in care eu eram si-l priveam cu ochii inchisi, mi-a luminat sufletul si mi-a incalzit inima,dandu-mi noi puteri.
Fara cuvinte, doar cu glasul sufletului meu, am multumit Mantuitorului Iisus Hristos si tuturor Sfintilor care erau cu Domnul,pentru toata aceasta fericire divina si am promis ca, voi face toate cate imi va cere Imparatul Ceresc, Imparatul Universului intreg.
In clipa in care totul a disparut, ma simteam ca un fulg, ma simteam puternica si foarte fericita sufleteste.
Dragii mei, fiecare dintre noi poate trai astfel de Minuni.
Totul e ca sa fim buni si iubitori, si sa avem Credinta in Prea Sfanta treime si-n Maicuta Domnului cu Sfintii Săi, Carora li se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin!

Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu