joi, 14 martie 2024

AICI , MIROASE A DUMNEZEU ! MINUNEA SE APROPIE !



                                                 Dragii mei,

În aceasta după amiaza , in timp ce -mi relaxam puțin ochii,stând cu ei închisi, văd intr-o clipă bucataria mea.
Desi eram in alta camera, văd cum in bucatarie se află o persoana necunoscuta mie,vad o femeie care se apleaca si scoate de sub masa o galeata in care, eu opresc apa, atunci cand e nevoie.
Persoana in cauza se apleaca, ridica găleata de acolo si spune ceva ce m-a uimit la propriu.
Citez:

                        ”Miroase pe aicea !
Dar un alt glas ,intreaba :
                     A ce miroase,a copil mic ?
  Iar raspunsul, veni prompt:
                     Miroase a Dumnezeu !
                Aici miroase  a Dumnezeu!
              Minunea Lui Dumnezeu se a-pro-pi-e !”(spune silabisit)
              Se apropie Minunea Lui Dumnezeu!”

Dragii mei, închipuiti-vă ce am simtit eu in inima si-n sufletul meu, la auzul acestor cuvinte. O alta bucurie mai mare nici nu mi-as dori vreodata.
                        
MINUNEA  LUI  DUMNEZEU despre care se vorbeste in MESAJ, eu o cunosc,dar nu am voie înca,ca s-o dezvălui. Atunci când voi avea voie, iar MINUNEA  LUI  DUMNEZEU se va implini, atunci o voi face publică si absolut toata suflarea de pe pamant ,nu va mai avea nicio indoiala în toate câte am spus si scris.
Dragii mei, DUMNEZEU este prezent în inima noastra ,în sufletul nostru si peste tot în jurul nostru. Trebuie doar ,ca sa avem Credință tare în IISUS  HRISTOS si-n MAICA  DOMNULUI,precum si Dragoste infinita fața de Aproapele , si astfel , vom putea auzi fiecare dintre noi, aceste cuvinte divine:

                  ”Aici, in casa ta miroase a Dumnezeu !”
                               Cu dragoste,Maria. 
P.S.
Sa nu uitam dragii mei, nici anul acesta pe cei care asteapta cu multa iubire si cu multa dragoste "Iepurasul", indiferent ca sunt copii,oameni neputinciosi sau batrani.
Iata ce am realizat impreuna, de Sfintele Pasti 2023 :
.
                                                            Cu mult drag, Maria.

5 comentarii:

  1. BUNUL DUMNEZEU ȘI MĂICUȚA SFINTA TOT TIMPUL ESTE CU NOI NICIODATA EII NU NE PARASESC ȘI ISUS HRISTOS FIUL EL ESTE APARATORUL NOSTRU SIA DAY VIATA PTR NOI SA NE IUBIM SA DUCEM MAI DEPARTE CREDINTA ȘI IUBIREA MAI DEPARTE DAR NOI SUNTEM PACATOSI DOAMNE IEARTANE ȘI NE MILUIESTE DUPA VOIA TA AMIN

    RăspundețiȘtergere
  2. Intradevar Domnul nostru zIsus Hristos si Maicuta Domnului niciodata nu ne parasesc

    RăspundețiȘtergere