duminică, 10 decembrie 2017

CRĂCIUNUL ÎN CERURI ! ÎNGERII PREGATESC , CRĂCIUNUL ÎN CERURI !


 Noapte de 19 - 20  Decembrie  2014, ora 1,45 !

                                                                Bună  seara ,

              dragii mei cititori ai Blogului :

            "Dumnezeu  Există - Mărturii !

În această seară minunată, în care ne gândim cu toţii la Nasterea  Pruncului  Iisus  Hristos, din Prea Curata Fecioara Maria, am să vă spun despre O altă Mare  Minune ,pe care am trăit-o în noaptea de 19 -20 Decembrie 2014, în timp ce mă rugam în colţisorul meu de Rai, adică ,cel din camera mea !
Cu lacrimi  Îi spuneam Mântuitorului cât de mult îmi este dor de EL, si cât de tare îmi doresc ca să fac numai Voia SA !
Şi mă rugam cu ale mele cuvinte ,dar şi plângeam mocnit.
Închid ochii în timpul Rugaciunii mele, si continui ca să mă rog.
Brusc, văd un Cer de noapte albastra violet, chiar în faţa mea, la doar un braţ întins.
Pe Cerul de noapte albastra de pe care lipseau Stelele si Luna, apare în carne si oase, Însuşi Iisus  Hristos, Domnul şi Mântuitorul nostru.
Într-un nor oval rupt ca din Soare, de un auriu stralucitor foarte, stătea în picioare Iisus Hristos.
Are la pieptul Său o Carte, este îmbracat cu vesminte roşii cu verde închis.
Iisus mă priveste ,îmi zâmbeste si Îşi întoarce privirea spre dreapta Sa.
În această clipă ,Iisus dispare ca si atras de un  magnet puternic in Cerul din Cer, iar acolo unde El privise ,apare dragii mei acelaşi Cer albastru violet, transparent si stralucitor .
 Iar pe Cer dragilor, chiar deasupra capului meu, apare în mod tainic, Duhul Cel Prea Sfânt .
Este un Porumbel alb si pufos,care  străluceste sub Bolta Cereasă, si care a venit în zbor deasupra capului meu. Duhul Cel Prea Sfânt  împrăştia raze albe orbitoare si zbura pe loc. Auzeam fratilor, fâlfăitul Aripilor Porumbelului alb.
                         
                   
Vedeam numai strălucire dumnezeiască si m-au podidit lacrimile de bucurie si mai mult.
Duhul Cel Prea  Sfânt după ce a stat preţ de câteva secunde dând din aripile Sale pe loc, a disparut tot asa in mod tainic, precum a si apărut. 
Mâini multe si nevăzute dragii mei, construiau din crengi de Brad verde ,crengi dumnezeiesti de frumoase, construiau un gard ,precum sunt cele de la oi. 
Un gard din ramuri de brad ce alcatuia ,o curte sub Cerul albastru violet. 
Ramurile de Brad dragii mei, erau de un verde închis si foarte dese. După ce ocolul a fost gata, o altă Mână nevăzută construieste cât ai clipi o INIMĂ din ramuri de Brad si mi-o aduce mai în faţa mea, ca sa o vad mai bine.
 În mijlocul inimii de Brad a apărut un frumos si minunat CERB care,s-a scuturat o singură dată ,apoi a început a privi spre Răsărit, acolo unde dispăruse Iisus Hristos si Duhul  Sfânt sub Chip de Porumbel alb, pufos si orbitor de strălucitor.   
Ramurile de Brad dragii mei, erau toate presarate cu auriu stralucitor, un auriu precum Soarele în mijlocul verii.
Iar la Poarta de la Gradina Raiului  ,o Mână nevăzută asează ramuri de brad pudrate cu auriu ,ca din Soare luat.
Dragii mei, CERUL  SFÂNT este pregătit de primirea Pruncului  IISUS  HRISTOS.
Asa precum ne pregătim noi ca să întâmpinăm NASTEREA  DOMNULUI, cu dragoste, cu Post si Rugaciune si pregătind  bucate alese, cu atât mai mult ,Îngerii Lui Dumnezeu pregătesc Raiul, împodobindu-l cu ramuri  de Brad presarate cu auriu,adica ,cu lumina Duhului Sfant.
Cand totul a fost gata  ,COLINDELE SFINTE au inceput cu :
O CE  VESTE MINUNATĂ,cantate dumnezeiesc de frumos de CETELE de INGERI; atat de frumos cantau ,incat , răsuna tot Cerul si Pământul.
Îngerii  Lui Dumnezeu cântau si se veseleau !
Dragii mei, să ne veselim si noi si sa asteptam cu mare dragoste si cu bucurie infinită  NASTEREA  DOMNULUI  nostru Iisus Hristos!
Crăciunul fratilor, trebuie să fie în inima noastră şi -n sufletul nostru.  
Sa nu-i uităm pe cei săraci si sărmani ,si să facem în asa fel încât, si la ei să vină Mos Crăciun cu daruri de suflet, precum si cu o vorbă dulce care, sa le mai aline din suferinţă.
Sa daruim bucurie celor intristati, sa daruim hrana celor flamanzi şi sa nu lasam niciun copilas din cei pe care îi cunoastem ,fara o portocala, sau o jucarioara.
                                           Cu dragoste, Maria.  

P.S.
     Prieteni dragi, 

Vă multumesc din suflet dragii mei, tuturor celor care ati

 contribuit si veti mai contribui financiar la Editarea

 CARTILOR CUVANTULUI LUI DUMNEZEU.

CARTILE (materialul) au plecat deja spre EDITURA 

 KITCOM pentru fi editate!


Fotografia postată de George Tulea.Fotografia postată de George Tulea.
Fara voi, acest lucru nu ar fi fost posibil,iar BUNUL

 DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI vede bunatatea 

inimii si sufletului vostru, si fara nicio indoiala, vă va 

rasplati vouă si celor dragi, înzecit si însutit faţă de cât

 m-ati ajutat si mă ajutati voi la zidirea CUVANTULUI LUI 

IISUS HRISTOS.

Sunt nespus de fericita că-mi sunteti PRIETENI, si 

totodata,prin ajutorul vostru de nepretuit pentru mine ,

sunteti precum niste"ctitori" ai ZIDIRII  GRAIULUI 

 DUHULUI  SFANT!

Asa unul câte unul dragilor, vom zidi CUVANTUL  LUI 

IISUS HRISTOS si vom intregi TURMA  SA,pentru ca 

nimeni sa nu se piarda.

Cărtile : 

România Viitorul al Doilea Ierusalim,

 precum si Extraterestrii  Există, 

vor apărea in aceasta toamna,asa cum tot în 

toamna anului 2016, a apărut si primul volum al

 ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT, in octombrie anul 2016

 ,si care volum ,costa doar 28 de lei.

Toti DONATORII dragilor, se vor bucura de aceste 

viitoare doua volume  absolut GRATIS !

Iata dragii mei,cum puteti dona pentru urmatoarele 

 două  volume ale ADEVARULUI  DUHULUI  SFANT ,

sau cum puteti comanda primul 

volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

                  
Image result for cutia milei imagini

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307


DONATII , PENTRU CARTEA - Dumnezeu există - Mărturii. - blogge


mariaghiorghiu.blogspot.com/.../donatii-pentru-cartea-adevarul-du...

Dec 11, 2016 - Din vanzarea primului volum al CARTII,(nu o spun spre lauda,ci ca o ... donatorii )am facut multe mici DONATII,si -am ajutat si pe cei necajiti si ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 1/3/17

CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../posts/CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI, pe intreg anul 2017 ! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...                            

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI ...

https://plus.google.com/.../posts/iFjAcN6P4EK

Jul 31, 2014 - CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI ! CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI , ŞI EXPLICAŢIA LOR !

CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR - YouTube



https://www.youtube.com/watch?v=zd646QSRPw0
Jun 13, 2016 - Uploaded by Dumnezeu Te Iubește
CELE 10 PORUNCI DUMNEZEIESTI SI EXPLICATIA LOR Nu copia sau reposta videoclipul, dacă îți ...



                                   Cu dragoste si cu pretuire,Maria.








17 comentarii:

  1. In scriptura nu spune de impodobit brazi asta e o treaba comerciala. Craciunul este in fiecare zi pt.crestinii adevarati nu pt.cei idolatri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se împodobesc BRAZI si in CERURI,iar in varful BRAZILOR sta IISUS HRISTOS RASTIGNIT,sta DUHUL CEL PREA SFANT si MAICA PREA CURATA FECIOARA MARIA cu PRUNCUTUL IISUS HRISTOS in brate.
      Se face mult bucurie in CERURI in AJUNUL NASTERII DOMNULUI ! INGERII cant COLINDE printre BRAZII falnici argintii din GRADINA MAICII DOMNULUI. Brazii nu au fost inventati pentru a fi impodobiti de CRACIUN,ci este un ADEVAR CERESC ! !

      Ștergere
    2. Eu stiam ca impodobitul bradului e un obicei oarecum pagan importat si el ca multe altele de la nemti,nu stiu ce sa mai cred.

      Ștergere
    3. 13:18, ce aglomeratie e in capul tau.

      Ștergere
    4. 00:11, probabil ca Maria Ghiorghiu a intrat in rezonanta cu mentalul "strategilor"...si-i bine asa. Are acces la "strategiile lor" si cum este "lansata" una, cum ea o repereaza, o retransmite si apar evenimentele, confirmandu-i faptul ca mesajul primit a fost transmis asa cum i-au soptit vocile (sau vocea). Care trebuie neutralizate, se-ntampla sa nu se materializeze, insa, asta-i deja o alta poveste...

      Ștergere
  2. Bradul de craciun , nu are nici o treaba cu NASTEREA lui IISUS .

    RăspundețiȘtergere
  3. In cer in varful bradului de Craciun sta rastignit Iisus Hristos precum si Maica Domnului cu Iisus prunc in brate?? Cum vine asta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Inseamna ca vor pregati Craciunul de doua ori, pe stil vechi si pe stil nou?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 20:03, foarte buna intrebarea ta. Sa vedem raspunsul....

      Ștergere
  5. Buna ziua

    Adevarat este ca si in Cerul Sfant se pregateste NASTEREA DOMNULUI.Noi Romanii am primit aceasta profetie sa intelegem ca este adevarat tot ce ne scrie doamna Maria.Sa ne gandim cu totii locul unde sa Nascut IISUS HRISTOS,in Tara Sfanta nu exista brazi,eu nu am fost la Mormantul Sfant,dar am citit cu atentie mesajele doamnei Maria.De aici ne trezim la realitate ca,IISUS HRISTOS,este nascut in Romania,dar noi oamenii am ascuns adevarul,si nici astazi nu credem ca Dumnezeu lucreaza prin oameni,pentru a afla adevarul,vom vedea cu totii ca Tara Sfanta va arde,Ierusalimul, ca nu acolo sa nascut IISUS HRISTOS,aceea tara este tara unde EL a suferit pentru rautatea din noi,si il credem pe cel rau,decat sa-l urmam CUVANTUL LUI DUMNEZEU.
    Familia care a primit-o pe Maica Domnului,nu se numea Craciun,vom afla cu totii cand vrea Dumnezeu.
    Cu iubire de Dumnezeu,Mariana din Banat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 10:00, Maica Domnului a fost nascuta in Ierusalim/Israel.
      Acolo s-au petrecut evenimentele.

      Ștergere
    2. Buna ziua

      Cu totii stim ce scrie in cartile sfinte,numai ca lipseste adevarul,despre Romania,si Mantuitorul Lumii.
      De ce toti spun ca Romania este Gradina Maicii Domnului,si Papa a sarutat pamantul Romanesc cand a venit in vizita in tara noastra?.
      Adevarul se stie,dar este bine pazit sa nu inceapa razboiul civil,sau Dumnezeu le va face cunoscute cand este timpul lor.Nimic nu este intamplator pe pamant,ele vin randuite de la Dumnezeu.Sa ne gandim bine ce scrie in Vechiul Testament,drept dovada ca tara noastra a fost aleasa inainte de Nasterea DOMNULUI IISUS HRISTOS.
      Toate prenumele Sfintilor sunt Romanesti,incepand cu:
      Maica Domnului,Ioan Botezatorul,Apostolii,si toti Sfinti din calendarul ortodox.
      Cu iubire de Dumnezeu,Mariana din Banat.

      Ștergere
    3. Marcico, esti pe drumul cel intortocheat. Sa zici ca Iisus s-a nascut in Romania e prea prea tra-la-la. Maricico, nu stiu cum e la tine, dar la noi, ortodoxia se vedem altfel.

      Ștergere
  6. De ce sa despicam firul in patru?nu e folositor nimanui.Sa multumim lui Dumnezeu ca prin doamna Maria si in alte moduri ne spune ca nu suntem singuri abandonati in lumea aceasta.Adevaruri Absolute nu suntem demni de cunoastere noi oameni,chiar si profetilor Isus le vorbea in pilde.Sa multumim Sfintei Treimi,sa ne rugam unul pentru altu.si sa cerem iertare caci daca unu greseste toti suntem vinovati.nu dam adresa (,lipseste doar nr de tel)lui Isus i multumin ca ne rabda si chiar ne iubeste si aiuta de cate ori avem nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  7. MOASA MAICII DOMNULUI=CRACIUNEASA ERA SOTIA LUI CRACIUN CEL NEBUN ADICA ERA RAU DIN FIRE SI N-A LASAT-O PE SOTIA LUI S-O AJUTE PE PREA CURATA-LA NASTEREA DOMNULUI- CRACIUNEASA A RAMAS PARALIZATA DE MAINI PENTRU CA A VAZUT NASTEREA MIRACULOASA asta stiu de la duhovnicul meu-prin traditie transmis 0ricum in CER E MARE BUCURIE DE CRACIUN -sa ne bucuram si noi si sa pastram aceste traditii an de an -pace si sanatate va doresc

    RăspundețiȘtergere