sâmbătă, 23 decembrie 2017

DUHUL SFANT SUFLA ASUPRA MEA ,RAZE DIN LUMINA SA !



                             Noapte de 15 -16 Decembrie 2015, ora 1,15 !

                                                Dragii mei, 

În această noapte, când abia îmi terminasem Rugaciunea Sfântă către Bunul Dumnezeu si Măicuţa Domnului, văd dragii mei, văd cu ochii închişi,un Cer de noapte albastra catifelată, un Cer stralucitor, precum Cerul Împărătiei Lui Duzmnezeu.
Din acest CER dragii mei,aud un Glas deosebit,un Glas care facea sa se cutgremure si Cerul si Pământul, si care glas grăia aşa :
                 "Maria ! 
             Maria tu eşti plină de energie ,si de Duhul Sfânt!"

Clipă în care dragilor, văd cum Cerul de noapte se dă la o parte precum o cortină,iar din Cer ,apare Duhul Cel Prea Sfânt.  

Image result for DUHUL SFANT IMAGINI
                                   
 DUHUL  CEL  PREA SFÂNT stralucea cât o mie de Sori la un loc si trimetea spre mine, sufla asupra mea, sub formă de raze albe-aurii,orbitor de stralucitoare,sufla din Lumina SA.
 Iar aceste Raze când intrau in tot trupul meu, mă cutremurau precum socurile electrice..
Image result for DUHUL SFANT IMAGINI
                           
Doar câteva clipe dragilor, iar Cerul s -a închis la loc. 
Am deschis ochii mei, căci numai cu ochii închisi văd aproape toate MINUNILE, si cu lacrimi fierbinţi pe obraji ,am scris toate câte mi s-a spus din Cerul Sfânt, si toate câte mi s-au arătat.
Dragii mei, multi dintre voi mă veti acuza ca sunt lipsita de modestie. Dar va asigur că nu este aşa. 
Am promis,  am jurat LUI  IISUS  HRISTOS că voi face tot ce EL imi va cere. 
Că voi scrie tot ce -mi arată,  si tot ce-mi graieste.
Si iata dragilor, că toată aceasta Minune am împărtăşit-o cu voi toti cititorii si prietenii mei, pentru ca, si voi sa va bucurati si sa credeti că într-o buna zi, si voi, fiecare dintre voi poate trăi o asemenea mare si uimitoare Minune Dumnezeiasca. 
Nu trebuie sa fim Sfinti ca sa traim asemenea MINUNI. 
Ci trebuie ca sa fim buni si milostivi, trebuie sa ne iubim Aproapele si sa daruim numai dragoste in jurul  nostru, împlinind cu dragoste Cele 10 Porunci ale Lui Dumnezeu.
                                        Si tot cu dragoste, Maria. 

Un comentariu:

  1. „Nu trebuie sa fim Sfinti ca sa traim asemenea MINUNI.
    Ci trebuie ca sa fim buni si milostivi, trebuie sa ne iubim Aproapele si sa daruim numai dragoste in jurul nostru, împlinind cu dragoste Cele 10 Porunci ale Lui Dumnezeu.”
    Oare tu, Maria, iti iubesti aproapele si daruiesti numai dragoste?

    RăspundețiȘtergere