joi, 19 decembrie 2019

IISUS HRISTOS NE IMBRATISEAZA PE NOI TOTI !

                   30  Octombrie  2013, ora 23, 55  !

                                   Dragii mei,

După ce am scris aici pe Blog, în această seară, m-am aşezat în genunchi în faţa ICOANELOR sfinte şi mă rugam cu CREDINŢĂ şi cu frică de DUMNEZEU, la SFANTA ICOANĂ a MÂNTUITORULUI , aşa cum e firesc , cu ochii deschişi.
                         Imagini pentru duhul sfant
 Când ,văd şi simt cum din ochii mei curg izvoare de LUMINĂ alb-albastră,care, topesc Cerul nopţii şi îl fac pe el să strălucească şi să fie transparent. Dar iată fraţilor, ce îmi spune un glas referitor la Cerul nopţii,cand eu am spus in gandul meu că ,LUMINA din ochii mei face să strălucească CERUL, iar glasul îmi spune :
    " Îl face pe el, de se cutremura !"
Închipuiti-va dragii mei, ce am simtit in inima si-n suflet,la auzul acestor cuvinte.
Lumina pe care eu o vad si iese din ochii mei, face sa se cutremure si Cerul.
Ma cutremur si eu de fiecare data ,cand ,vad si aud cele nevazute si cele neauzite.
                    Imagini pentru iisus
După cum vedeţi  fraţilor,în fiecare clipă lângă mine, întru mine si cu  mine, este o PUTERE  DIVINĂ care, mă corectează atunci când ceva nu este după VOIA  LUI  DUMNEZEU,după Voia Duhului Sfant!
Dar să continui. Deci ,în timp ce mă rugam la SFANTA  ICOANĂ  CU  MÂNTUITORUL, în care IISUS stă aşezat ca pe un TRON, precum s-ar topi Soarele şi nu ar mai fi rotund, ci ar fi  numai un CER de Soare, tot aşa fraţilor, de la IISUS din SFÂNTA  ICOANĂ, s-a ridicat un norişor auriu ca din Soare rupt, un norişor oval, orbitor de strălucitor iar în mijlocul lui fraţilor, se ridica şi MÂNTUITORUL  IISUS  HRISTOS îmbrăcat fiind ,într-un veşmânt alb ca LUMINA, cu MÂINILE  întinse spre în faţă ,asa precum ne-ar îmbrăţişa. 
Avea  TRUPUL ca din carne şi oase, cu mâinile rozii, cu CHIPUL roziu, cu părul castaniu şi inelat lunguţ până pe umeri.
Asa stralucea  DOMNUL  NOSTRU  IISUS  HRISTOS, în norul  auriu intens ca de soare.
Fiind în picioare în LUMINA  ca de Soare, IISUS  se înalta , precum S-a Înălţat la 40 de zile, după a SA răstignire.
Şi a ieşit miraculos din SFÂNTA  SA  ICOANĂ, când eu L-am rugat ca să mă ierte ,pentru că am aţipit la Rugăciune, aşa în genunchi fiind.
Şi am văzut această MARE  MINUNE cu ochii deschişi, uimită fiind şi eu că pot vedea aceasta cu ochii liberi ,şi să mă minunez de PUTEREA  LUI  IISUS  HRISTOS !
Fraţilor, minunaţi-vă  şi voi şi vă închinaţi DOMNULUI, şi să credeţi cu tărie în EL şi în MAICA DOMNULUI, căci toate câte vă spun sunt adevărate ,şi pe toate le văd şi le aud numai cu voia LUI DUMNEZEU,şi cu PUTEREA  DUHULUI  CELUI  PREA  SFÂNT ,Caruia I se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea ,Amin!
                   Pentru voi toţi, cu dragoste, Maria !

2 comentarii:

  1. Asa este doamna Maria doar rugăciunea si nădejdea în BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului nea mai rămas.
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate va doresc o zi binecuvântată tuturor românilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Și noi îl îmbrățișăm!

    RăspundețiȘtergere