A scris cineva la rubrica Comentarii,precum ca,DUMNEZEU nu este Stapanul nostru!
Dar oare,cand noi facem ceva la noi acasa,casa noastra,lucrurile materiale ale cui sunt? Cine este Stapanul? Nu noi cei care le-am creat? Nu noi cei care,am muncit pentru toate?
DUMNEZEU a creat CERUL si PAMANTUL cu toate cate sunt pe el si in el.
Apoi ,ne-a creat pe noi după Chipul si asemanarea Sa.
Deci ,cine este STAPANUL a toate cate avem si de care ne bucuram? Cine este STAPANUL nostru? Cui ne inchinam?
Categoric Lui Dumnezeu!
Iata:
Moartea înseamnă despărţire, iar dragostea nu poate îndura despărţirea fără lacrimi...
Să ne închinăm Domnului Dumnezeu, Stăpânul vieţii şi morţii, şi să ne încredinţăm Voii Sale celei sfinte. Iar noi să ne pregătim a ne învrednici de întâlnirea în Împărăţia Cerurilor cu dreptele noastre rude prin toate cele rânduite de Biserică, şi mai cu seamă prin rugăciune şi milostenie.
.
Asa ceva nu poate decat Stapanul vietii si al mortii. si Iisus e Stapan si al mortii si al vietii. Pe oameni ii infioara intoarcerea unui mort la viata, fiindca obisnuit, ...
Cuvantul de invatatura al Parintelui Arsenie Boca
Extras din „VIATA SI VIATA VESNICA...”
„Toti suntem condamnati la moarte si mai nimeni nu crede ca va muri - vorbesc de-o credinta care sa-ti transforme viata in vederea mortii, in vederea Vietii. Toti suntem chemati la viata si mai nimeni nu traieste viata aceasta dupa aceea la care suntem chemati. Traim omorand aceasta chemare.
Nu e putin lucru sa zici unui mort: „Scoala, intoarce-te la viata !" Asa ceva nu poate decat Stapanul vietii si al mortii. si Iisus e Stapan si al mortii si al vietii.
Pe oameni ii infioara intoarcerea unui mort la viata, fiindca obisnuit, asa ceva nu se intampla. Pe Iisus L-a coplesit mila de durerea omeneasca si a mangaiat-o, ca nimeni altul.
Trei morti a inviat: o copila, un tanar - cel de astazi - si pe un prieten al Lui, pe Lazar. Cineva a bagat de seama ca Iisus a inviat pe acesti trei morti asa: pe unul in casa, pe al doilea in drum spre groapa si pe al treilea din groapa, dupa patru zile.
Putea sa invie pe toti.
Putea sa opreasca moartea.
Totusi n-a oprit definitiv moartea, nici pentru cei pe care i-a inviat. Ei au murit mai tarziu iarasi.
Iisus insa dorea omului o alta inviere: o inviere a sufletului; o inviere fara de moarte. Iisus tanjea dupa transformarea sufleteasca a omului, dupa convertirea lui la Dumnezeu.
Iisus a venit inaintea oamenilor cu propria Sa inviere din morti. Prin aceasta ne arata noua, oamenilor, ce vom avea sa fim. Acum
suntem ca noi, atunci vom fi ca El. Numai cat, acum, trebuie sa traim, sa simtim, sa tanjim si sa suferim ca El - si pentru aceleasi pricini. in temeiul unui asa acum, nadajduim un asa atunci.”
Sursa: Parintele Arsenie Boca - „CUVINTE VII”, Editura Charisma, Deva, 2006, p. 124.
Extras din „VIATA SI VIATA VESNICA...”
„Toti suntem condamnati la moarte si mai nimeni nu crede ca va muri - vorbesc de-o credinta care sa-ti transforme viata in vederea mortii, in vederea Vietii. Toti suntem chemati la viata si mai nimeni nu traieste viata aceasta dupa aceea la care suntem chemati. Traim omorand aceasta chemare.
Nu e putin lucru sa zici unui mort: „Scoala, intoarce-te la viata !" Asa ceva nu poate decat Stapanul vietii si al mortii. si Iisus e Stapan si al mortii si al vietii.
Pe oameni ii infioara intoarcerea unui mort la viata, fiindca obisnuit, asa ceva nu se intampla. Pe Iisus L-a coplesit mila de durerea omeneasca si a mangaiat-o, ca nimeni altul.
Trei morti a inviat: o copila, un tanar - cel de astazi - si pe un prieten al Lui, pe Lazar. Cineva a bagat de seama ca Iisus a inviat pe acesti trei morti asa: pe unul in casa, pe al doilea in drum spre groapa si pe al treilea din groapa, dupa patru zile.
Putea sa invie pe toti.
Putea sa opreasca moartea.
Totusi n-a oprit definitiv moartea, nici pentru cei pe care i-a inviat. Ei au murit mai tarziu iarasi.
Iisus insa dorea omului o alta inviere: o inviere a sufletului; o inviere fara de moarte. Iisus tanjea dupa transformarea sufleteasca a omului, dupa convertirea lui la Dumnezeu.
Iisus a venit inaintea oamenilor cu propria Sa inviere din morti. Prin aceasta ne arata noua, oamenilor, ce vom avea sa fim. Acum
suntem ca noi, atunci vom fi ca El. Numai cat, acum, trebuie sa traim, sa simtim, sa tanjim si sa suferim ca El - si pentru aceleasi pricini. in temeiul unui asa acum, nadajduim un asa atunci.”
Sursa: Parintele Arsenie Boca - „CUVINTE VII”, Editura Charisma, Deva, 2006, p. 124.
Dar extratereștrii despre care vorbești au fost înaintea lui Dumnezeu sau după El că nu scrie în Biblie despre ei? Iar dacă sunt după Dumnezeu, omul a fost creat înaintea sau după crearea extratereștrilor că nu se specifică în biblie. Vă rog să răspundeți. Asta ca o lămurire necesară la afirmațiile dumneavoastră despre existența lui Dumnezeu certificată în Biblie și existența extratereștrilor certificată de dumneavoastră. Răspundeți vă rog dacă tot încercați să o faceți pe înțeleapta. A dar uitasem viclenia dumneavoastră prin care vă faceți că nu vedeți ce nu vă convine și viclenia cu care ascundeți unele postări. De fapt viclenia din comportamentul dumneavoastră bag seamă că face parte din atributele cu care va înzestrat Dumnezeu nu?
RăspundețiȘtergereStimate personaj, dacă nu-ți place, ce se scrie pe acest blog, cum ai întrat așa ieși, nu judeca că vei fi judecat! Măcar acum în post abtinete!
ȘtergereCreația se refera la începuturi... Când totul a fost ordonat într-un mod pozitiv prin Iubire, Pace și Înțelepciune... Dumnezeu a fost primul ca parte din toată aceasta creație armonioasă... Ființe extra pământene sunt multe... Și de lumină, aproape de Dumnezeu și de întuneric care distorsionează toate ce Este frumos creat de Dumnezeu... Pe Pământ sunt multe astfel de ființe... Și în trup și în spirit... Cele în spirit se hrănesc cu energii negative de joasă vibrație și va pot controla... Voi sunteți cei care puteți puteți stăpâni totul prin tot ceea ce Dumnezeu a pus în voi... Aveți toată puterea... Prin gânduri, cuvinte și fapte alungați acele energii pozitive și va lăsați cuprinși de întuneric
ȘtergereCreatia din Biblie este a doua creatie nu cea originala si nu ii apartine adevaratului Creator al Universului ci extraterestrilor care au modificat genetic prin incrucisarea ADN-ului lor cu primii oamenii pe care i-au gasit pe Pamant. Dumnezeul din Biblie este un extraterestru genetician. Religia a hotarat sa redus acei multi zei din antichitate la unul singur si astfel au inventat Dumnezeul din Biblie.
RăspundețiȘtergereIn Biblie zice asa: "Sa face OM dupa chipul si asemanarea NOASTRA"
nu dupa asemanarea lui.
In al 2-lea rand "Dumnezeul" din Biblie a avut nevoie de timp pentru aceasta "creatie" deci era o fiinta materiala nu Creatorul Universului care este in afara timpului.
Ce "Dumnezeu" se odihneste in ziua a saptea dupa "creatie"?
Doar o fiinta materiala are nevoie de odihna si de timp.
Ai dreptate,partial. Adevarul e asa: acum 30000 ani,niste savanti ET(oameni ca noi),au sosit pe Terra,pentru experimente genetice,interzise la ei. Pe Pamint nu era vegetatie,deci nici animale. Ei au adaptat speciile de pe planeta lor la conditiile de aici. Dupa 2000 de ani de munca,au creat si primii oameni,dupa care au facut copii cu fiicele omului( erau compatibili genetic). Biblia e plina de dovezi in acest sens. Ei vor sa vina in ajutorul oamenilor,dar nu sint lasati de cei ce conduc lumea,caci ar insemna disparitia religiilor si a privilegiilor
Ștergere13 decembrie 2019, 17:20
ȘtergerePartial gresesti. Cei care conduc lumea sunt exact acesti extraterestrii. Civilizatia actuala este creatia lor si condusa de ei. Dumnezeul biblic a fost unul dintre ei. Sigur cred ca a dat coltu si el, altul dintre ei preluand scaunul de dumnezeu. Nici o fiinta materiala nu traieste atata timp.
Corect!
Ștergere10:46, ai dreptate. Este vorba de extraterestrii Annunaki care au creat omul. Ei sunt materiali si noi aratam ca ei, doar puterea si capacitatea lor este mult diferita, ei traind mii de ani. Omul, dupa plecarea lor de pe Terra a ajuns sa fie stapanit de altii, veniti tot din spatiu, dar nu benefici. Iahwe (Dumnezeul evreilor) este din rasa Elohim.
Ștergere17:20, cei la care te referi sunt extraterestri Elohim, o alta rasa care au gasit omul aici dupa ce a fost creat de Annunaki. Astia au adus modificari genetice omului, dar in favoarea lor, omul sa le fie de folos lor.
Biblia actuala, este o mixtura, o culegere din diferite religii.
Oamenii de pe Terra sint o specie unica,adica nu exista diferente genetice intre ei. Deci,elohim nu au modificat nimic,e o teorie falsa. Ce spun eu e din mesajul elohim comunicat unui pamintean. Mai exista si un alt mesaj de la ET( in cartea PROFETIA DE PE THIAOOUBA-e pe net) in care se sustine altceva: pe Terra au sosit,incepind cu 1,8 milioane ani in urma,oameni de pe 4 planete
Ștergere13:53, rasa Elohim a modificat genetic omul iar aceasta in folosul lor. Iahwe numit si Iehova ("dumnezeul" evreilor) este unul dintre ei, dar nu cel mai insemnat. Elion este seful lor.
ȘtergereDe cand au venit pe planeta aceasta au pus stapanire peste omul deja existent si au pretins inchinare si sacrificii. Nu sunt benefici.
Nella Bibbia non si parla di Dio – Mauro Biglino
Ștergerehttps://www.youtube.com/watch?v=zpsgH3CX8hA
20.04 : Elion inseamna elohim( asa pronuntau unii). Ei au creat omenirea pe Terra,ca si copilul civilizatiei lor,caci orice civilizatie dispare la un moment dat,caci nici o planeta nu sustine viata vesnic. Ei au pus oualele in trei cosuri,puii cei mai buni vor mosteni talantii-stiinta lor. Nu au nevoie de nimic de la noi,caci au de toate,inclusiv roboti biologici care servesc cu iubire,nu cu ura,cum se trateaza oamenii intre ei. Nu vor decit sa le fim recunoscatori, pentru ca au facut o treaba buna pe Terra!
Ștergere22:34, nici intr-un caz nu au creat elohimii omul pe Terra. Ei au gasit omul aici si l-au modificat dupa bunul lor plac, in asa fel incat sa le fie rob, adica de folos lor.
ȘtergereOmul este creatia extraterestrilor Anunnaki. Tablitele sumeriene descriu acest fapt.
Ce conteaza ca au fost annunaki sau altii( dar logic e ca nu poti modifica o populatie si sa ramina doar cei modificati, inseamna ca au omorit tot ce era inainte si au pastrat doar mutantii obtinuti in laborator). Problema este: exista ceva dupa moarte? Eu zic ca nu
Ștergere06:00, annunaki au creat omenirea, elohimii au luat exemplare si le-au modificat genetic dupa interesele lor, pana la urma a rezultat Adam, din multiplele incercari. Cand au fost trimisi afara Adam si Eva din "eden" care nu era decat un laborator avansat, un fel de "gradina imprejmuita"- asta inseamna cuvantul eden, ei bine, afara erau oameni, respectiv cei facuti de annunaki si nemodificati de elohimi.
ȘtergereCei modificati de elohimi si alungati de acestia, s-au amestecat cu cei de afara, astfel a rezultat ce vedem in prezent.
06:00, vin cu o completare la cele ce am scris mai devreme:
ȘtergereIn Facerea cap.4:
13.Şi a zis Cain către Domnul Dumnezeu: "Pedeapsa mea este mai mare decât aş putea-o purta.
14.De mă izgoneşti acum din pământul acesta, mă voi ascunde de la faţa Ta şi voi fi zbuciumat şi fugar pe pământ, şi oricine mă va întâlni, mă va ucide".
Daca mergem pe varianta initiala ca afara au fost doar Adam, Eva, Cain si Abel iar Abel a fost ucis de Cain, rezulta ca au mai ramas Adam, Eva si Cain. Ei bine, Cain spune in versetul 14, citez: "şi oricine mă va întâlni, mă va ucide"
Se naste astfel intrebarea noastra: care oricine?
Acei oricine sunt cei multi, cei nemodificati genetic de catre elohimi, adica omenirea facuta initial de annunaki.
Dupa moartea omului, ceea ce ramane este latura lui mentala. Ea arata ca un glob de lumina. Acesta este energie. Pentru ca el (globul) sa reziste are nevoie de un trup in care sa intre ca sa primeasca din nou energie, nu poate sta mult destrupat, pentru ca isi pierde energia si se disipa. Alimentarea cu energie se face din ceea ce numim Viata, adica ceea ce tine trupul ca sa fie. Prin trup acea sfera exista si ea, alimentandu-se indirect de la Viata.
Ștergere15.58 Si care ar fi fost interesele? Cu ce erau diferiti cei modificati de elohim? Care e sursa a ce afirmi? Eu citez din cartea Design inteligent,care e sustinuta de biblie. Cei care au creat oamenii dupa chipul si asemanarea lor,au facut-o pentru ca nu au putut sa modifice atmosfera Terrei astfel incit sa fie ca pe planeta lor iar ei doar sa colonizeze cu exemplare de elita. Elita lor,savanti si nu afaceristi,au facut copii cu exemplarele create,iar populatia rezultata avea potentialul sa-si depaseasca creatorii. Tu afirmi ca oamenii au fost creati pe post de sclavj,dar ei nu au nevoie de sclavi,au roboti,pentru toate
Ștergere21:17, care sunt interesele ai intrebat. Pai priveste in jur si vezi in ce sistem zace umanitatea. Este sistemul lor, al elohmilor acesta, omul este folosit zi de zi de acestia, pentru ca piramida are un varf. Ei vad omul ca fiind robul lor.
ȘtergereUmanitatea este folosita in planul fizic de acesti elohimi iar pe alt plan (nematerial) de catre archoni. Archonii sunt deasupra, parazitiand atat elohimii dar si pe annunaki si evident pe om.
10:46Se vorbește la plural pt că e vorba de Sfânta Treime:Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt, deci sunt 3 Persoane ,Trinitatea.
RăspundețiȘtergereDumnezeu S-a odihnit spiritual fiind nu în trup,așa cum și noi creați după însușirile sale avem uneori o stare de oboseala sufletească psihica.Cea mmai evidenta este oboseala de la Sf anului (nu numai fizica ci și psihică)iar de la începutul anului(mai corect de la nașterea lui Iisus) după ce ne-am odihnit ne încărcăm din nou cu putere.Asa și Dumnezeu.Nu știm noi toate tainele Lui Dumnezeu că sa contestam Adevărul și să venim cu învățături mincinoase.
Sfanta treime este Spiritul, Mintea si Sufletul, acestea 3 dau Viata corpului uman.
ȘtergereToate tainele lui Dumnezeu exista de la nasterea ta in interiorul tau. Trebuie doar sa stii sa le accesezi. Acest cadou primit la nastere este ascuns de popi prin religiile lor.
ȘtergereDuhul nu e o persoana,e diferit de notiunea de tata sau fiu. Un duh e ceva nevazut,o voce. Pe vremea cind zeii umblau pe Pamint,oamenii nu stiau ce e o transmisie prin radio
Ștergeredragi comentatori, va rog sa cititi dogmatica ortodoxa inainte de a va da cu parerea; "asemanarea Noastra" este din cauza ca Dumnezeu este in Treime, Sfanta Treime - adica Trei Persoane Dumnezeiesti de-O Fiinta; extraterestrii sunt tot creatia lui Dumnezeu, nu sunt dumnezei , evident, fiind creati, sunt DUPA Dumnezeu, numai Dumnezeu este din Veci
RăspundețiȘtergereSa citim ce?! Tot o carte plina de minciuni scrisa tot de acesti impostori?
ȘtergereSfanta treime este Spiritul care alimenteaza cu energie orice corp material, Mintea care il ajuta sa se orienteze in aceasta lume si Sufletul care este o parte din Fiinta Suprema si care are cunoasterea a tot ce ai nevoie, trebuie doar sa inveti sa accesezi aceasta cunoastere. Religia si popii nu o sa te invete niciodata sa faci asta pentru ca ar insemna eliminarea lor.
Asa e,impostorii au luat locul zeilor(et) si ne pacalesc de mii de ani,de cind zeii au plecat
ȘtergereMesajul final de la extraterestri(pe you-tube). Acelasi ca acum 2000 ani,cind a fost crezut de apostoli
RăspundețiȘtergereSi unde este mesajul?
ȘtergereIn cartea scrisa cu ajutorul lui Yahve,numita Design inteligent.
ȘtergerePt.18.54- unii elohim traiesc vesnic,prin schimbarea corpului,atunci cind se uzeaza,sau dupa un accident. Yahve a fost seful savantilor sositi pe Terra,si primul om de pe planeta lor care a beneficiat de tehnologia nemuririi.
In afara
Elohim e singura civilizatie umana,din zona de univers cunoscuta de ei,care a reusit sa colonizeze alte planete( Terra si inca doua planete,aceste colonii au fost lasate sa se descurce singure,cea mai merituoasa va primi talantii,adica stiinta creatorilor,caci nu poate primi multa stiinta cel ce are putina din stradania lui).
ȘtergereNu-i asa ca e ciudat de ce nu cunoasteti deja aceste lucruri,cind ele au fost comunicate omenirii de catre Yehova(Yahve),acum 50 ani?
13:28, NU ESTE CORECT ce ai scris.
ȘtergereDe ce? Oamenii isi doresc nemurirea si atunci inventeaza ca sint o scinteie din ceva vesnic, dar nu-i asa,dovada biblia,care face referire la viata vesnica doar pt.putini,alesi in urma judecatii. Pina la judecata,nu-i nimic,atunci,unde e scinteia?
Ștergere18:49, ce ramane dintr-un om este un fel de glob- la fotografiere vedem o gramada din acestea. Acest glob nu este decat latura mentala, care ramane, daca vrei un fel de CD cu informatie/ un fel de memorie inteligenta. Cand va veni la intrupare o alta fiinta, acest glob va cauta sa intre in respectiva, de aceea oamenii au impresia ca au mai trait candva, in anumite locuri si timpuri; adevarul este ca acea memorie (glob) a mai fost incarcata si alta data cu informatie, urmand sa se incarce cu alte noi informatii si experiente traite de respectivul om. Daca nu intra la timp acel glob isi pierde energia, in timp devine tot mai transparent pana se disipa.
ȘtergereCe tine corpul sa fie, nu este acel glob ci este Viata care se manifesta. Fara Ea corpul nu poate fi viu si nici globul acela nu poate sta in acel trup. De aceea atunci cand Viata paraseste pe respectivul trup si globul iese, paraseste trupul.
Cum adica- din om ramine un glob!? Din ce suport material? Vrei sa zici ca e vorba de ce ramine pe Pamint,iar scinteia( adica viata) merge in alta parte. Divagatii,sperante desarte!
Ștergere00:13, globulii luminosi nu sunt vizibili de catre majoritatea oamenilor decat in fotografii, la developare. Cu ochiul liber nu le vezi, dar in fotografie se vad. Exista persoane care le vad si cu ochiul liber (dar nu sunt multi acestia).
ȘtergereAsa arata:
https://globiluminosifotografiati3d.wordpress.com/2019-1-fantastica-lume-nevazuta/
https://www.youtube.com/watch?v=FN0vW0rV59E
https://www.youtube.com/watch?v=mnA6JPJsydI
Ce talentați sunteți în descrieri,extratereștri etc ei au fost înainte de Dumnezeu, mai oameni grozav de unde scoateți gogomăniile astea? Este un singur intermediar intre om și Dzeu Tatal acesta este Isus Cristos. Lăsați-vă de istorii îi mai duceți și pe alții în rătăcire.
RăspundețiȘtergere13 Decembrie - Sf. Mc. Lucia din Siracuza
RăspundețiȘtergerehttps://www.youtube.com/watch?v=qpP7heFjr0g
RăspundețiȘtergereDaca gandesti logic extraterestrii au fost inainte de Dumnezeu.
RăspundețiȘtergereAceasta civilizatie fiind creatia lor trebuia sa isi asume cineva rolul de Dumnezeu Talat. Nu poti lasa creatia de capul ei. La un moment dat vazand ca, creatia o cam ia razna isi trimire fiul care se naste dintr-o femeie virgina ?!?!?! sau stai, poate "Dumnezeu" avea un laborator genetic si insamanteaza artificial pe acea femeie.
👍👍👍
ȘtergereCap.32 Sunteti siguri ca pe cruce a murit Isus, fiul lui dumne-zeu?
RăspundețiȘtergereAdevarul inclusiv stiintific in spiritualitate nu asa se obtine desi are o logica dar treb sa existe so dovezi ca nu este invers ca nu este doar o exprimare exagerativa metaforica dimplomata simbol8ca sau doar pe masura intelegerii oamenilor de atunci chiar si de acum nici ea desavirsita si oricum inegala ca orice alta calitate in atotea caractere.
RăspundețiȘtergereAppi Dumnezeu se reveleaza chiar si asa treptat doar celor interesati de existenta Sa din motive spirituale si nu doar mentale polemice. Adica acestia chiar fac ceva pt desavirsirea caracterului lor fiind gata sa faca mai mult daca afla ce se mai poate face.
Apoi calitatra colectiva a lui Dumnezeu desi in unele contexte apare ca fiind singur nu se refera doar la Spititul Tatalui Spiritul Sfint si Spiritul lui Iisus care si el tot simbiotic e ci la toti locuitorii Imparatiei desavirsite pt ca toti acrstia au harisme si lucreaza inca la Creatie nu stau si se uite de pe margine.
Adevarul nu se certifica din speculatii pareri presupuneri si dezinformari publice greu de verificat de f multi ci exista metode specifice folosite atit in cercetare cit si de Servicii etc metode care se contraverifica una pe alta.
Una este revelatia sfinta
a doua este prin detinerea darului deosebirii cu descrierea sectetizata canonic de Biserica
A treia este cu ajut unei aparaturi alta decit Detectorul de minciuni numit Detector de adevar care nu testraza subiecti ci propozitii afirmatii scrise pe un suport neutru frecvential folosind superdetectia frecventelor de f joasa putere.
A patra este prin folosirea sortilor ca si marinarii de pe corabia cu Iov sorti care sint pt aflarea adevarului nu pt jocurile de noroc interzisi la un moment dat poporului evreu ca sa poata fi pus fara proptele ulterior la incercarea credintei.
Cu siguranta Dumnezeu nu are nevoie de odihna dar era nevoie de o exagerare inclusiv in alte privinte in fata celor care oricum nu stiau prea multe din fire razvratiti ca sa le impuna ziua de odihna cita vreme scopul omului aici nu este doar munca casa si copii.
Extraterestrii sint de multe feluri de la sfinti la demoni. Temporar unora li s.a permis cum scrie si in Binlie sa faca experimente etc dar acest lucru poate insemna ceva prea vag din prisma rezultatelor si nici in alti pretinsi extraterestrii nu poti avea incredere fara niste masuri de siguranta din acele categorii de verificare a adevarului.
In universul revelatiilor pe glob exista si amanuntul ca Dumnezeu insusi cind va veni cu trup uman unii dintre cei multi sceptici vor presupune ca ar avea o identitate extraterestra nefiind dispusi sa incerce sa capete certitudini prin practica esoterica deja structurata oferita lumii gratuit.
Acel "chipul nostru" nu se refera la forma duhului ci la structura energetica arhetipurile psihologice ale caracterului comune tuturor in Imparatie reflectate in forma si functionalitatea fizica hominida existenta la toate tipurile de extraterestrii partile corpului fiind cite una legate de acestea in ascuns lucru valabil si la restul regnurilor care mai au de capatat inca unele chakre arhetipuri si completat altele. La fel cum si cei mici desavirsiti in Imparatie capata si ei altele in plus strict legate de lumea imateriala care la fel vor trebui desavirsite.
De ce ne-ar indemna Dumnezeu sa stam duminica? Sint oamenii atit de vrednici,incit muncesc non-stop? Nu cumva altii,de aici,vor ca duminica sa ne lasam treburile si sa luam sarsanalele in maini sau banii in buzunar si sa daruim in templu,"pentru" zEI?
Ștergere