joi, 9 iulie 2015

URMEAZĂ VIJELII FOARTE PUTERNICE !

                                          9  IULIE 2015, ora 23,45 noaptea !

                                               Dragii mei, 

În această noapte, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu şi la Maica  Domnului, deşi priveam la Sfintele Icoane din faţa mea,totuşi văd deasupra  capului meu, un Cer întunecat ca de ploaie , si multi copaci care se îndoiau din pricina Vijeliei care începuse.
Dragii mei, după atâta Soare arzător, urmeaza acum ploi, vijelii, furtuni si grindină .
Sa multumim LUI  DUMNEZEU si MAICII  DOMMNULUI ,pentru toate câte ne daruieste, si sa incercam sa fim mai buni la inima si la suflet, si neaparat mai întăriţi în CREDINŢĂ.
Dacă vom proceda asa, atunci si DUMNEZEU va fi mai îngăduitor si mai iertător ,cu noi fiii Săi.
               Imagini cu Dumnezeu
DUMNEZEU nu-şi va intoarce Faţa Sa de la noi cei care ,păcătuim la tot pasul, si ne va ierta, daca noi ne vom căi, dacă vom regreta că am păcătuit, şi fireste , dacă Îl vom ruga.
                                 Cu dragoste, Maria

Un comentariu:


  1. Vijelie grindina iasi - Iasi .Ziare.com

    www.ziare.com/iasi/articole/vijelie grindina iasiCached

    ... masini avariate si trafic ingreunat la Iasi, ... un acoperis smuls de vant, garduri rupte, copaci doborati si inundatii ... sub cod galben de ploi si vijelii.
    Copaci rupti furtuna iasi - Iasi .Ziare.com

    www.ziare.com/iasi/articole/copaci rupti furtuna iasiCached

    Copaci rupti furtuna iasi ... masini distruse si copaci rupti. Liber la defrisari pentru ... Un copac frant in urma unei vijelii in urma cu un an sta sa cada pe ..

    RăspundețiȘtergere