miercuri, 22 iulie 2015

UN AUTOCAR , ÎN MARE PERICOL DE A SE PRĂBUSI ÎNTR-O PRĂPASTIE !

                                                                  
                                             Noapte de 21 - 22 Iulie 2015,ora 1,28 !

                                                   Dragii mei, 

Abia mă băgasem în pat, si imi doream ca să adorm, fiind obosită. 
Şi stând asa cu ochii închisi, aud dragilor un glas care spune aşa :
        "La o Şansă să se prăvale în prăpastie ! 

Clipă în care, văd în faţa mea, un drum ca de munte, foarte îngust, pe care circulau multe masini.
În faţa masinilor, era un Autocar sau Autobuz, care mergea extrem de aproape de marginea unii Prăpăstii înverzite.
Prăpastia era pe partea stanga a şoferului, iar Autocarul se clatina, intrase în balans. 

                                 Poze Braila: Braila - Autobuze.
Dragii mei, să nădăjduim că, va fi doar "O ŞANSĂ mare "de a se prăvăli în prăpastie, si că nu se va intampla; iar soferul să fie pe fază, şi sa reuseasca a evita rasturnarea.
Dragilor ,sa ne rugam la Bunul Dumnezeu  si Maica Domnului , ca sa ocroteasca pe calatorii acestui  Autocar, care va fi in mare pericol de prabusire. 
                                        Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu