joi, 30 iulie 2015

DUMNEZEU NE CHEAMĂ ! MESAJUL DIN VÂRFUL SFINTEI CRUCI !

                                             30  Iulie 2015, ora 10,30 dimineaţa !

                                          Dragii mei, 

În această dimineaţă, în timp ce scriam aici pe Blog, desi eram cu ochii în monitor, văd spre Răsărit O Sfanta Biserică la exterior.
Era ca şi cum, as fi avut al 3 lea ochi la ceafă.
                              .

La vârful Sfintei Cruci din vârful Turlei, o mână nevăzută scria un MESAJ cu litere mari.
Acest MESAJ era :

                   "În Numele Sfântului Duh !"

Iar un glas care venea din Cer, a spus tare :

                  "Şi acum cu Fiul Lui Dumnezeu !"   

Cuvintele din vârul Sfintei Cruci, erau scrise cu litere mari ,aurii, litere care pulsau, respirau .

                  "ÎN  NUMELE  SFÂNTULUI  DUH  !" ,

Dragii mei, BUNUL  DUMNEZEU ne-a scris MESAJ din CERUL  SFÂNT, deasupra Crucii pe care a fost rastignit Fiul Său.
Să-I multumim din inimă si sa mergem in fiecare Duminică la Sfânta Biserică, acolo unde este mântuirea sufletului nostru.
Dragilor, 
Ceea ce eu scriu, trebuie sa fiţi ferm convinşi ca nu de la mine scriu, ci numai cu PUTEREA  DUHULUI  CELUI  PREA  SFÂNT, numai cu VOIA  LUI  DUMNEZEU.
Eu nu cer nimic de la nimeni, cu acest BLOG!
Nu fac niciun profit bănesc sau material !
Dorm câte 3 -4 ore pe noapte, ca sa pot scrie aici toate câte BUNUL  DUMNEZEU îmi descoperă, pentru ca atunci când ele se adeveresc, voi sa va convingeti că, nu de la mine am scris, pentru că nu aveam de unde sa stiu eu dinainte, ci am scris numai cu VOIA si cu PUTEREA  DUHULUI  CELUI  PREA  SFÂNT.
De ce scriu? PORUNCĂ  am primit de la MÂNTUITORUL  HRISTOS, ca sa scriu toate câte văd si toate câte aud; pentru că toate se vor adeveri, si asa ,cei care vor citi, se vor intoarce la CREDINŢĂ.
Acesta este castigul meu cel mai de preţ ! Sa -mi aduc Semenii la HRISTOS, prin toate câte scriu de la HRISTOS !
                           
Acesta este singurul si unicul scop al vietii mele, sa întorc oamenii la CREDINŢĂ; să-i fac mai buni si mai credinciosi.
                                          Cu dragoste, Maria.
 

3 comentarii:

  1. Da Maria, degeaba mere omul la biserica daca are chef de vorba, cearta cu vecinul, mai bine ar sta acasa si s-ar ruga in camaruta lui!
    -Ne rugam in templu (biserica) si dupa aia injuram blestemam ne dam rotunzi ca tinem postul de mancare dar nu dam ceva cui ne cere!
    -Domnul a spus sa fim blanzi si iertatori, nu duri si intransigenti, iarta si nu judeca si nu vei fi judecat!

    RăspundețiȘtergere
  2. D-nu Alexandru lăsați oamenii să meargă la Sfânta Biserica, la Sfântă Liturghie și la Maslu pentru ca unii sunt bolnavi iar alții sunt controlați de demoni și numai puterea slujbei în Biserică îi mai poate salva.La fel și sfanta Spovedanie.Doamne ajuta!Adrian

    RăspundețiȘtergere