marți, 28 iulie 2015

SEMN DE LA DUMNEZEU ! LUNA ALBASTRĂ SI TRIUNGHIUL ALB ÎN FAŢA LUNII ALBASTRE, DAR CU VÂRFUL ÎN JOS !

                                            Noapte de 27 -28 Iulie 2015,ora 0,15 !


                                                        Dragii mei,

În această noapte, în timp ce scriam aici pe blog, deşi eram cu ochii pe monitor, văd dragilor deasupra mea ,un Cer de noapte si o LUNĂ mai specială.
Luna de pe Cerul noptii ,era albastra ,stralucitoare şi transparentă.
În jurul LUNII albastre , a apărut un nor roşu cu alb stralucitor prin el.
Peste LUNA albastra fratilor, a apărut un TRIUNGHI cu vârful în jos. 
Acest TRIUNGHI era lipit de faţa LUNII ,numai că era cu vârful în jos.
TRIUNGHIUL dragii mei, era de un alb orbitor de stralucitor, înconjurat de un fir gros auriu, rupt ca din Soare.    

planse educative copii forme geometrice de baza pentru colorat... 31 de julio debería abrir bien los ojos, pues habrá una Luna Azul.

Aşa arăta LUNA de pe CER, acoperită de Triunghiul cu vârful în jos, Triunghi alb orbitor, scaldat în lumina aurie ,ruptă ca din Soare.
Auriul care înconjura TRIUNGHIUL cu vârful în jos, fierbea în Lumina rosie din jurul LUNII. 
Auriul TRIUNGHIULUI, era topit si fierbea la propriu pe faţa LUNII, precum si în norul rosu cu alb ,din jurul LUNII albastre.
Dragii mei, eu mi-am spus că este un SEMN  de la Dumnezeu,dar un glas îmi dictează pur si simplu, si-mi spune să scriu că :

                         "Este un Semn Divin !"
Asa că, m-am supus glasului, si am scris "un Semn Divin".
Fratilor !
Dumnezeu PREA  BUNUL, ne tot dă Semne, dar noi ca niste orbi nu le vedem, iar atunci când ne vorbeste , ca niste surzi nu auzim.
Traim vremuri grele de tot. Intr-un viitor articol ,voi scrie despre TEMPERATURILE Meteo, care vor ajunge la 50 grade pe CER.
Să lăsăm fratilor, pentru o clipă toate grijile deoparte. Sa ridicăm ochii spre Cer, si cu lacrimi de dor de Dumnezeu, sa-I cerem iertare, si sa-L rugam,ca sa nu-si întoarcă Faţa Sa de la noi, ci ca un Părinte Iubitor ce este, sa ne primească la sânul Său si sa ne ierte că am rătăcit atâţia ani.  
Să plecăm genunchii nostri, în faţa Sfintei Icoane a MAICII  LUI  DUMNEZEU, si să ne închinăm cu capul la pământ, rugându-O ca să ne fie grabnică mijlocitoare la Fiul Ei si Mântuitorul nostru Iisus Hristos, Căruia I se cuvine toată cinstea ,slava si închinarea, AMIN.
                                       Cu dragoste, Maria.       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu