sâmbătă, 10 mai 2014

SCANDALUL DE LA NANA ! REGIZORI ŞI ACTORI !

                                   9 Iunie  2014 , ora 3,15 zori de zi !

Dormeam la această oră ,dar Lumina albă a Lui Dumnezeu, mă face să tresalt de pe pat şi astfel mă trezesc şi aud Glas care spune :

                          "Scandalul  de la NANA !
                            Regizori  şi Actori.
                           Au adus oameni ,care ştiu Actorie !
                           Au regizat totul !
                          ACTORII  de la NANA , atacă Femeia agresată "!

Credeţi-mă dragilor, că am rămas...mută ! 
Mută de uimire, de cele auzite!
Şi aşa cum am văzut şi noi la TV ,cum stau lucrurile cu femeia trântită la pământ de acel recidivist, cu siguranţă ceea ce ni se arată acum după incident, este Actorie bine regizată ,de PARTIDUL  care fusese acolo ,având în frunte pe Elena Udrea.
Oare ce foloase au primit acesti oameni, care atacă pe biata femeie care a fost trântită la Pământ ???
Femeia aceasta , chiar a fost agresată în mod barbar. Dacă ar fi fost beată, aşa cum se vehiculează, nu s-ar mai fi putut ridica de jos.
Haideţi să fim serioşi ! Tot cel bătut şi suferind este scos vinovat !
Să sperăm însă, că JUSTIŢIA va face Dreptate !
                                    Cu dragoste, MARIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu