marți, 13 mai 2014

PORUNCĂ AM PRIMIT DE SUS !!!

                                                               14 Iulie 2002 ora 6,35 !

Trează fiind, mai stăteam în pat cu ochii inchişi . 
Brusc ,aud un glas care îmi porunceşte pur şi simplu :

                 "Să scrii tot ce vezi !
                   Şi tot ce  ai , să scrii "! (la care eu întreb fără cuvinte, fără să-mi deschid gura mea ):           Pot să mă abat de la aceste principii ?

Dar glasul ,nu mi-a dat niciun răspuns ! Dar eu am ştiu în inima şi-n sufletul meu, răspunsul. Şi anume : că nu am voie să mă abat de la aceste principii !
Şi după cum vedeţi dragilor, am scris atunci, scriu şi acum la Porunca Lui Dumnezeu, şi tot la Porunca SA, tot ce am adunat scriind, scriu acum aici pe Blog, pentru voi toţi cititorii.
Am primit două Porunci , intr-una singură : să scriu tot ce văd, şi apoi, din tot ce am scris, să nu ţin ascuns, să nu ţin sub obroc, ci să scriu mai departe pentru semenii mei, pentru semenii noştri.
Aşa am făcut şi aşa voi face dragii mei !
                                  Cu dragoste şi preţuire, Maria.

2 comentarii: