joi, 19 decembrie 2013

SOLDAŢII UCRAINENI SE LINIŞTESC !

                                        12 Ianuarie 2011 ora 23,40 !

În timp ce mă rugam la BUNUL  DUMNEZEU  ŞI MAICA  DOMNULUI, aud GLAS,care spune aşa :

                "SOLDAŢII  UCRAINENI, SE LINIŞTESC !
                  ÎNCEP SĂ NU MAI  FIARBĂ  DIN OPERELE  ROMÂNIEI, CI DIN....(şi glasul dispare, pe moment)-------

ca apoi să aud din un alt Glas, care vine  cu o completare divină :
                 "CĂCI  A  TATĂLUI, ESTE PUTEREA  ,CINSTEA  ŞI SLAVA...."!
                  ATUNCI   OAMENII , VOR SĂ SE RIDICE ŞI SĂ  PLÂNGĂ  ÎNAPOI  OAMENII !
S - A  LUAT  ÎNTREBAREA  CĂ, NU ŞOMEZI  DE-A LUNGUL  LUI  DUMNEZEU !
                  CI  ŞOMEZI , PENTRU  CĂ  AŞA  VRUT  EL !

Dragii mei, mari si necunoscute sunt CĂRĂRILE  DOMNULUI !
Mult tâlc au aceste cuvinte, dar pe care noi nu le putem tâlcui, ci numai BUNUL  DUMNEZEU, ştie de ce ne vorbeste astfel !
Noi suntem mici şi fără puterea de a desluşi TAINELE LUI  DUMNEZEU.
Iar eu....sunt doar CONDEIUL  LUI  DUMNEZEU, şi scriu întocmai cum mîmi porunceşte.
I-auziţi ce ne urează un alt GLAS, nouă românilor şi oamenilor în general, citez :
                        "I-AM  UIMIT , URÂNDU-LE  BUCURIE  ŞI SĂNĂTATE ! 
                         SĂNĂTATE , ACESTEI  ŢĂRI  !

Dragii mei, sănătate vă doresc şi eu vouă tuturor, sănătate şi bucurie  sfântă, acum în prag de MARE  SĂRBĂTOARE ,A  NAŞTERII  DOMNULUI !
                                   Ca întotdeauna, cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu